Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Cara Copy Paste Video Youtube di Blogger

Cara Menyalin Youtube di Blogger

Cara Copy Paste Video Youtube di Blogger

Download Youtube

Selain Copy Paste (menyalin) anda boleh juga Download (Muat turun) video youtube guna keepvid, Youtube Downloader, muat turun video dalam talian, muat turun video streaming. 

KeepVid: Muat turun Video YouTube, Facebook, Vimeo, Twitch.Tv, Dailymotion, dan banyak lagi."Video Dalam Talian Percuma # 1 membolehkan anda memuat turun video dari YouTube, Facebook, Vimeo, Twitch.Tv, Dailymotion, dan banyak lagi". 

Cuba buat carian di Google dengan menaip: "KeepVid".

Video YouTube direka untuk menstrimkan, untuk tidak menggunakan Hard Disk. Tetapi kadang-kadang ada sebab yang sangat baik mengapa anda mungkin ingin menyimpan video untuk ditonton di luar talian. 

Apapun alasannya, terdapat banyak cara untuk memuat turun video YouTube secara percuma pada Windows, Mac, iOS dan Android. Dalam ciri ini, berkongsi kegemaran dan meneroka apa yang sah dan apa yang tidak.

Kemas kini
Beberapa muat turun dan alat penukaran YouTube pihak ketiga telah ditutup baru-baru ini disebabkan oleh permintaan dari Google dan pemegang hak cipta, tetapi buat masa ini ia masih aktif.

Kebenaran untuk muat turun dengan alat penukaran YouTube pihak ketiga telah ditutup baru-baru ini disebabkan oleh permintaan dari pemilik dan pemegang hak cipta setiap pengguna akaun Youtube.

TubeMate
Adalah salah satu alat yang paling popular untuk memuat turun video YouTube pada telefon pintar Android, dan dengan alasan yang baik ia sangat mudah digunakan dan mempunyai ciri-ciri yang anda perlukan dan tanpa ada masalah.

Aplikasi ini tidak tersedia di Google Play Store (Google tidak berminat pada pengunduh YouTube), so... pertama sekali anda perlu membenarkan peranti Android anda dipasang menjalankan aplikasi yang dimuat turun dari tempat lain. 

Perhatian: berhati-hati apabila mengaktifkan tetapan ini, kerana anda perlu memastikan hanya memuat turun aplikasi yang anda tahu selamat dan boleh dipercayai.

Skroll ke bawah dan di sebelah mana ia menyatakan "Sumber tidak diketahui', Kini pada peranti Android anda, lawati laman web TubeMate YouTube dan pilih salah satu tapak yang disahkan semasa download.


Copy Paste Embedded kod dari Youtube:


Cara Copy Paste Video Youtube di Blogger


Cara Copy Paste Video Youtube di Bloggerr


Bagaimana Copy Youtube di Blogger

Cara Copy Paste Video Youtube di Blogger



Cara Copy Paste Video Youtube di Blogger



Cara Copy Paste Video Youtube di Blogger


Seterusnya jangan lupa klik Save. Anda boleh review semula lihat hasilnya. Seterusnya sekiranya dah nampak ok, anda boleh klik PUBLISH

Selamat membaca dan selamat mencuba...


Comments

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Post a Comment

Maklumat yang terkandung dalam laman Blog ini hanya untuk tujuan maklumat umum sahaja.

Kami tidak akan bertanggungjawab ke atas apa-apa kehilangan atau kerosakan termasuk tanpa had, kehilangan atau kerosakan secara langsung atau tidak langsung atau apa-apa kerugian atau kerosakan yang timbul atau sesuatu yang berkaitan dengan penggunaan laman web ini. Dilarang meniru, copy & paste kandungan dalam laman blog ini.

Komen akan ditapis untuk kesejahteraan bersama, spammer tidak dialu-alukan (spammers are not allowed).

Terima Kasih.

The Blogler (Aku Pakar Blogger).

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram