Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Cara Mendapatkan Iklan Teratas Hasil Carian Google

Bagaimana Menghasilkan Iklan Google Teratas Carian Organik 

Artikel ini hanya terpakai untuk pengalaman Iklan Google yang baru. Tentukan pengalaman Iklan Google yang anda gunakan sebelum ini.


Cara Mendapatkan Iklan Teratas Hasil Carian Google

Cari kadar kesan tertinggi mutlak "Impr. (Abs atas)% "dan Cari kadar tera teratas" Impr. (Atas)% "memberitahu anda lokasi iklan anda pada halaman hasil enjin carian (SERPs).
Cari bahagian tera atas mutlak (Cari abs atas IS) dan Cari bahagian teratas teratas (Carian atas IS) membantu anda memahami jika terdapat sebarang kemungkinan untuk iklan anda sampai ke atas (di mana sahaja di atas hasil carian organik) dan atas mutlak ( iklan pertama di atas hasil carian organik) halaman hasil enjin Carian (SERPs).

Tidak seperti kedudukan purata, metrik ini tidak mencerminkan susunan iklan anda berbanding iklan lain, tetapi lokasi sebenar iklan anda pada SERP.


Cara Mendapatkan Iklan Teratas Hasil Carian Google

Metrik mengenai lokasi iklan anda
Anda boleh menggunakan metrik ini untuk memahami perubahan dalam kadar klik-tayang (CTR) yang disebabkan oleh perubahan dalam lokasi iklan anda pada halaman hasil carian. Kami tidak mengesyorkan anda menggunakan metrik ini sebagai sasaran untuk menetapkan bida anda kerana, kadang-kadang, mereka mungkin menurun apabila peningkatan tawaran. Ini berlaku kerana tawaran yang lebih tinggi membolehkan anda memasukkan lebih banyak lelongan yang lebih kompetitif di lokasi yang lebih buruk.

Cari kadar tera teratas
Cari kadar tera tertinggi "Impr. (Atas)% "ialah peratus daripada tera iklan anda yang dipaparkan di mana-mana di atas hasil carian organik.

Cari kadar teraan teratas = Tera di atas / Teraan.

Cari kadar tera teratas yang mutlak
Cari kadar kesan tertinggi mutlak "Impr. (Abs.Top)% "ialah peratus daripada tera iklan anda yang ditunjukkan sebagai iklan yang pertama di atas hasil carian organik.

Cari kadar tera teratas mutlak = Penerbitan teratas / Teraan yang mutlak.

Metrik yang boleh anda bida untuk memperbaiki lokasi iklan anda.

Anda boleh menggunakan metrik ini sebagai sasaran untuk menetapkan bida anda jika anda ingin meningkatkan peratusan iklan anda yang sama ada dipaparkan pada halaman atas hasil carian atas atau mutlak.

Cari bahagian tera atas mutlak
Cari bahagian tera atas mutlak "Search abs. IS atas "adalah tera yang anda terima di lokasi teratas mutlak (iklan yang pertama di atas hasil carian organik) dibahagikan dengan bilangan anggaran tera yang anda layak terima di lokasi teratas.

Bahagian tera tertinggi mutlak = Tera pada teratas  / layak mutlak di atas.

Cari bahagian tera teratas
Cari bahagian tera atas "Carian atas IS" ialah tera yang anda terima di lokasi teratas (di mana sahaja di atas hasil carian organik) berbanding dengan anggaran tera yang anda layak terima di lokasi teratas.

Cari bahagian tera teratas = Tera pada teratas teratas / layak di atas

Cari kehilangan bahagian tera atas mutlak (anggaran)
Cari kehilangan bahagian tera tertinggi (anggaran) menganggarkan seberapa kerap iklan anda bukan iklan yang pertama di atas hasil carian organik disebabkan oleh anggaran yang rendah.

Cari bahagian yang tertera dan teratas yang hilang kedudukan ranking (anggaran)
Cari bahagian kesan teratas (anggaran) membantu anda memahami betapa kerap iklan anda tidak dipaparkan di mana-mana di atas hasil carian organik disebabkan oleh belanjawan yang rendah.

Carian yang kehilangan bahagian teratas (rank)
Carian yang kehilangan di bahagian tera atas mutlak (pangkat) menganggarkan beberapa kekerapan iklan anda bukan iklan yang pertama di atas hasil carian organik disebabkan Kedudukan Iklan yang buruk.

Cari bahagian tera teratas yang hilang (kedudukan)

Cari bahagian tera tertinggi (pangkat) menganggarkan seberapa kerap iklan anda tidak dipaparkan di mana-mana di atas hasil carian organik disebabkan Kedudukan Iklan yang buruk.

Adakah anda ingin mengetahui di mana penempatan iklan Google AdSense yang paling tinggi? Mengoptimumkan iklan Google AdSense tapak web anda adalah cara yang baik untuk menghasilkan lebih banyak hasil iklan. Lagipun, penempatan iklan anda hampir lebih penting daripada iklan itu sendiri.

Dalam artikel ini, kami akan menunjukkan kepada anda tempat peletakan iklan AdSense terbaik di tapak web mana pun agar anda dapat memaksimumkan tera dan klik iklan tapak anda sendiri untuk menghasilkan lebih banyak wang.

Iklan Dalam Kandungan
Meletakkan iklan di tengah-tengah kandungan anda adalah cara terbaik untuk menarik perhatian pelawat laman web anda dan mendapatkannya klik. Lagipun, iklan di dalam kandungan blog anda meletakkan peralihan antara perenggan, memaksa pembaca melihat iklan. Ia tidak terlalu mengganggu, yang meningkatkan peluang anda pengunjung pelawat akan mengklik pada iklan anda, atau terus terlibat dengan kandungan laman web anda.

Sebabnya penempatan iklan AdSense begitu berkesan adalah kerana ia berada di dekat lipatan laman web anda. Dengan cara ini pembaca boleh melusuri terus untuk membaca jika mereka suka kandungan anda.

Atau, jika mereka tidak menyukai apa yang mereka baca, mereka masih akan melihat iklan anda, dan mungkin juga klik padanya. Ada kemungkinan mereka telah merancang untuk meninggalkan laman web anda.

Lihatlah bagaimana Inspirasi Digital termasuk iklan AdSense tepat selepas pengenalan pos blog: Hanya pastikan bahawa jika anda memilih penempatan Google AdSense ini, iklan yang anda jalankan kecil. Iklan banner atau iklan yang panjang akan berfungsi dengan baik yang boleh menyebabkan pelawat bertambah.

Sekiranya anda ingin tahu cara menyemak sama ada pelawat laman web terlibat dengan kandungan tapak anda, periksa tutorial kami tentang bagaimana untuk mencari kadar lantunan iklan anda di Google Analytics.

Di bawah Menu Navigasi
Walaupun Google akan menghukum anda jika anda meletakkan terlalu banyak iklan AdSense di bahagian atas laman web anda, dan menolak kandungan tapak anda di bawah lipatan, terdapat beberapa laman web tidak meletakkan terlalu banyak iklan atau membuat iklan banner yang terlalu panjang. Tanda-tanda yang telah muncul, yang secara rasmi. Google akan menghentikan pelaporan kedudukan purata dari Iklan Google.

Apakah tanda-tanda itu? Kita boleh menunjuk kepada dua perkara utama. Yang pertama dan paling penting: Pada bulan November, Google memperkenalkan empat metrik kedudukan iklan baru untuk menunjukkan peratusan tertera dan bahagian teraan iklan anda diterima di atas dan mutlak (iklan pertama di bahagian paling atas halaman) dan bahagian atas halaman (keputusan organik) slot iklan.

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram