Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Microsoft XBOX Console Untuk Game dipratontonkan di Seluruh Dunia

Microsoft Xbox Game dan Console

Microsoft XBOX Console Game dipratonton di Seluruh Dunia

Microsoft telah bereksperimen dengan permainan Xbox streaming ke telefon Android dan tablet untuk sementara waktu kerana ia mencari jawapan untuk permainan PS4. Sekarang, selepas membuka beta terhad lewat tahun lepas, semua Xbox Insiders di negara-negara yang menyokong Xbox One mereka boleh mengakses dan menggunakannya.

Senarai keperluan cukup besar: Selain berada di dalam lingkaran Preview, anda memerlukan peranti Android yang menjalankan Marshmallow, atau lebih tinggi. Anda juga perlu memiliki pengawal Xbox One Bluetooth, dan rangkaian rumah yang cepat untuk memastikan persediaan anda dapat menampung penstriman.

Jonathan Hildebrandt dari Microsoft mengatakan bahawa syarikat itu melihat "pratonton awam sebagai langkah penting dalam perjalanan mereka untuk menyampaikan permainan streaming kepada peminat permainan Xbox di seluruh dunia." Beliau menambah bahawa syarikat itu berbesar hati dengan maklum balas yang diberikan oleh penguji akses awal di AS dan UK sejak ujian itu bermula.

Hildebrandt juga mengatakan bahawa pengguna boleh mengharapkan kemas kini prestasi, dan banyak lagi, dalam masa terdekat dengan kemas kini seterusnya. Mudah-mudahan, tidak lama lagi semua orang boleh merebut peluang permainan ketika mereka berada jauh dari ruang tamu.

Permainan dan Konsol Xbox (Xbox Games and Console)
Berjuang ke dunia permainan baru dengan Xbox. Microsoft mempunyai semua yang anda perlukan untuk menyelusuri ketika pengembaraan dengan konsol, permainan, dan aksesori Xbox yang paling hangat. 


Pilihan dari model konsol Xbox terbaru, termasuk Xbox One dan Xbox 360. Xbox One membolehkan anda bermain permainan dengan rakan anda di rangkaian yang dikuasakan untuk prestasi maksimum. Direka untuk gaya hidup pantas hari ini, konsol memuat turun kemas kini di belakang tabir supaya anda tidak membuang masa dan detik-detik berharga yang anda boleh manfaatkan.

Konsol permainan Xbox ini juga memberi dan menyampaikan keupayaan untuk menonton filem, TV dan sukan kegemaran anda selain mendengar muzik kegemaran anda semua dalam satu tempat (All-in-One). Multitask atau melakukan satu-satu aktiviti pada satu masa.

Xbox 360 adalah satu lagi pilihan terbaik dalam teknologi permainan. Membawa anda sebuah perpustakaan (Library) permainan terbesar, ada sesuatu untuk semua orang dengan konsol permainan Xbox ini. Dapatkan akses ke tajuk blockbuster seperti Halo dan Minecraft, serta filem HD kegemaran anda, rancangan TV dan banyak lagi.

Kedua-dua Xbox One dan Xbox 360 datang dengan pelbagai permainan. Dapatkan sesuatu yang boleh dimainkan oleh rakan-rakan mahupun seluruh keluarga anda, atau memilih permainan untuk setiap individu.

Dengan segala-galanya dari sukan ke tarian, penembak, Disney, permainan sim, dan banyak lagi, anda pasti dapat mencari permainan kegemaran anda untuk memastikan semua orang dihiburkan selama dalam tempoh yang anda inginkan.

Di samping itu, temui satu set lengkap Aksesori Xbox yang direka untuk meningkatkan pengalaman permainan anda, dari alat dengar yang membolehkan anda untuk berbual dengan pemain lain selain alat kawalan jauh yang menyimpan hiburan di hujung jari anda, pengawal wayarles yang membuatkan semuanya lebih mudah, dan banyak lagi.

Mewujudkan pengalaman permainan yang ideal dengan Xbox. Semak imbas permainan Xbox, konsol, dan aksesori pilihan anda, dan juga lihat apa yang telah disimpan oleh Microsoft.

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram