Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Bagaimana Untuk Memuat Turun Video Youtube di Android dan iPhone

Bagaimana untuk memuat turun video YouTube di iPhone dan Android




YouTube adalah aplikasi yang hebat untuk menonton dan berkongsi video. Tetapi bagaimana jika anda mahu memuat turunnya ke telefon anda? Adakah terdapat pilihan yang mudah atau adakah anda perlu memasukkan beberapa kerja tambahan? Ia sebenarnya lebih sukar untuk memuat turun video jika anda mempunyai iPhone kerana Apple video menggunakan aplikasi yang dibuat khusus. Tetapi sebenarnya ada dua cara yang cukup cepat untuk melakukannya melalui Android jika anda mempunyai salah satu daripada mereka. Inilah semua maklumat yang anda perlukan ...

Android 1. Melalui apl YouTube Buka aplikasi YouTube dan cari video yang anda mahu muat turun Mainkan video dan klik butang kongsi Pilih 'YouTube downloader' dari menu Pilih format untuk memuat turun - mp4 untuk video atau mp3 untuk fail audio klik "Download".

 2. Melalui aplikasi YouTube Downloader KeepVid / aplikasi yang serupa Muat turun apl Buka aplikasi gunakan carian untuk mencari video yang ingin anda muat turun dan klik padanya Pilih format yang anda mahu - mp4 untuk video atau mp3 untuk fail audio Hit muat turun dan tunggu semasa aplikasi berfungsi, yang boleh mengambil beberapa minit Tonton video dalam apl atau cari dalam folder yang berkaitan di dalam telefon anda

iPhone 1. Melalui Dokumen 6 dari Apple Store Buka aplikasi YouTube, cari video yang anda mahu ambil dan salin pautannya melalui pilihan saham Pergi ke Kedai Apple dan cari 'Dokumen 6' Pasang apl nama itu Lancarkan aplikasi dan tekan ikon Safari yang kelihatan seperti kompas Ini melancarkan pelayar web. Klikkan 'savefromnet' dan tekan ikon carian Klik pada pautan en.savefrom.net dalam hasil carian Tampalkan pautan video YouTube ke dalam kotak putih di Save, Klik centang hijau dan pilih saiz fail saiz yang anda inginkan, dan jenis fail - mp4 untuk video atau mp3 untuk fail audio Ketuk 'Muat turun', kemudian 'Selesai' dan tunggu video anda tiba Lihat video di bahagian Muat Turun Dokumen 6 Untuk memindahkannya ke folder Roll Camera di telefon anda, klik dan tahan ikon video dan seretnya sehingga muncul folder Drop it in Photos, kemudian Roll kamera. 

Anda juga boleh memuat turun video YouTube dengan lebih mudah ke PC atau komputer riba anda melalui beberapa laman web yang boleh anda temui melalui enjin carian. Ia kurang fiddly, tetapi kemudian video di telefon anda mungkin lebih berguna dalam beberapa situasi.

Memuat turun video dari YouTube bermakna anda boleh menontonnya tanpa sambungan internet, yang sesuai dalam pesawat, kereta dan sebagainya dalam perjalanan ke tempat-tempat tanpa 4G atau Wi-Fi yang boleh dipercayai.

Mengunduh video juga bagus jika anda mempunyai pelan mudah alih dengan elaun data terhad. Anda boleh memuat turunnya ke telefon anda menggunakan Wi-Fi rumah anda, dan menontonnya bergerak tanpa mengambil risiko daripada peruntukan data anda.

Ia sangat mudah untuk memuat turun video dari YouTube dan tapak hosting video lain - dan anda boleh melakukannya secara percuma. YouTube sendiri menyediakan beberapa alat untuk memuat turun video (di kedua-dua desktop dan mudah alih), dan ada alat pihak ketiga yang dapat melakukan pekerjaan itu juga. Baca terus untuk mengetahui bagaimana.

Adakah memuat turun video YouTube sah?
Menggunakan aplikasi pihak ketiga untuk memuat turun video YouTube adalah bertentangan dengan syarat perkhidmatan YouTube - yang menyatakan bahawa anda hanya dapat menstrimkan video terus dari pelayannya. Memuat turun video YouTube juga membuka peluang kepada pelanggaran hak cipta potensial melainkan anda mempunyai kebenaran daripada pemegang hak cipta, ia berada dalam domain awam, atau anda memiliki video itu sendiri.

Yang berkata, YouTube menawarkan beberapa cara untuk memuat turun video melalui perkhidmatan web dan aplinya sendiri. Dalam panduan ini, kami akan menerangkan cara melakukan ini, dan membawa anda melalui pilihan lain yang tersedia untuk iPhone, Android, Mac dan PC.

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram