Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Cara Mengetahui Siapa Yang Melihat Status Profil Kita di WhatsApp

Bagaimana Tahu Siapa Melihat Status Profil WhatsApp (Stalking) Atau Orang Yang Telah Membuka Profil Anda/ Kita dalam WA Secara Rahsia/ Senyap (diam-diam)


Siapa Orang yang Melihat Atau Telah Membuka WA/ WhatsApp Kita?
 
Semak gambarajah berikut dan langkah-langkah yang perlu dilakukan:

Cara Mengetahui Siapa Yang Melihat Status Anda di WhatsApp

Cara Mengetahui Siapa Yang Melihat Status Anda di WhatsApp

Cara Mengetahui Siapa Yang Melihat Status Anda di WhatsApp

Cara Mengetahui Siapa Yang Melihat Status Anda di WhatsApp


Cara Mengetahui Siapa Yang Melihat Status Anda di WhatsApp

Cara Mengetahui Siapa Yang Melihat Status Anda di WhatsApp

Ketahui bagaimana melihat seseorang yang melihat/ Stalking status kita di WhatsApp?

Untuk pengetahuan, buka Whatsapp anda -> Klik pada tab 'Status' -> Klik ikon '3 titik'. Di sini anda dapat melihat bilangan orang yang telah melihat Status WhatsApp anda. Klik ikon 'EYE' seperti yang ditunjukkan di bawah gambar dan anda akan mendapat senarai orang yang telah melihat Status WA anda. Sila semak di WhatsApp FAQ.

Secara lalai (Default), hanya kenalan anda boleh melihat Status anda, tetapi tetapan privasi membolehkan anda menukarnya. Dengan tab Status yang dipilih pada iPhone, klik Privasi. ... Kenalan Saya: Semua kenalan WhatsApp anda boleh melihat Status anda. Kenalan Saya Kecuali ...: Pilih orang yang anda tidak mahu tunjukkan Status anda.

Anda boleh melihat status tersebut tanpa dilihat sebagai salah satu "stalkers". Gunakan tetapan privasi di WhatsApp anda. Akses tetapan, klik pada akaun, pilih privasi, lumpuhkan "Read Receipt", untick pilihan ini.

Ya, Whatsapp membolehkan anda tahu jika seseorang telah melihat cerita anda. ... Jadi, jika orang di bahagian yang lain telah melumpuhkan Baca resit untuk akaun WhatsApp mereka, anda tidak akan dapat melihat nama mereka pada senarai yang dilihat oleh anda. Sama seperti ciri Terakhir Melihat di dalam WhatsApp. Ia juga berfungsi sebaliknya.

Cuma hanya leret ke atas Status
Ini akan membawa senarai semua orang yang melihat kemas kini Status ini. Senarai ini akan berbeza untuk setiap kemas kini Status lain dalam baris status Status Saya. Jika anda melihat "0" di sebelah ikon berbentuk mata di bahagian bawah skrin, tiada siapa yang melihat status anda lagi.

WhatsApp adalah aplikasi pemesejan segera yang paling disukai yang digunakan di WorldWide. Selain WhatsApp Mesej mempunyai banyak ciri-ciri baru seperti: Panggilan Suara / Video, Padam Mesej Dihantar, Berkongsi Dokumen & Media, Kongsi Lokasi anda dan lain-lain Profil WhatsApp anda boleh dilihat atau dikunjungi oleh ramai orang. Adakah terdapat cara untuk mengetahui Siapa Dilihat Profil WhatsApp anda?

WhatsApp Trik:
Cara Hantar Mesej WhatsApp Colorful Dalam Gaya Fon Percuma,
Cara Main Akaun WhatsApp Satu pada Peranti Pelbagai,WhatsApp tidak termasuk ciri sedemikian untuk menjejaki orang yang telah melihat Profil WhatsApp anda. 
Dalam Era hari ini, anda akan mendapat App eksklusif untuk fungsi eksklusif. Jadi, kami mungkin mendapatkan App yang boleh memberitahu kami Siapa Melihat Gambar & Status Profil WhatsApp anda. 


Cara Tahu Siapa Melihat Profil WhatsApp Saya
Setelah Googled dan mendapatkan begitu banyak Apps di kedai Google Play dan App Store lain seperti BlackMart Alpha, Aptoide [Di mana kita boleh dapatkan Apps Dibayar Percuma].

Untuk Ex: 'Siapa yang Lawati Projek Saya? - Whats Tracker untuk WhatsApp ',' Whats Tracker ',' Siapa yang Melihat Profil WhatsApp Saya 'dan lain-lain.

Menguji semua aplikasi sedemikian untuk memeriksa Sama ada mereka benar-benar berfungsi atau menipu. Aplikasi ini mendakwa bahawa mereka boleh menjejaki pengguna yang melihat Profil WhatsApp anda dan ia akan menunjukkan kepada anda senarai Kenalan WhatsApp dan anda akan benar-benar melihat senarai Kenalan di bahagian 'dikunjungi'.

Kebenaran: Aplikasi ini secara rawak memilih beberapa Kenalan WhatsApp anda dan menunjukkan anda dalam Senarai 'Visited'. 

Menghabiskan banyak masa untuk mencarinya dan mengetahui bahawa tidak ada cara untuk mengesan Siapa Melihat Profil WhatsApp anda. Jadi, jangan buang masa pada Aplikasi ini.

Walau bagaimanapun, Anda boleh menjejaki atau mengetahui Siapa Melihat Status WhatsApp anda. Ingin tahu Bagaimana? Baca terlebih dahulu.

Cara Tahu Siapa Yang Melihat Status WhatsApp Saya
WhatsApp telah memperkenalkan 'Status WhatsApp' yang baru pada masa lalu. Di dalamnya, anda boleh menetapkan pelbagai Imej Masa Semula, Video, GIF, sebagai Status WhatsApp anda yang akan kekal selama 24 jam. Di sini WhatsApp memberi anda kemudahan untuk mengetahui Siapa yang telah melihat Status WhatsApp anda.

Untuk Ketahui, Buka Whatsapp anda -> Klik pada tab 'Status' -> Klik ikon '3 titik'. Di sini anda dapat melihat bilangan orang yang telah melihat Status WhatsApp anda.

πŸ‘‰πŸ˜Ž Nota: Klik ikon 'Eye' dan anda akan mendapat senarai orang yang telah melihat Status WhatsApp anda. Jadi, Setakat ini, anda hanya boleh mengetahui Siapa yang melihat Status WhatsApp anda, bukan profil WhatsApp anda. 

Comments

  1. Kalau kita dah chek status tengok senarai nama org yg tgk kita..tp kita nak tahu cmna dia leh tgk status kita tp nama takde dlm snarai..

    ReplyDelete
  2. Mscamana cara kita nak tau orang yang hideblue tick telah tgok status wassap kita

    ReplyDelete

Post a Comment

Maklumat yang terkandung dalam laman Blog ini hanya untuk tujuan maklumat umum sahaja.

Kami tidak akan bertanggungjawab ke atas apa-apa kehilangan atau kerosakan termasuk tanpa had, kehilangan atau kerosakan secara langsung atau tidak langsung atau apa-apa kerugian atau kerosakan yang timbul atau sesuatu yang berkaitan dengan penggunaan laman web ini. Dilarang meniru, copy & paste kandungan dalam laman blog ini.

Komen akan ditapis untuk kesejahteraan bersama, spammer tidak dialu-alukan (spammers are not allowed).

Terima Kasih.

The Blogler (Aku Pakar Blogger).

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram