Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

YouTube Music Akan Datang Ke 12 Negara Baru

YouTube Music Akan Datang Ke 12 Negara Baru


YouTube Music, tawaran streaming muzik pertama perkhidmatan video. Buat julung kali, ia adalah sebahagian besar Muzik Google Play dengan kot baru cat dan video muzik. Tetapi lihat lebih dekat, dan jelas YouTube telah meletakkan dalam kerja untuk memperbaiki percubaan sebelumnya Google di streaming muzik, dan asasnya adalah untuk mencapai matlamat itu.

Maklumat lanjut: πŸ‘‰ Youtube Blog

Jika anda baru untuk streaming atau jika anda secara eksklusif mendengar muzik melalui YouTube Music, pengalaman Muzik yang dirombak direka untuk membawa anda dengan kebiasaan perkhidmatan streaming muzik yang paling popular di dunia. Ia dibuat untuk mencetuskan anda dengan satu set ciri penemuan dan carian yang mudah digunakan dan tiada perkhidmatan penstriman lain boleh di atas dan membuat anda mendengar (dan menonton) dengan perpustakaan yang sama penuh persembahan secara langsung, meliputi dari artis yang tidak ditandatangani, dan lagu rawak anda sudah digunakan untuk menunda kerja sepanjang hari (yang tidak tersedia di Spotify atau Apple Music).

Itu tidak mengambil kira langganan Muzik Google Play $ 10 setiap bulan, yang juga akan memberikan anda akses kepada YouTube Music Premium. Selain itu, jika anda mendaftar sebelum YouTube Red menjadi YouTube Premium (tiada tarikh pada penukaran tersebut; YouTube hanya berkata "tidak lama lagi"), anda akan mendapat YouTube Premium untuk diskaun $ 2 sebulan. Mendapat semua itu? Baik.



Sekarang perkhidmatan muzik streaming telah menangkap peminat muzik mati dan pengguna kuasa, mereka telah beralih pandangan mereka ke arah pendengar kasual. Perkhidmatan yang lebih lama telah dilancarkan semula dengan penekanan terhadap kemudahan penggunaan atas segala yang lain, dan YouTube Music tidak terkecuali. Walaupun yang baik dalam banyak bidang, terdapat beberapa ciri pengguna kuasa yang hilang, dan itu mungkin menghalang sesetengah daripada bertukar dari perkhidmatan streaming semasa mereka sehingga ciri-ciri tersebut tiba.

Walaupun terdapat beberapa halangan untuk mencapai tahap ini, YouTube akhirnya mempunyai pencabar yang sah untuk Spotify dan Apple Music. YouTube telah memanfaatkan keupayaan AI dan keupayaan pencarian Google dan menggabungkannya dengan reka bentuk yang mudah dan janji untuk menjadikannya Perkhidmatan Penyiaran Muzik Google Satu Benar. Dengan aplikasi yang baik, YouTube Music mempunyai peluang bertempur sebenar dalam pasaran penstriman.

YouTube adalah salah satu daripada laman web yang paling banyak dilihat di planet ini, dan kini platform video paling popular hari ini, jadi tidak hairan jika berjuta-juta pengguna beralih kepadanya setiap hari untuk muzik. Ini platform lalai untuk video muzik - terutamanya video muzik viral seperti Ini adalah Amerika dan Girls Like You - dan ia juga merupakan tempat untuk mencari lagu, remix, mashup atau penutup kipas yang anda inginkan. Sama ada anda sedang mencari lirik lagu sebelum malam karaoke, muzik untuk tidur, atau lagu baru untuk dimainkan di pesta seterusnya, YouTube mempunyai apa yang anda cari.

Sekarang, YouTube sudah bersedia untuk membuat satu lagi run di aplikasi muzik yang dibina di atas empayar video mereka dengan YouTube Music. Ia adalah aplikasi muzik dengan antara muka yang benar-benar unik, pilihan yang tidak tertandingi, dan lebih daripada sekelip mata untuk bersenam, tetapi Muzik YouTube berada di sini untuk kekal dan di sini untuk bersaing.

YouTube Music akan datang ke 12 negara baru dan menjadi tersedia untuk semua di dalam negara asal "Akses Awal". Ini membawa bilangan negara YouTube Music berkhidmat sehingga 17 - Australia, Austria, Kanada, Denmark, Finland, Perancis, Jerman, Ireland, Itali, New Zealand, Norway, Mexico, Rusia, Korea Selatan, Sepanyol, Sweden, Switzerland, yang United Kingdom dan Amerika Syarikat - dan dengan YouTube Muzik yang baharu juga akan mendapat sistem penentuan harga Premium YouTube baharu.


Langgan YouTube Music di Google Play Store dan di  Apple Store (itunes).

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram