Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Download Skype Untuk Naiktaraf Versi Terkini

Naik Taraf ke Skype Versi update untuk Desktop

Download Skype Untuk Naiktaraf Versi Terkini

Skype sentiasa mengalu-alukan jumlah pengguna yang ramai (users), peluang untuk menyambungkan komuniti global kepada beratus-ratus juta pengguna, memperkasakan mereka untuk lebih dekat dan mencapai lebih banyak kemajuan penemuan baru. Oleh kerana Skype (Microsoft) meneruskan matlamat ini, mereka sentiasa mencari cara baru untuk meningkatkan pengalaman, meningkatkan kualiti dan kebolehpercayaan, dan menghubungkan orang dari mana-mana peranti.


Download Skype Untuk Naiktaraf Versi Terkini

Hari ini, Skype melancarkan versi Skype yang dikemas kini (versi 8.0) untuk desktop yang akan menggantikan Skype versi 7.0 (juga dikenali sebagai Skype klasik).

πŸ‘‰Download Skype Versi 8.0

Mereka menggalakkan semua orang untuk menaik taraf sekarang untuk mengelakkan sebarang kesulitan kerana Skype versi 8.0 hanya akan berfungsi selepas 1 September 2018. Semasa kami melancarkan penambahbaikan, terdapat masa yang perlu ditutup perkhidmatan dan versi aplikasi yang lama. 

Ini dilakukan untuk memastikan semua pelanggan mempunyai pengalaman Skype yang terbaik, dan tidak terdapat masalah kualiti atau kebolehpercayaan yang terhasil daripada teknologi lama dan interoperating teknologi baru. Perubahan boleh menjadi sukar, jadi mereka berusaha membuat kemas kini semudah mungkin. Untuk bantuan dengan peningkatan, sila lawati tapak sokongan Skype. Mereka menghargai sokongan komuniti Skype apabila mereka meningkatkan pengalaman dan mendengar maklum balas pengguna.

Segala-galanya mengenai versi baru ini, dari peningkatan prestasi asas kepada peningkatan kebolehgunaan, direka untuk membuat anda terhubung dengan orang yang paling penting. Skype versi 8.0 berdasarkan maklum balas daripada komuniti sambil menambah ciri-ciri baru menarik sambil memastikan ia mudah digunakan dengan antara muka biasa yang sama Skype versi 7.0.


Download Skype Untuk Naiktaraf Versi Terkini


Berikut adalah beberapa ciri baru yang datang dengan Skype versi 8.0-versi Skype yang paling berkuasa, intuitif, dan fleksibel lagi:

Video HD percuma dan panggilan skrin keluar-Bersama-sama dengan 1 atau 24 rakan, keluarga atau rakan sekerja anda tidak peduli apa peranti yang mereka gunakan dalam Skype. Lihat dalam definisi tinggi, lihat video 1080px, dan kongsi perkara secara bersama-sama.

Lebih banyak pemesejan yang produktif-Terangkan bagaimana perasaan anda dengan bertindak balas kepada mesej dalam perbualan. Gunakan @alias untuk menarik perhatian seseorang dalam sembang kumpulan dengan mudah. Klik simbol @ diikuti dengan nama mereka untuk mencetuskan pemberitahuan untuk mereka. Anda boleh dengan mudah mencari semua @alias dan kembali kepada orang-orang di pusat pemberitahuan.

Galeri media sembang-Mencari pautan atau foto dihantar beberapa minggu yang lalu? Galeri media sembang memudahkan untuk mencari fail, pautan, dan foto yang dikongsi dalam perbualan, sama ada semalam atau bulan lepas. Melalui sejarah sembang anda-hanya klik Galeri di bawah nama sembang untuk melihat semua fail, pautan dan foto dalam perbualan.

Berkongsi foto, video dan fail lain -Kongsi sehingga 300 MB pada satu masa melalui Skype hanya dengan menyeret dan menjatuhkan fail ke dalam tetingkap perbualan anda.


Berikut adalah percubaan ciri baru:
Skype versi 8.0 yang dilancarkan pada iPad-Ciri-ciri seperti mesej yang dipetik, tema peribadi, senarai sembang, @mention dan banyak lagi kini tersedia di pengalaman Skype untuk iPad.

Baca resit-Lihat sekilas siapa yang membaca mesej anda. Sebaik sahaja seseorang membaca mesej anda, avatar mereka muncul di bawahnya dalam sembang Skype-membolehkan anda melihat sejauh mana seseorang telah membaca dalam perbualan tanpa menekan setiap mesej. Ini amat berguna dalam perbualan kumpulan untuk membantu anda memastikan semua pengguna tidak bertumpu hanya pada mesej terkini.

Perbualan Persendirian-Mempunyai panggilan audio Skype yang disulitkan ke hujung ke hujung dan menghantar mesej teks atau fail-seperti imej, audio, atau video-menggunakan Protokol Isyarat standard industri. Mesej dan pemberitahuan dalam perbualan ini akan disembunyikan dalam senarai sembang untuk menyimpan maklumat yang anda kongsi dengan peribadi. 

Rakaman panggilan-Ambil snapshot panggilan ke peringkat seterusnya dengan rakaman panggilan. Tangkap panggilan Skype khas dengan orang tersayang atau merakamkan pertemuan penting dengan rakan sekerja. Rakaman panggilan sepenuhnya berasaskan awan, dan sebaik sahaja anda mula merakam, semua orang dalam panggilan diberitahu bahawa panggilan sedang dirakam-jadi tidak ada kejutan. Rakaman panggilan menggabungkan video semua orang serta mana-mana skrin yang dikongsi semasa panggilan.

Jemputan profil-Mudah memulakan perbualan atau panggilan dengan orang-orang yang belum di Skype lagi. Cuma pergi ke profil anda di Skype dan klik pilihan Profil Kongsi untuk menjemput rakan untuk menyertai anda di Skype.

Pautan kumpulan-Cepat mendapatkan kumpulan bersama-sama di Skype, sama ada sembang atau panggilan kumpulan. Buat kumpulan baru dan klik pilihan Jemput Orang Lebih untuk berkongsi pautan ke kumpulan anda. Sesiapa sahaja yang menghantar pautan untuk dapat menyertai kumpulan anda dengan cepat dan ringkas.

Untuk "menaik taraf ke versi Skype terkini", pilih bantuan dari bar alat atas dan kemudian pilih Semak Kemas Kini atau lawati Muat turun Skype. Ia cepat dan mudah-maklumat akaun anda akan secara automatik dan selamat disegerakkan ke kemas kini terkini-termasuk kata laluan, kenalan, dan sejarah perbualan dari tahun lepas.

Skype untuk Windows 10, untuk mengemaskini sila semak kemas kini di Kedai Microsoft.
Nota: Jika anda adalah pentadbir organisasi dengan kemas kini Microsoft Store disekat dan ingin mendayakan kemas kini untuk Skype, sila rujuk langkah-langkah ini untuk membolehkan pengedaran apl luar talian.

Apabila kami bersara versi Skype yang lebih lama, jika anda masih menggunakan versi lama, anda mungkin dilog keluar dari Skype secara automatik dan tidak akan dapat mendaftar masuk semula sehingga anda menaik taraf ke versi terkini.

Untuk mengemas kini Skype pada Windows 7 & 8 dari dalam aplikasi:
  1. Masuk ke Skype.
  2. Pilih HELP (Bantuan).
  3. Pilih Check for updates manually (Semak kemas kini secara manual).

Nota: Jika anda tidak melihat pilihan Bantuan di Skype, tekan kekunci ALT dan bar alatan akan muncul.

Untuk mengemas kini Skype pada Mac dari dalam aplikasi:
  1. Masuk ke Skype.
  2. Pilih Skype from the toolbar (Skype dari bar alat).
  3. Pilih Check for updates (Semak kemas kini).


Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram