Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Komputer Desktop, PC dan Laptop Terbaik 2020

Komputer Desktop, PC dan Laptop Terbaik 2020


PC, Komputer dan Laptop Terbaik 2020


"PC komputer desktop dan Laptop (Komputer Riba) terbaik" pada tahun 2020, PC yang terkini digunakan terus berkembang dan lebih maju, dan itu adalah bukti pada expo jualan Computex 2018. Walau bagaimanapun, jika anda ingin mempunyai salah satu daripada PC dan laptop terbaik adalah sangat penting. 

Walaupun semua yang anda lakukan adalah menjelajah internet, walaupun  melihat terlalu banyak iklan. Itulah sebabnya PC terbaik masih lebih baik daripada telefon pintar dan, boleh dikatakan, komputer riba 2-in-1 terbaik yang ada boleh dikatakan mampu menggantikannya.

Komputer terbaik juga akan mudah untuk ditingkatkan melampaui swap RAM mudah - jadi anda boleh dengan mudah membuat mereka tetap terkini. Dengan pelbagai pemproses kuasa rendah seperti yang diumumkan oleh Intel baru-baru ini, anda boleh mendapat manfaat kuasa yang ditawarkan oleh komputer riba yang terbaik.

Di sini mereka telah mengumpul komputer desktop terbaik yang kini berada di pasaran. Sama ada anda memerlukan sesuatu untuk bilik asrama anda, pejabat rumah, atau gua permainan, kami mendapat anda dilindungi dengan PC desktop terbaik di pasaran hari ini.

Berbanding dengan beberapa sistem lain, Mach V mungkin kelihatan biasa, tetapi itu adalah untuk manfaatnya. Ia tidak memanggil terlalu banyak perhatian kepada dirinya sendiri, jadi ia boleh berfungsi sebagai stesen kerja mewah, PC permainan supercharged, atau apa sahaja di antaranya. 

Reka bentuk konvensional juga menjadikan Mach V mudah untuk menaik taraf. Ia mempunyai ruang dalaman yang besar, luas, logik yang diatur, dengan banyak ruang untuk pemacu keras baru atau kad grafik yang besar. Dan jika ia pecah dalam tiga tahun pertama, anda dilindungi: Waranti standard Falcon adalah antara yang terbaik dalam perniagaan.

Ia bukan sistem yang paling mahal dalam senarai ini, tetapi ia mempunyai beberapa ciri yang memberikannya ke atas beberapa pesaingnya yang lebih mahal. 




Dan, sebagai bonus, semua lapan komputer ini akan berfungsi dengan semua komponen terbaru dan paling hebat - berasa bebas untuk menampar salah satu kad grafik terbaik di sana jika anda menginginkan salah satu PC permainan terbaik.

Walau bagaimanapun, mencari PC terbaik untuk keperluan anda tidak semudah itu mungkin bunyi. Apabila kami membuat senarai ini, kami mengakui bahawa komputer terbaik menyeimbangkan keseimbangan antara nilai dan prestasi. Dengan itu, kami telah diuji secara komprehensif, dikaji semula dan disenaraikan setiap PC yang kami terima selama setahun lalu untuk mencari komputer terbaik yang boleh dibeli hari ini.

PC Terbaik: Dell XPS Tower Special Edition
Jangan tertipu, mesin mainstream ini adalah PC permainan

CPU: Intel Core i5 - Core i7 | Grafik: AMD Radeon RX 580 - Nvidia GeForce GTX 1080 | RAM: 8GB - 16GB | Penyimpanan: 256GB SSD; 1TB HDD - 512GB SSD; 2TB HDD

Reka bentuk yang kompak, minimalis sokongan pelanggan dalam talian Memulakan memori tidak sesuai untuk prestasi grafik VRLower berbanding saingan.
Oleh kerana kekurangan perkataan yang lebih baik, Edisi Menara Dell XPS. Melihat agak serupa dengan komputer lama, luaran yang membosankan ini menimbulkan pelbagai komponen yang menarik. 

Di dalamnya anda akan dapati pilihan anda yang terbaru dalam teknologi GPU, sebagai tambahan kepada CPU generasi ke-7 Intel yang hebat dan cakera keras yang luas dan / atau SSD. Sekarang, Edisi Khas hanya terdapat di Amerika Syarikat, tetapi pembaca kami di UK dan Australia masih boleh membeli Menara Dell XPS biasa dan menaikkannya ke tahap yang sama melalui halaman konfigurasi Dell.

CPU: Intel Core i5 - i7 | Grafik: Nvidia GeForce GTX 965M - 980M | RAM: 8GB - 32GB | Penyimpanan: 64GB SSD; 1TB HDD - 128GB SSD; 2TB HDD

Lukisan digital yang terbaik membina kualiti yang sempurna.

Microsoft Surface Studio adalah salah satu PC yang paling glamor yang anda boleh beli. Ia mengguncang formula semua-dalam-satu untuk meletakkan semua komponen di belakang skrin, dan bukannya bergerak ke pangkalan. Peranti yang dihasilkan mempunyai salah satu Paparan PixelSense 28-inci nipis yang meletakkan walaupun skrin 4K. Terlebih lagi, pendirian yang mengartikulasikan sepenuhnya menjadikannya alat serba boleh untuk bekerja (work) dan bermain (Game) dengan sokongan Surface Pen. Semuanya, Surface Studio adalah karya yang sangat hebat dan luar biasa, selain daripada untuk seni.

Apabila peranti mudah alih menjadi lebih berkuasa, desktop. Walaupun pengeluar mungkin meratapi penurunan penjualan desktop, itu semua berita baik untuk pengguna. Anda sentiasa mendapatkan lebih banyak untuk mengeluarkan komputer desktop (PC) daripada  komputer riba (Laptop). 

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram