Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Download Manager Percuma Terbaik 2019

Download Manager Terbaik 2019


Download Manager Percuma Terbaik 2019


Download Manager terbaik boleh "mempercepatkan muat turun" dengan memecahkan fail ke blok yang boleh diurus, biarkan berhenti seketika dan teruskan bila-bila masa yang anda mahu, dan juga mengimbangi sambungan internet yang perlahan dengan mengambil tempat selepas ia terhenti dengan tidak disangka-sangka.

Sesetengah pengurus muat turun juga akan menukar format fail media secara automatik, menjimatkan kerumitan pengekodan semula, dan yang lain akan membolehkan anda mula memainkan fail audio atau video sebelum selesai memuat turun.

Acara TV, filem, dan permainan sering diedarkan secara dalam talian, dan pengurus muat turun yang hebat akan mengurangkan jumlah masa yang anda habiskan menunggu mereka muncul pada cakera keras anda.

1. Ninja Download Manager
Kuat dan direka dengan baik - pengurus terbaik untuk fail media

Muat turun cepat pantasMedia pratonton pertengahan muat turunDownload penjadualan
Ninja Download Manager adalah pendatang baru yang relatif kepada parti yang memuat turun, dan ia kelihatan jauh lebih kontemporer daripada yang, sezamannya, sezaman.

Antara mukanya adalah mudah dan moden (jika sedikit gelap), dan pemecutnya dapat membantu anda mendapatkan fail anda 10 kali lebih cepat. Ia melakukan ini dengan memisahkan setiap fail ke dalam ketulan, kemudian memuat turun setiap satu menggunakan sambungan server yang berbeza, membuat muat turun bukan sahaja lebih cepat, tetapi juga lebih dipercayai. 

Jika anda ke dalam muzik dan filem, anda akan senang dengan tetapan berurutannya, yang membolehkan anda mula memainkan fail semasa masih memuat turun.

Terdapat juga pemuat turun video terbina dalam dengan sokongan untuk YouTube dan Vimeo, dan penukar video yang mengubah format fail secara automatik sebaik sahaja ia selesai memuat turun.

Terdapat banyak pilihan hebat di sekeliling, tetapi jika anda suka muzik, filem dan TV maka Ninja Download Manager adalah alat untuk anda.

Ambil perhatian bahawa pautan untuk memuat turun versi percuma Ninja Download Manager adalah di bahagian paling bawah laman utama pemaju.

2. Free Download Manager
Pengurus memuat turun penuh alat untuk pencinta muzik dan filem
  • Pemantauan jalur lebar
  • Kedudukan klik torrenting
  • Web kawalan jauh
Pengurus Muat turun Percuma bertujuan perkara kepada semua orang dengan berjaya. Ia adalah pemecut muat turun, pelanggan BitTorrent, pratonton audio dan video dan alat pengurusan lalulintas, dan kerana ia sumber terbuka, ia benar-benar percuma dan menerima kemas kini tetap dari komuniti pemajunya.

Ia termasuk ciri penjadualan yang kuat dan alat kawalan jauh yang sangat berguna yang bermakna anda boleh meninggalkan muat turun anda berjalan dan periksa kemajuan mereka dari mana-mana peranti yang disambungkan ke internet.

Ia boleh membuat laman spider untuk memuat turun jenis fail tertentu, dan anda boleh memilih untuk memuat turun hanya bit fail ZIP yang anda inginkan. Ini satu program yang luar biasa, dan sukar untuk memilih antara ini dan Ninja Internet Download Manager untuk tempat teratas.

3. Download Accelerator Plus
  • Versi percuma pengurus muat turun premium yang sangat baik
  • Prapapar fail mediaKesimpulan kelajuan
  • Tiada perlindungan privasi
Versi Percepat Muat turun Accelerator Plus adalah versi terbengkalai dari edisi premium, tetapi itu lebih daripada sekadar demo dan mengandungi semua ciri penting yang anda perlukan untuk muat turun pantas dan boleh dipercayai.

4. JDownloader
Pengurus muat turun maju yang sesuai untuk kuasa pengguna

Menyelesaikan CAPTCHAs secara automatik. Web kawalan jauh, Installer mengandungi adware. JDownloader adalah pengurus muat turun sumber terbuka, percuma dengan komuniti pemaju yang besar, dan ia tersedia untuk Windows, Linux dan Mac.

Ia benar-benar satu untuk pengguna kuasa, dengan sokongan untuk lebih daripada 300 plugin penyahsulitan, pengekstrakan RAR automatik, carian senarai kata laluan dan OCR untuk melengkapkan beberapa 'Captcha saya bukan robot' yang anda temui di laman muat turun.

Nota: Anda memerlukan Persekitaran Pengimejan Java untuk menjalankannya, dan anda perlu berhati-hati semasa memasangnya: pemasang mengandungi adware, yang akan digabungkan dengan pengurus muat turun jika anda tidak menyahpilihnya secara khusus. Juga berhati-hatilah butang 'muat turun' palsu di laman web ini; Pautan muat turun sebenarnya adalah baris teks.


Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram