Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Bagaimana Untuk Menyembunyikan Nombor Telefon di WhatsApp

Cara Sembunyikan Nombor Telefon Daripada Kenalan (Contact)

Bagaimana Untuk Menyembunyikan Nombor Telefon di WhatsApp

Memasukkan nombor telefon ketika mendaftar untuk WhatsApp adalah proses wajib tetapi tidak semua orang terutama pecinta privasi mungkin tidak suka idea ini. WhatsApp memerlukan nombor telefon anda untuk memulakan perkhidmatan dan nombor hubungan ini dapat dilihat oleh sesiapa yang ditambahkan dalam senarai kenalan anda.

Malangnya, tidak ada cara untuk menyembunyikan nombor telefon anda di WhatsApp. Aplikasi ini memerlukan nombor telefon anda yang sah untuk membiarkan anda masuk ke dalam perkhidmatan. 

Tetapi itu tidak bermakna anda tidak boleh menyembunyikan nombor semasa anda dari kenalan anda. Terdapat trik yang boleh anda gunakan untuk menyembunyikan nombor telefon semasa anda di WhatsApp.

Untuk menyembunyikan nombor telefon semasa anda, perkara pertama yang perlu anda miliki ialah nombor telefon alternatif. 

WhatsApp juga mempunyai ciri yang menggunakan mana anda boleh memaklumkan semua kenalan anda mengenai nombor telefon baru anda sekiranya anda telah menukarnya pada WhatsApp tetapi ciri ini sangat berguna untuk anda membiarkan semua orang mengetahui nombor telefon anda. 

Ini bagaikan silap mata yang kita bicarakan di sini membantu anda menyembunyikan nombor telefon anda dari kenalan anda.

Ikuti langkah-langkah ini untuk menggunakan WhatsApp tanpa menunjukkan nombor telefon semasa anda kepada kenalan anda:

  • Dapatkan nombor telefon baru yang anda tidak mahu berkongsi dengan semua orang.
  • Sekarang pasang WhatsApp dari peranti anda.
  • Keluarkan SIM lama dari telefon anda dan letakkannya dalam beberapa telefon lain yang boleh menerima SMS.
  • Sekarang masukkan SIM baru anda di dalam peranti.
  • Pasang semula WhatsApp dan memulakan proses pendaftaran.
  • Apl akan meminta anda memasukkan nombor telefon yang sah. Daripada memberi suapan pada nombor anda, masukkan yang lama.

WhatsApp akan menghantar OTP pada kad SIM lama anda. Gunakan OTP itu untuk mengesahkan dan kini anda boleh menggunakan WhatsApp dengan nombor telefon lama anda. Dengan cara ini, nombor telefon baru anda akan disembunyikan dari semua kenalan anda.

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram