Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Cara Convert PDF ke Fail Word, Excel, Powerpoint, Doc dan PPT

Convert dan Tukar PDF ke Doc, Word, Excel, Powerpoint, PPT dll

Cara Tukar PDF ke Fail Word, Excel, Powerpoint, Doc dan PPT


Bagaimana cara menukar PDF ke docx?

(FailπŸ‘‰PDF ke docx)

Fail PDF terkenal kerana kemampuannya untuk menyimpan data dan susun atur dokumen. Mereka adalah jenis fail yang paling biasa dan boleh dilihat di semua platform. Walau bagaimanapun, sering kali anda perlu mengedit fail PDF dan untuk melakukannya anda perlu menukar PDF ke format docx. Bekerja dengan menggunakan fail .docx jauh lebih mudah, anda boleh mengeditnya tanpa perlu. Untuk menukar fail PDF, seret dan lepas fail di atas atau klik untuk memuat naiknya. Sekiranya fail anda disimpan di awan, anda boleh mengklik ikon Dropbox atau Google Drive untuk mengimport PDF untuk penukaran. apabila penukaran selesai, klik pada "Muat turun fail" untuk menyimpan fail yang ditukar pada komputer atau peranti mudah alih anda. πŸ‘‰Sila layari PDFConverter untuk menukar fail anda sekarang.


Bagaimana cara menukar dokumen PDF ke Word? 

Cara Tukar PDF ke Fail Word, Excel, Powerpoint, Doc dan PPT


(πŸ‘‰Fail PDF ke Word)

Sekiranya anda perlu menggunakan data yang hanya terdapat pada dokumen kertas, anda mempunyai dua penyelesaian. Yang pertama adalah menaip semula data secara manual dari dokumen kertas. Ini sangat memakan masa, dan kemungkinan anda akan menulis semula beberapa data dengan tidak betul. Cara lain yang lebih cepat adalah dengan mengimbas dokumen dengan pengimbas. Apabila anda mengimbas dokumen, versi digitalnya akan disimpan di komputer anda. Dokumen yang diimbas akan disimpan dalam format PDF. Masalah dengan fail PDF yang diimbas timbul ketika anda ingin menukar fail seperti itu ke Word. Sekiranya anda menggunakan penukar PDF yang tidak mempunyai mesin OCR, fail output tetap tidak dapat digunakan. Penukar PDF ke Word kami mempunyai mesin OCR sehingga anda dapat menukar PDF yang diimbas ke fail Word yang dapat diedit.


Cara menukar jadual PDF ke Excel?

(πŸ‘‰Fail PDF ke Excel)

Muat naik atau lepaskan fail PDF dari komputer, komputer riba atau peranti mudah alih anda. PDF to Excel Converter berfungsi pada Windows, Mac dan Linux. Anda boleh memuat naik dokumen PDF asli atau scan, prosesnya sama. Cara lain untuk memuat naik fail untuk penukaran adalah dengan mengklik ikon Google Drive atau Dropbox dan mengimport fail PDF anda dari sana. Apabila fail ditukar, anda akan melihat butang "Muat turun" untuk menyimpan hamparan Excel yang ditukar ke peranti anda.


Cara menukar fail PDF ke PPT

(πŸ‘‰Fail PDF ke PPT)

Mulakan proses penukaran dengan memuat naik atau menurunkan PDF. Pilih fail PDF yang dikehendaki dari komputer atau peranti mudah alih anda. Anda bahkan boleh mengimport fail PDF yang disimpan di awan. Klik pada ikon Google Drive atau Dropbox untuk mengimport PDF untuk penukaran. Apabila fail ditukar, butang "Muat turun fail" akan muncul.


Penukar PDF ke DOC dalam talian percuma ini membolehkan anda menyimpan fail PDF sebagai dokumen yang dapat diedit dalam format Microsoft Word DOC, memastikan kualiti yang lebih baik daripada banyak penukar lain.


Klik butang "UPLOAD FILES" dan pilih sehingga 20 fail PDF yang ingin anda tukar. Tunggu proses penukaran selesai.


Muat turun hasilnya sama ada fail demi fail atau klik butang MUAT TURUN SEMUA untuk mendapatkan semuanya sekaligus dalam arkib ZIP.


Penukar PDF Ke Word Yang Terbaik

Ia mudah. Cukup muat naik dokumen PDF anda dengan memilihnya dari cakera keras anda, memberikan pautan, menambahkannya dari storan awan atau menyeretnya ke dalam kotak muat naik.


Setelah PDF anda dimuat, pilih format dokumen Microsoft Word dari menu dropdown. Anda boleh memilih antara DOC dan DOCX.


Setelah selesai, klik pada "Simpan Perubahan" dan penukar PDF akan menguruskan yang lain.


Penukar PDF Ke Word Dalam Talian

Tidak perlu memasang program atau memuat turun aplikasi. PDF berfungsi dalam talian dengan penyemak imbas web mana pun. Yang anda perlukan hanyalah sambungan internet yang stabil dan PDFConverter.com.


Tidak ada perisian hasad, tidak ada virus, hanya dokumen Word anda yang dimuat turun.


Mengapa Mengubah PDF ke Word?

PDF adalah format dokumen yang sangat serba boleh - tetapi sukar untuk mengeditnya. Untuk mengekstrak petikan atau mengedit teks, anda harus menukar PDF ke dokumen Word yang dapat diedit.


Dengan menggunakan OCR (Pengecaman Karakter Optik), anda juga boleh membuat halaman buku yang diimbas dapat diedit. Jangan buang masa menyalin teks secara manual, biarkan PDF Converter melakukan kerja untuk anda.


Penukaran PDF Ke Word dengan Selamat

Sekiranya anda menukar dokumen PDF anda ke Microsoft Word di PDF2Go, anda boleh memastikan bahawa fail anda selamat 100%.


Penyulitan SSL, pembersihan pelayan biasa dan muat naik & muat turun yang selamat adalah kuncinya. 


Apa yang Boleh Saya Tukar?

Penukar PDF ini dirancang untuk menukar dari PDF ke Word menggunakan format Microsoft DOC dan DOCX. Sudah tentu, anda boleh menukar PDF anda ke format dokumen lain juga...

Sebagai contoh:

ODT, RTF, TXT dan banyak lagi


Penukar PDF Mudah Alih

Tukar PDF dari mana-mana komputer, telefon pintar atau tablet...


Nota: PDFConverter adalah perkhidmatan di mana anda boleh menukar PDF ke Word dalam talian. Walaupun di dalam kereta, bas, percutian, di tempat kerja atau di rumah - semua yang anda perlukan adalah sambungan internet sahaja.

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram