Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Cara Menambah kelajuan Internet Wifi dengan Booster

Cara Menguatkan Signal Capaian Internet dengan Wifi Super Booster

Cara Menambah kelajuan Internet Wifi dengan Booster

"Wifi Booster" adalah satu alat untuk "mempercepatkan kelajuan capaian internet" coverage atau wifi sehingga kelajuan internet atau "Kelajuan wifi" anda bertambah bagus. Dengan peranti baru ini juga adalah salah satu cara untuk penyelesaian kepada masalah kepada beribu-ribu orang pengguna di Malaysia yang mengalami masalah kelajuan internet dan seterusnya dengan kaedah bertukar kepada penggunaan alat peranti ini kerana mereka akan mendapatkan kelajuan internet dalam rumah mereka akan bertukar menjadi cepat dan pantas... Sila semak juga di AftechComputerSolutions.com

Sekiranya Internet Wifi anda seakan-akan seperti menjadi lebih slow, lembab perlahan seperti siput, apakah penjelasannya, mengapakah ia menjadi semakin bertambah teruk?

Ini kemungkinan besar kerana ISP (Penyedia Perkhidmatan Internet) memberikan anda router lemah yang melambatkan kelajuan internet anda. Mereka biasanya memberi anda router murah yang semakin perlahan dari semasa ke semasa.

Ini adalah helah yang biasa digunakan untuk membuat anda menaik taraf pelan langganan yang ada sekarang dan membayar wang lebih untuk mendapatkan pelan langganan lain yang lebih mahal.

Malangnya, dengan memberi anda penghantar 'termurah', anda akan menjadi stress dan hilang mood untuk menonton video HD kegemaran anda di YouTube atau Netflix.

Apabila internet anda perlahan, anda akan terganggu dengan skrin loading... dan sekejap-sekejap akan buffering yang menjadikannya seolah-olah hampir mustahil untuk digunakan.

Ini ada Berita Baik! dan Kini Mudah Diperbaiki...
Ini ada terdapat peranti baru yang akan menyelesaikan semua masalah WiFi yang dihadapi dan mengecewakan anda.

Peranti ini akan menyelesaikan masalah internet yang lambat dan slow giler ...

Terima kasih kepada seorang bekas jurutera (engineer) salah satu pembekal internet terbesar di dunia, hari ini kita semua boleh menikmati internet lebih laju dengan harga mampu milik.

Semasa bekerja, beliau melihat amalan biasa dan kaedah cara menipu pelanggan yang sedang berlaku. Pengguna diberi penghantar yang lemah, menyebabkan internet lebih perlahan selama berjam-jam sehari.

Apabila ini berlaku menyebabkan ramai pelanggan akan bertukar untuk menaik taraf rancangan pelan mereka.

Oleh kerana itu, maka terciptalah peranti yang menguatkan dan meningkatkan isyarat ISP di dalam rumah. Pada masa yang sama, ia boleh meningkatkan jarak dan kelajuan WiFi di sekitar rumah pada masa yang sama. Apa yang paling penting, peranti ini begitu mudah digunakan sehingga sesiapa yang tidak mempunyai pengetahuan teknikal boleh menggunakannya.

Inilah alat yang dipanggil pro turbocharge internet yang boleh digunakan di rumah anda, dengan harga yang berpatutan ...

Adakah keperluan dalam tempoh yang lama sambungan WiFi anda untuk memuatkan satu halaman web? So..., kita boleh jelaskan mengapa sambungan WiFi anda bermasalah.

Kini kerana ISP (penyedia perkhidmatan internet) menyekat kelajuan internet anda. ISP memberikan pelanggan-pelanggan mereka membayar sebahagian besar 'bandwidth', supaya mereka mempunyai kelajuan yang lebih baik ...

Tetapi bagaimana jika anda menggunakan pakej yang lebih murah? Malangnya, semasa 'pendeteksanan' anda akan menghadapi masalah untuk menonton video HD di Youtube atau Netflix.

Walau bagaimanapun, kini terdapat peranti baru yang menyelesaikan masalah ini dan banyak lagi masalah Wi-Fi yang mengecewakan.

Penemuan untuk menyelesaikan masalah Internet yang sangat perlahan.


Cara Menambah kelajuan Internet Wifi dengan Booster

Maklumat lanjut, anda boleh melayari laman web Ithmm.com, dan wiser.my untuk membuat rujukan mengenai wifi.

Ini adalah idea bekas jurutera salah satu penyedia internet terbesar di Malaysia. Semasa bekerja di sana, sebab kenapa dia benci kerana pengendali internet akan memperlahankan kelajuan internet mereka. Justeru itu, pelanggan mendapat sebahagian kecil daripada kelajuan yang sebenarnya mereka bayar untuk itu...

Oleh itu, beliau telah membangunkan peranti yang melangkaui kelajuan pendeteksian ISP. Pada masa yang sama, ia juga boleh meningkatkan jarak dan kelajuan WiFi rumah anda yang sedia ada. Akhirnya, peranti ini sangat mudah dipasang dan digunakan sesiapa yang tidak mempunyai pengetahuan teknikal mengenai penggunaannya.

***Sila dapatkan alat SuperBoost disini.

Cara Menambah kelajuan Internet Wifi dengan Booster

Mereka memanggilnya 'Wifi Boost' atau " Wifi Super Booster".

Kenapa Booster Dicipta?
Tidak terlalu teknikal, masalah itu - seperti yang kita semua ketahui - sebab kerana pihak pengendali ISP menjual kepada kita berbentuk kotak router WiFi murah ...

Oleh sebab itu isyaratnya terlalu lemah untuk melalui dan menembusi dinding batu bata, kerana kehilangan banyak kelajuan. Mereka tidak boleh mengendalikan banyak peranti atau penggunaannya dengan drastik sehingga kehabisan data yang ada...

Akibatnya, anda dapat WiFi yang lemah dan tempat wifi yang membosankan di rumah anda...

Tetapi, dengan memesangkan peranti SuperBoost dimana-mana soket disekitar rumah anda, dan semuanya akan berubah....

SuperBoost pada dasarnya adalah dua router wifi canggih dan penguat isyarat yang sangat kuat, walaupun bentuk saiz yang kecil sahaja. Cuma berada dalam satu kotak kecil sahaja.

Ia berfungsi dengan menerima isyarat WiFi anda yang ada, meningkatkannya, dan kemudian memancarkan Wi-Fi yang diperkuatkan melalui apa-apa sahaja dinding konkrit, pelbagai lantai tinggi atau bahan keluli - tiada masalah.

Pada masa yang sama, peranti menghalang laporan penggunaan data anda ke ISP anda. Ini menjadikan kelajuan sedikit perlahan.

Singkatnya: Anda boleh mendapat WAY lebih pantas dan lebih kuat dari internet. Malah pada masa puncak, dan bahkan di 'tempat mati WiFi' terdahulu di sekitar rumah anda.

Peranti ini sangat mudah. Pada dasarnya, anda hanya perlu memasukkannya ke soket sahaja:
  • Ciri-ciri apa yang dilakukan oleh Wifi Booster?
  • Serasi dengan mana-mana jenama atau penghala internet.
  • Ia berfungsi dengan kekerapan 2.4Ghz.
  • Kadar pemindahan yang besar sehingga 300Mbps ia dilengkapi untuk semua aplikasi sambungan LAN RJ45.
  • Pemasangan mudah.
  • Campuran radiasi yang cekap dan rendah (sama seperti penghala wifi anda).
  • Tiada pemasangan CD diperlukan.
  • Kebolehgunaan sejagat.
  • Anda Perlu SuperBoost Jika ada masalah Wifi.
  • Internet lambat walaupun penerimaan Wi-Fi penuh.
  • Kelajuan Wi-Fi yang lemah ketika meninggalkan bilik.
  • Kualiti Skype atau Facetime yang teruk.
  • Wi-Fi  perlahan di rumah anda.
  • Bata atau dinding konkrit di dalam harta anda.
  • Menimbulkan penaburan apabila menyiarkan filem.
  • Muat turun atau muat naik tidak memuaskan.
  • Pada masa ini, anda boleh membeli Wifi Booster untuk harga pengantar - 40% lebih murah. 
  • Apabila anda membeli beberapa penyesuai berkelajuan tinggi, anda juga mendapat diskaun tambahan. 
  • Semak ketersediaan produk sebelum membuat pesanan anda kerana mungkin ada masa penghantaran yang lebih lama disebabkan peningkatan permintaan.

Bagaimanakah saya mendapat booster wifi?
Itu mudah, pada masa ini anda boleh membeli Wifi Booster 40% lebih murah pada harga pengenalan:

1) Setting booster Wifi dari laman web rasmi.

2) Sambungkan Wifi Booster ke kuasa dan mulakan konfigurasi yang lemah.

3) Nikmati internet lebih cepat.

Kenapa anda harus membeli SuperBoost Sekarang?
Kerana sekarang SuperBoost telah didiskaunkan untuk meningkatkan kesedaran produk.

Nota: Sila dapatkan Wifi Booster anda dengan melayari Lazada, sila klik disini

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram