Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Google Akan Menamatkan Aplikasi AdSense Untuk iOS Menjelang Akhir Tahun 2019

Google Akan Menamatkan Aplikasi AdSense Untuk iOS Menjelang Akhir Tahun 2019

Google AdSense adalah platform pengiklanan web terbesar yang ada ketika ini, dan itu adalah kuasa pengiklanan di hampir setiap laman web dalam talian di luar sana. Apl Android dan iOS telah menawarkan cara untuk menyemak pendapatan dan data lain dengan cepat di mana sahaja anda boleh mengaksesnya, tetapi sekarang Google mengecilkan perkhidmatan itu dan memihak kepada aplikasi web mudah alih.

Dalam catatan blog, AdSense Team  berkata, "kami akan memfokuskan pelaburan kami dalam interface web mudah alih AdSense dan mengasingkan aplikasi iOS dan Android semasa. Dengan melabur dalam aplikasi web yang sama yang menyokong semua platform, kami akan dapat menyampaikan Ciri-ciri AdSense yang dioptimumkan untuk mudah alih lebih cepat pada hari ini. "

AdSense membolehkan penerbit mudah meletakkan iklan di tapak web mereka, dengan Google menawarkan aplikasi mudah alih untuk menjejaki pandangan dan pendapatan. Google hari ini mengumumkan bahawa ia membunuh pelanggan Android dan iOS, dengan kedudukan web sebagai alternatif pada masa akan datang.

Blog Inside AdSense hari ini mengumumkan bahawa ia "mengasingkan aplikasi iOS dan Android semasa." Ini walaupun "lebih daripada satu pertiga daripada [pengguna mengakses] AdSense dari peranti mudah alih."

Pengganti Google adalah web, dengan syarikat dengan jelas menyatakan bagaimana mudah alih akan menjadi "kawasan di mana kita terus melabur." Laman web semasa mungkin akan menjadi App Web Progresif yang dapat dengan mudah disematkan pada skrin rumah dan muncul di pelancar aplikasi di Android.

Walau bagaimanapun, walaupun menyusun semula Tema Bahan tahun ini, tidak ada pandangan mudah alih untuk pengalaman web. Reka bentuk semula itu tidak pernah tiba di Android dan iOS, dengan ciri yang lebih maju untuk pengurusan akaun dan iklan ditetapkan selalu terhad kepada tapak penuh.

Pasukan AdSense memberi petunjuk pada pengalaman yang lebih interaktif - dan mungkin proaktif - untuk meneruskan perkhidmatan:

  • Visi kami ialah AdSense yang lebih banyak untuk memastikan akaun anda sihat, yang membolehkan anda menumpukan pada mencipta kandungan yang hebat, dan datang kepada anda apabila masalah atau peluang memerlukan perhatian anda.

  • Penutupan AdSense untuk Android dan iOS ini akan berlaku sepanjang "bulan akan datang." Tempoh masa yang tepat belum ditentukan, tetapi terdengar seperti pemasangan sedia ada akan berhenti bekerja selepas ia dikeluarkan dari kedai aplikasi "menjelang akhir tahun 2019. "" Pengumuman lanjut "akan datang sepanjang tahun ini.

  • Google merancang untuk membuat aplikasi AdSense di iOS dan Android lebih buruk dalam beberapa bulan akan datang sebelum menamatkan sepenuhnya pada penghujung 2019.

  • Daripada menggunakan aplikasi mudah alih, Google merancang untuk melabur lebih banyak dalam antara muka web mudah alihnya untuk Adsense untuk memberikan pengalaman yang lebih seragam yang disokong pada semua platform.


Pengurus Produk AdSense, Andrew Gildfind, mendedahkan dalam catatan blog baru hari ini bahawa syarikat akan mengumumkan peningkatan pada antara muka web mudah alih AdSense pada tahun ini. Beliau berkata pengalaman mudah alih yang optimum akan lebih pantas dan memanfaatkan teknologi web baru untuk memberikan pengalaman yang lebih automatik.

"Visi kami adalah AdSense yang lebih banyak untuk menjaga akaun publisher, yang membolehkan anda memberi tumpuan untuk mencipta kandungan yang hebat, dan datang kepada anda apabila masalah atau peluang memerlukan perhatian anda," Gildfind menyiarkan.

Secara jujur, aplikasi AdSense untuk iOS agak mudah. Berfokus pada satu pengalaman hebat mungkin merupakan langkah terbaik untuk pasukan AdSense. Lebih daripada satu pertiga daripada pengguna AdSense mengakses statistik mereka dari peranti mudah alih. 

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram