Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Manfaat Teknologi Drone dan Hoverbike



Drones, yang juga dikenali sebagai kenderaan udara tanpa pemandu (UAVs), tidak mempunyai pesawat juruterbang manusia, dan sama ada dikawal oleh orang di atas tanah atau secara autonomi melalui program komputer. Kraf stealth ini menjadi semakin popular, bukan hanya untuk tujuan peperangan dan ketenteraan, tetapi juga untuk segala-galanya dari hidupan liar dan penyelidikan atmosfer untuk bantuan bencana dan fotografi sukan. 

Drone menjadi mata dan telinga para saintis dengan meninjau tanah untuk tapak arkeologi, bahkan di dalam badai ribut untuk mempelajari ribut liar (Tornado). Anda juga boleh menyewa drone peribadi untuk berada di atas ufuk untuk memudahkan snap foto atau video. Berita dan ciri meliputi perkembangan dalam teknologi drone, penggunaan yang inovatif dron dan bagaimana penggunaan drone akan memberi kesan kepada masyarakat.

Teknologi telah menjadi integral kepada senjata ketenteraan dan peralatan mata-mata untuk beribu-ribu tahun, dan bidang teknologi ketenteraan sedang berkembang pada kelajuan yang pantas. 

Berita meliputi sains dan inovasi di sebalik tabir senjata ketenteraan, teknologi pertahanan dan peralatan perisik, termasuk bagaimana teknologi perang terkini berfungsi, apa yang akan datang dalam senjata sci-fi dan bagaimana ia akan menjejaskan manusia dan planet ini.

Quadcopter 'hoverbike' yang dikembangkan oleh Angkatan Tentera AS kelihatan bersedia untuk digunakan untuk penyediaan bekalan, bukannya askar.




Tactical Aerial Resupply Vehicle (JTARV), seperti yang diketahui secara rasmi, sebelum ini dipercayai telah direka untuk membawa tentera ke pertempuran di mana sahaja dan bila diperlukan penguatan, tetapi pembebasan baru dari Makmal Penyelidikan Tentera (ARL) tidak merujuk kepada bahawa kes penggunaan tertentu.

"Di mana-mana di medan perang, tentara berpotensi dapat disalurkan dalam waktu kurang dari 30 minit," kata Tim Vog, ketua bersekutu bahagian perlindungan ARL. 

Prototaip semasa adalah elektrik, tetapi para penyelidik di belakangnya secara terbuka telah mengamalkan sistem pendorong hibrid untuk meningkatkan julat. Mereka mahukan model yang sudah siap mampu terbang rendah ke tanah atau beribu-ribu kaki, dengan kelajuan sekurang-kurangnya 60mph.

"Kami meneroka kapasiti muatan yang semakin meningkat hingga 800 paun dan memperluaskan julat sehingga 125 batu," tambah Vog. "Kami juga ingin mengintegrasikan navigasi pintar dan perancangan misi maju."

Revolusi Penerbangan Hoverbike
Hoverbike adalah hasil daripada R & D tahun. Malloy dan pasukannya menggabungkan kesederhanaan motosikal dan kebebasan helikopter untuk mewujudkan motosikal terbang pertama di dunia.

Apabila dibandingkan dengan helikopter, Hoverbike lebih murah, lebih lasak dan mudah digunakan - dan mewakili cara baru untuk terbang. Hoverbike terbang seperti quadcopter, dan boleh diterbangkan tanpa pemandu atau diawaki, sementara menjadi tahap keselamatan udara yang rendah - rendah dengan penyelenggaraan yang rendah.

Pasukan yang bekerja di Hoverbike berada di peringkat akhir pembinaan prototaip kendalian terakhir, dan dalam beberapa bulan mereka akan memulakan ujian penerbangan. Setelah berjaya menamatkan penerbangan ujian, mereka akan membina prototaip kejuruteraan akhir untuk diserahkan kepada pihak berkuasa pensijilan penerbangan. 

Berikut adalah cara mereka menerangkan konsep pada laman kempen crowdfunding:

Drone ini pada asalnya dibina sebagai bukti konsep untuk prototaip Hoverbike bersaiz penuh kami. Selepas menguji Hoverbike 1/3, kami menyedari bahawa ia mempunyai banyak ciri yang menjadikannya drone hebat, bukan sahaja ini - menjual skala ini Hoverbike kepada orang ramai akan membolehkan kami mengumpul dana untuk meneruskan pembangunan versi yang diurus.

Selain daripada penampilan yang menakjubkan dan asli, drone kami adalah selamat dan serba boleh, dan apabila ditambah dengan pengawal penerbangan 3DR Pixhawk, ia boleh terbang dengan sendirinya pada laluan penerbangan yang telah ditetapkan, pulang ke rumah, melarikan diri dan banyak lagi.

Mana-mana peminat basikal boleh memberitahu anda tentang rasa kebebasan dan pengembaraan yang diperoleh dari menunggang motorsikal. Hoverbike mengambilnya ke tahap yang sama sekali baru! Namun, ia bukan sekadar satu bentuk rekreasi pengangkutan peribadi. 

Saiznya yang rendah dan praktikal meminjamkan dirinya untuk mencari dan menyelamat, perkhidmatan kecemasan pertolongan pertama dan penyisipan kargo sehingga 120kg (265 paun) ke ruang terkurung. Sesuai untuk penyelamatan ski dan gunung, logistik udara dan penyertaan / pengekstrakan kakitangan sensitif semasa bencana besar.

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram