Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Cara Menggunakan Google Hangouts Chat

Tutorial Setup Google HangOuts Chat

Cara Menggunakan Google Hangouts Chat

Hangouts adalah aplikasi semua-dalam-satu untuk sembang dan video Google, tetapi itu berubah sebagai sebahagian daripada percubaan untuk mengembangkan G Suite untuk lebih berkhidmat dengan keperluan dalam Kumpulan Perusahaan. 

Dua aplikasi baru, Hangouts Meet dan Hangouts Chat (Sembang), menyampaikan ciri kolaborasi pasukan terfokus: Bertemu untuk mesyuarat video dan Chat adalah untuk perbualan teks dan perkongsian dokumen. Apl Hangouts klasik tetap tersedia untuk sesiapa sahaja untuk terus digunakan.


Cara Menggunakan Google Hangouts Chat

Butiran utama yang perlu anda ketahui tentang Sembang Google Hangouts. Google telah mengemas kini panduan ini kerana maklumat baru boleh didapati mengenai aplikasinya.

Ringkasan Eksekutif

Apakah itu Sembang Hangouts Google? Sembang Google Hangouts adalah aplikasi komunikasi yang menyediakan pasukan perusahaan dengan "bilik" untuk mengadakan "perbualan," berkongsi dan membincangkan dokumen Google Drive, dan berinteraksi dengan aplikasi yang berkaitan.


Cara Menggunakan Google Hangouts ChatKenapa Google Chat Sembang perkara? Sembang Google Hangouts memperluaskan keupayaan kolaborasi pasukan G Suite dengan menambahkan tempat yang berterusan untuk membincangkan kerja pasukan, melangkaui kerjasama dalam Google Doc.

Siapakah yang mempengaruhi Chat Hangouts Google? Pelanggan G Suite yang bekerja dalam pasukan memanfaatkan secara langsung daripada Sembang Hangouts Google, kerana pengguna G Suite mendapat hub pusat untuk berkongsi dan berbincang sebagai satu kumpulan. Sembang Hangouts boleh mengurangkan keperluan pasukan untuk beralih ke alat lain, seperti e-mel atau Slack, semasa mengerjakan projek.

Bila Sembang Hangouts Google tersedia? Per Google, "Pelanggan G Suite boleh memohon untuk mencuba Chat Hangouts melalui Program Permulaan Adopter," sehingga Mac 2017.
Bagaimanakah saya dapat berbual Google Hangouts? Sehingga Mac 2017, anda boleh menggunakan Chat Hangouts jika organisasi anda diterima masuk ke Program Awal Adopter, dan jika ciri didayakan oleh pentadbir G Suite.

Apakah itu Sembang Hangouts Google?

Sembang Hangouts Google ialah aplikasi komunikasi untuk pasukan perusahaan. Perbualan Sembang Hangouts berlaku di "bilik," dan setiap bilik termasuk semua perbualan yang dipegang oleh pasukan. Perbualan ini diulirkan, jadi anda boleh menyimpan perbualan tentang makan tengah hari yang berasingan dari perbualan mengenai anggaran projek. Item baru muncul di bahagian bawah halaman. 

Anda boleh menyemak semua item yang belum dibaca. Jika perbualan bermula sebelum anda menyertai pasukan, anda masih boleh melihat keseluruhan thread. Semua perbualan adalah kata kunci dicari. Anda boleh menapis carian anda dengan jenis fail atau orang juga.

Chat Sembang 
Menawarkan kawalan ketara ke atas pemberitahuan. Anda boleh memilih untuk menerima semua pemberitahuan untuk perbualan supaya anda tidak terlepas perbincangan kritikal; atau, anda boleh mengurangkan perbualan dan hanya diberitahu apabila anda disebutkan. Apabila anda tidak lagi mahu diberitahu tentang item baru, anda boleh meredamkan perbualan, sama seperti cara anda boleh membisukan thread Gmail.

Sembang dalam Google Hangouts sangat terintegrasi dengan alat Google yang lain, seperti Google Groups dan Google Drive. Sebagai contoh, anda boleh dengan cepat membuat ruang baru untuk ahli-ahli Kumpulan Google. Dan, apabila anda berkongsi dokumen Google Drive dalam Sembang Hangouts, semua ahli menerima akses ke fail tersebut dan Sembang Hangouts secara automatik menyesuaikan tetapan akses.

Chat Hangouts 

Menawarkan integrasi dengan apl dan bot lain. Sebutkan bot @meet yang dibina Google untuk mendapatkan bantuan penjadualan waktu mesyuarat untuk ahli pasukan. Sambung ke aplikasi bersepadu atau bina fungsinya sendiri dengan Skrip Google Apps untuk menarik data tambahan dalam perbualan anda. Rakan kongsi integrasi Google Hangouts Sembang pertama termasuk Asana, Kotak, Freshdesk, Polly, ProsperWorks, Smartsheet, QuickBooks, Xero, Zapier, Zendesk, dan Zenefits.

Sumber tambahan
Rombakan Hangouts besar Google: 
Sekarang anda mendapat aplikasi Meet and Chat Video berasingan. Temui Hangouts baharu (Google). Masa depan komunikasi pasukan (Google Cloud Next '17) (Google Cloud YouTube).

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram