Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Samsung Galaxy Note9 Baru

Samsung Galaxy Note9

Samsung melancarkan Galaxy Note9 pada hari Khamis di New York City. Syarikat itu membuat beberapa pengumuman lain, kerana ia memperlihatkan wawasannya untuk dunia yang terhubung berjalan lancar.

"Mereka mencipta galaksi pengalaman yang tidak hanya meliputi peranti dan lokasi tetapi platform dan jenama," kata DJ Koh, Ketua Pegawai Eksekutif Samsung Electronics pada majlis itu. Pengalaman ini "dibina di atas asas mengadopsi dan mengantisipasi - tidak mengawal pilihan anda tetapi untuk meningkatkan keupayaan manusia dan mengembangkan kemajuan teknologi."

Samsung akan berkongsi lebih banyak maklumat mengenai persidangan pemaju Samsung yang akan diadakan di San Francisco pada bulan November.


Galaxy Note9
Galaxy Note9 mempunyai skrin 6.4 inci dengan paparan hujung ke hujung, bermakna tiada bezel. Ia mempunyai bateri 4,000mAh, yang terbesar pernah di Nota, yang berlangsung sepanjang hari, menurut Samsung.

Nota9 terdapat dalam 2 versi, satu dengan 128 GB penyimpanan dan 6 GB RAM, dan satu dengan 512 GB penyimpanan dan 8 GB RAM. Kedua-duanya mempunyai slot kad microSD. Dengan kad 512-GB yang akan datang di Samsung, 512-GB Note9 akan mempunyai kapasiti storan 1 TB.

Pemproses 10nm telefon menyokong kelajuan rangkaian sehingga 1.2Gbps.

Pengimbas cap jari terletak di belakang di bawah kamera.
Kamera pintar Note9 menyesuaikan diri dengan cahaya sekitar. Sensor imej dua kelajuan super membolehkan ia menawarkan gerakan yang perlahan. Kamera secara automatik memberitahu pengguna apabila ia mengesan kecacatan dalam foto supaya mereka boleh mengambil satu lagi. Ia juga menggunakan pengiktirafan tempat kejadian untuk mengenal pasti subjek yang berbeza dan mengoptimumkan nada warna mereka.

Samsung membina Samsung DeX ke dalam Note9, yang membolehkan pengguna memasang telefon ke paparan yang besar dengan penyesuai HDMI untuk kefungsian desktop. Walaupun begitu disambungkan, pengguna boleh melakukan tugas biasa pada Note9 secara serentak.

Pembantu peribadi Bixby Samsung, yang dibina ke Galaxy Note9, adalah lebih perbualan dan peribadi, kata syarikat itu, dan kini berfungsi dengan Peta Google.

Samsung telah bekerjasama dengan Google untuk memastikan Bixby serasi dengan perkhidmatan Google tertentu, kata Ji Soo Yi, strategi syarikat VP AI. Pengguna juga boleh menggunakan Pembantu Google di Nota9.

Note9 tersedia untuk preorder mulai Jumaat dan akan dikeluarkan pada 24 Ogos. Harga Note9 ialah US $ 1,000 untuk versi 128-GB dan $ 1,250 untuk versi 512-GB.

Samsung menawarkan sehingga $ 450 dalam jual beli ke arah pembelian Galaxy Note9.

Pengguna boleh menebus bonus preorder melalui aplikasi Kedai Samsung sama ada mereka mendahului Nota9 melalui Samsung atau pembawa. Note9 akan tersedia di Best Buy, Amazon, Costco, Sam's Club, Target dan Walmart.

Sesetengah pengguna boleh menjaringkan bonus - sama ada satu set AKG yang membatalkan fon kepala atau 15,000 V-dolar, mata wang dalam Fortnite.

The S Pen
Samsung menaikkan S Pen untuk Galaxy Note9, memberikannya Bluetooth Sambungan Tenaga Rendah supaya ia boleh digunakan sebagai alat kawalan jauh untuk telefon serta TV.

S Pen boleh digunakan untuk menavigasi Note9, menterjemah bahasa dan menghantar mesej.

Samsung telah bekerjasama dengan "segelintir rakan kongsi" untuk menyediakan lebih banyak fungsi pada S Pen dan tidak lama lagi akan membuka SDK, mengumumkan Jonathan Wong, pengarah pemasaran produk.

S Pen dikenakan oleh meletakkannya ke dalam slotnya pada Galaxy Note9.

Pengecasan mengambil masa 40 saat, dan satu caj berlangsung selama setengah jam, kata Wong. Ia tidak memerlukan pengecasan untuk fungsi S Pen standard, seperti mengambil nota atau lukisan pada skrin Note9.

Goodies for Gamers
Nota9 diperhalusi untuk permainan, mempunyai sistem penyejukan karbon air dan algoritma adjuster prestasi pintar, jadi "segala-galanya akan berjalan dengan lancar, walaupun dalam sesi permainan yang paling sengit," kata Drew Blackard, pengarah kanan pemasaran produk di Samsung. Ia dilengkapi dengan pembesar suara AKG yang disetel.

EPIC Games membuat beta Fortnite secara umumnya tersedia untuk pengguna Android pada hari Jumaat, tetapi Ketua Pegawai Eksekutif EPIC Tim Sweeney menjemput pemain dengan Samsung Galaxy untuk memuat turunnya "sekarang" apabila dia membuat pengumuman pada hari Khamis dari peringkat Unpacked.

Pemain menggunakan Nota9 atau Samsung Tab S4 akan mendapat akses ke kulit khas.

Watch Galaxy Baru Samsung
Samsung juga melancarkan Galaxy Watch baru, dengan paparan AMOLED yang tinggi dan fungsi sentuhan bersepadu; ketahanan gred ketenteraan; dan Corning Gorilla DX + kaca. Ia tahan air 5 atmosfera.

Jam tangan boleh didapati dalam dua saiz.
Satu caj berlangsung selama beberapa hari, dan peranti ini mempunyai pemproses yang dioptimumkan yang dibuat khusus untuk smartwatches, kata Elina Vives, pengarah kanan pemasaran di Samsung.

Jam bekerja dengan Nota9 atau sendiri. Ia mempunyai konektivitas LTE yang tersendiri, dan Samsung telah bekerjasama dengan syarikat penerbangan di seluruh dunia untuk menyediakan sambungan lancar, katanya.

Pemilik pemahaman kesihatan boleh menggunakan Galaxy Watch dengan Note9 dan Apl Kesihatan Samsung untuk memastikan tab pada kesejahteraan mereka.

Galaxy Watch menyegerakkan dengan kalendar pengguna apabila muka jam MyDay yang baru digunakan. Terdapat lebih daripada 60,000 jam tangan yang tersedia di Galaxy App Store.

Home Galaxy, Spotify
Samsung juga melancarkan Galaxy Home, penceramah pintar dengan 6 penceramah pertengahan dan tinggi AKG dan subwufer. Ia menggabungkan teknologi Harman untuk mengesan lokasi pengguna dan muzik rasuk secara langsung pada pengguna. Ia juga mempunyai lapan mikrofon yang boleh mengambil arahan suara dari seluruh bilik.

Samsung telah bekerjasama dengan Spotify, jadi pengguna boleh memindahkan muzik mereka dengan lancar dari satu peranti Samsung ke peranti lain. Tidak lama kemudian, pengguna Galaxy 9 akan dapat menggunakan Bixby untuk disambungkan ke Spotify.

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram