Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Buat Wang dengan Pengiklanan Facebook

Mendapatkan Wang Dengan Iklan Facebook

9 Cara Buat Wang Dengan Facebook Ads


Apa yang pernah dianggap sebagai pengiklanan kini menjadi kaedah arus perdana yang lebih mencapai penonton sasaran anda. Hari ini, jualan jualan dengan iklan di Facebook adalah salah satu cara terpantas untuk menghasilkan wang. Tidak kira apa jenis produk atau perkhidmatan atau maklumat yang anda dapat, cara paling cepat dari Zero menjadi Hero adalah untuk menyusun iklan yang betul yang mendorong lalu lintas yang tepat dan menargetkan prospek yang tepat.

Mudah,kan?

Sekiranya anda mempunyai sebarang pengalaman dengan iklan Facebook, anda tahu ia mengambil minda untuk menakluk bidang ini dan benar-benar menghasilkan keuntungan. Bukan sahaja iklan anda perlu menjadi titik, malah untuk jadi lebih #Viral , tetapi juga corong jualan keseluruhan anda. Tetapi, sebaik sahaja anda membina tawaran penukaran anda, semua yang anda perlu lakukan adalah untuk mengoptimumkan penukaran itu kemudian mula menjana perniagaan anda.

Jadi bagaimana anda melakukannya? Dan siapa yang anda percayai untuk mengetahui maklumat ini? Sekiranya anda telah berpaut di Facebook sepanjang masa, anda mungkin akan menemui jurulatih jurulatih yang ingin menjual kursus mereka dan mengajar anda cara membuat wang dalam talian dengan menggunakan iklan Facebook. Perkara yang lucu adalah, sebahagian besar daripada mereka tidak membuat banyak wang untuk diri mereka sendiri.

Sebenarnya terdapat hanya beberapa di puncak permainan ini. Sesetengah pakar mungkin memahami bagaimana untuk menulis salinan yang dijual manakala yang lain memahami mekanik menukar tawaran dan masih yang lain yang mendapat selok-belok penargetan terperinci. Tidak ramai yang boleh melakukannya. 

Smith contohnya sebagai seorang motivator yang telah membuat sekitar $30,000 setahun. Hari ini, menjalankan iklan Facebook untuk beberapa jurulatih dan pemasar pembangunan peribadi dalam talian di seluruh dunia.

Soalan saya? Apa yang menjadikan kempen sempurna? Dan bagaimana anda menggunakan iklan Facebook untuk membuat wang secara dalam talian. Jawapan? Sangat rumit, kerana anda mungkin hanya meneka. Jika rangka kerja mudah dibina di atas asas yang kukuh. Strategi? Anda mungkin berfikir bahawa ia akan bertukar menjadi jualan. 

1. Buat profil Facebook yang menarik.
Apabila seseorang tahu, suka dan mempercayai anda, mereka lebih bersedia mendengar tentang perniagaan anda. Profil group facebook anda memberi anda peluang ini apabila anda menggunakan gambar profil anda; imej penutup, dan bahagian "kira" dengan betul.

Pilih gambar profil profesional. Gunakan imej perlindungan anda untuk memberi gambaran peribadi keperibadian anda kepada orang. Bahagian "kira" yang lengkap menjadikan anda lebih berwibawa dan melancarkan keperibadian anda.

2. Kirim secara terbuka di Facebook.
Matlamat anda adalah untuk membolehkan rakan anda tahu apa yang anda lakukan untuk hidup dan bagaimana anda dapat membantu mereka. Sebagai contoh, jika anda seorang broker barang:

Hey semua! Seperti yang anda tahu, saya suka membantu orang mencari rumah impian mereka. Jika anda tahu sesiapa yang memerlukan bantuan, sila hantar mesej kepada saya.

Sekiranya anda seorang agen insurans:

Seperti yang anda tahu, membantu keluarga dilindungi dari tragedi yang tidak diduga. Jika anda tahu sesiapa yang memerlukan insurans hayat.

3. Gunakan Facebook Messenger.
Ia seperti e-mel, tetapi lebih baik. Sekiranya anda pernah berbual dengan prospek dan bersiap sedia untuk berbincang dengannya lagi, anda boleh menyemak semula semua perbincangan anda yang terdahulu di satu tempat.

4. Hantar mesej berdasarkan perbualan lalu dan apa yang anda tahu tentang rakan.
Contoh broker barang:

Saya tahu anda suka rumah dengan pandangan, dan saya nampaknya ingat anda sedang mencari rumah. mari, periksa hartanah berdekatan pemandangan tasik yang menakjubkan ini! Adakah anda ingin melihatnya dengan saya?

Seorang penanggung insurans:
Saya tahu kami berdua sekeluarga, dan mengagumkan untuk melihat perkembangan anda di Facebook. Saya sangat gembira untuk mengetahui tentang pilihan insurans hayat baru yang syarikat kami buat. Ia menyediakan untuk keluarga seperti tiada dasar lain yang saya lihat.

Adakah anda ingin mendengar lebih lanjut mengenainya?

5. Hubungan perbualan.
Ia menarik untuk mempunyai seseorang membalas mesej anda! Terima kasih atas responnya, beri mereka maklumat tambahan: gambar, video dan butiran tawaran anda, dan kemudian biarkan mereka tahu apakah langkah seterusnya.

Sekiranya anda tidak mendengarnya, hantar mesej kepada mereka seminggu sekali jika mereka mahu mengambil langkah seterusnya. Bersabarlah. Tidak semua orang memeriksa Facebook setiap hari.

6. Tetap berhubung.
Hanya masalah waktu sehingga rakan-rakan mahu produk anda. Tetap berhubung di Facebook dengan menghantar kandungan berkualiti dan berinteraksi dengan siaran rakan anda. Menghantar kandungan berkualiti adalah keseimbangan antara perniagaan dan peribadi: Sebilangan besar sama ada boleh mengakibatkan kegagalan. Menjadi peribadi 80% masa. Orang melakukan perniagaan dengan mereka yang mempunyai hubungan yang terbaik dengan; jadi hantar apa yang ada dalam fikiran anda. Post about business the other 20%.

Semakin anda berinteraksi dengan siaran rakan anda, lebih banyak catatan perniagaan anda muncul dalam newsfeed mereka. Rakan anda juga akan melihat anda sebagai sahabat sejati, bukan seseorang yang hanya cuba menjual produk tersebut. Apabila anda memberi komen pada jawatan rakan, tulis dari hati. Rawatinya sama seperti ketika bercakap dengan muka.

7. Meningkatkan rakan anda untuk mengembangkan pendapatan anda.
Dengan lebih satu bilion pengguna, Facebook menawarkan jumlah orang yang tidak terhad untuk dibincangkan jika anda meluangkan masa untuk membina hubungan. Carian Grafik Facebook menyelesaikan halangan prospek baru dengan membuka keseluruhan pangkalan data mereka kepada anda. Apa yang perlu anda lakukan ialah meluangkan masa untuk menjangkau dan membina hubungan.

8. Buat kumpulan untuk sokongan dan pasukan jualan inspirasi.
Sama ada anda seorang pengurus yang memotivasi pasukan, atau mempunyai sekumpulan rakan-rakan industri yang ingin saling menyokong, Kumpulan Facebook adalah jawapannya. Anda boleh memindahkan gunung apabila anda tergolong dalam kumpulan orang yang bersemangat yang bekerja ke arah matlamat yang sama, saling menyokong setiap hari.

Sebaik sahaja anda memulakan kumpulan anda, hantar sekurang-kurangnya beberapa kali seminggu. Ia boleh menjadi soalan, kata-kata motivasi, gambar, atau video. Sentiasa suka dan komen mengenai apa yang orang lain juga memaparkan. Kumpulan seperti acara langsung berlaku 24 jam sehari. Apabila berjalan dengan betul, ia akan menjadi landasan kejayaan anda.

9. Ingat, Facebook adalah sebahagian daripada strategi, bukan keseluruhan strategi.
Facebook menghubungkan anda dengan orang baru dan membantu anda mengembangkan hubungan. Walau bagaimanapun, anda masih perlu bercakap dengan orang bersemuka, melalui telefon, dan pada acara. Mereka juga perlu mengalami "rasa" tawaran anda.


Hasil Perolehan
Hits Revenue mempunyai platform maju yang belajar dari Iklan anda jadi jika anda memberi mereka try pastikan untuk memastikan iklan mereka berjalan selama sekurang-kurangnya 3-4 hari untuk mendapatkan hasil terbaik. 

Bonus: Baca hasil RevenueHits penuh saya di mana saya menunjukkan kepada anda bagaimana saya memperoleh lebih daripada $ 1,000 sebulan dan memanfaatkan promosi promo musim panas di mana anda boleh memperoleh sehingga $ 900 tambahan untuk lalu lintas anda!
9 Cara Buat Wang Dengan Facebook Ads

Chitika
Sebab saya meletakkan Chitika pada nombor 1 senarai ini, kerana Chitika sangat mirip dengan Adsense. mereka membenarkan anda menyesuaikan iklan anda, dan ia hanya menyajikan iklan kontekstual. Satu perkara yang baik ialah anda boleh menggunakannya bersama Adsense dan tidak ada masalah sama sekali. Chitika membayar melalui Paypal (minimum $10 USD, yang baik untuk pemula) atau melalui cek (minimum $50). Sekiranya saya mencadangkan perkhidmatan iklan sebagai alternatif kepada Adsense, Chitika akan menjadi pilihan pertama saya, tangan ke bawah. Chitika boleh membayar anda melalui paypal jika anda perlukan. Daftar di sini dan dapatkan akaun anda dengan cepat dan mudah diluluskan! Bonus: Semak pendapatan Chitika saya di sini.


9 Cara Buat Wang Dengan Facebook Ads

PopCash
Popcash adalah satu lagi rangkaian yang sangat baik yang telah lama keluar dan biasanya memberi saya hasil yang sama seperti PopAds (lihat nombor 4). PopCash mempunyai iklan PopUnder dengan CPM yang hebat dan inventori yang baik untuk semua negara untuk trafik mudah alih dan desktop. Anda boleh meminta bayaran anda di dalam papan pemuka dan mereka membayar melalui Paypal, Payza dan Paxum. Pemindahan wang biasanya mengambil masa 24-48 jam yang tidak sama sekali buruk. Daftar di sini dan mulakan dengan Popcash.


9 Cara Buat Wang Dengan Facebook Ads

Infolinks
Infolinks adalah salah satu rangkaian pengewangan terbesar di dunia hari ini, membantu lebih daripada 200,000 penerbit dalam talian di 128 negara mendapatkan wang dari ruang iklan yang tidak digunakan. Mereka untuk menggunakan iklan asli berfungsi dengan sempurna dengan semua penyelesaian iklan dan tidak mengganggu pengalaman pengguna! Dari iklan kontekstual dan video yang berkesan, untuk memaparkan spanduk paparan - Produk yang sangat disesuaikan Infolinks akan menjamin anda memanfaatkan sepenuhnya lalu lintas anda.

Platform mereka sangat mudah untuk diintegrasikan ke dalam laman web anda, dan terbuka kepada mana-mana penerbit, besar atau kecil, tanpa bayaran persediaan, tidak ada keperluan minimum untuk paparan halaman atau pelawat dan tiada komitmen tersembunyi. Pengiklanan Infolink dipilih berdasarkan kualiti, sebab itu mereka bekerja dengan jenama terkemuka dunia seperti: Facebook, Amazon, Ebay, Ali Express, Pizza Hut, TripAdvisor, Hyundai dan banyak lagi. 

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram