Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Cara Meningkatkan Followers Instagram

Tips Mudah Menambah Follower Instagram


Cara Meningkatkan Follower Instagram

Instagram adalah merupakan satu alat platform dengan cepat menarik kesan untuk meningkatkan follower sebagai aplikasi yang menyeronokkan untuk kanak-kanak, remaja, mahupun golongan dewasa dan telah menjadi alat pemasaran utama selain jualan, rangkaian dan alat tontonan popular yang diminati dan satu alat yang serius untuk individu dan jenama. Ia adalah salah satu laman rangkaian sosial yang paling popular di planet ini, dengan lebih daripada 200 juta pengguna bulanan aktif berkongsi 60 juta imej dan 1.6 bilion LIKE sehari.

Betapa hebatnya? Kadar penglibatan untuk jenama pada kebanyakan rangkaian sosial kurang daripada 0.1%, tetapi Instagram telah meledak mengatasi rangkaian media sosial yang lain. Purata kadar interaksi Instagram bagi jenama dalam kajian Forrester 2014 adalah epik 58 kali lebih tinggi daripada di Facebook.

Setiap platform media sosial yang popular mempunyai sesuatu yang menjadikannya benar-benar unik. Instagram tidak berbeza. Walau bagaimanapun, tidak seperti Facebook dan Twitter yang digunakan untuk menjana lalu lintas kembali ke laman web, Instagram mengambil pendekatan yang sedikit berbeza. Dengan profil di Instagram, anda boleh memasukkan satu pautan yang boleh diklik semula ke URL yang anda inginkan. Anda tidak boleh, sebaliknya, menghubungkan imej anda ke dalam post entri atau URL menerusi Twitter.

Apakah tujuan dan perkara yang boleh dilakukan dengan platform. Walaupun Instagram boleh membawa kepada lalu lintas ke Profil anda, kuasa pemasaran utamanya adalah keupayaan untuk membantu anda menubuhkan jenama anda dan meningkatkan kesedaran tentang jenama itu.

Adakah kesedaran jenama penting? Jawapan mudah ialah ya.

Data telah mendedahkan bahawa laman web dengan jenama yang mantap dan dipercayai mempunyai kadar penukaran yang lebih tinggi. Menggunakan Instagram boleh membantu meningkatkan kepercayaan dan kesedaran jenama yang membawa kepada matlamat utama penukaran. Mengemukakan gambar mungkin meninggalkan beberapa menggaru kepala mereka tentang mengapa atau bagaimana ini akan membantu mereka dengan perniagaan mereka, tetapi sebenarnya, tidak sukar untuk melihat mengapa Instagram berfungsi. Gambar sangat intim dan sering dihargai harta benda untuk ramai orang. Foto tunggal boleh membangkitkan perasaan emosi yang membawa kita terkejut.

Oleh itu, perkataan 'gambar bernilai seribu perkataan'.

Oleh itu, menggunakan gambar dan berkongsi dengan orang-orang boleh membantu mewujudkan sambungan emosi kepada jenama anda yang boleh menjadi sukar untuk membuat sebaliknya.

Fakta menarik tentang siapa yang ada di Instagram
Jika anda seperti saya, maka data dan statistik mempunyai cara untuk membuat anda benar-benar teruja. Tetapi walaupun mereka tidak, ada banyak kebaikan yang boleh datang dari memikirkan hanya siapa yang ada di Instagram. Apabila anda mempunyai pemahaman yang lebih jelas tentang orang ramai di sana, anda akan lebih bersedia untuk menyiarkan kandungan dengan mereka dan menyalurkan sebahagian daripadanya.

Berikut adalah beberapa artikel dengan statistik tentang orang yang anda merancang untuk menangkap sebagai pengikut:

Pada tahun 2015, Instagram mencatatkan skala 300 juta pengikut.
18 Instagram Stats Setiap Pemasar Harus Tahu untuk 2017
51% pengguna di Instagram adalah Lelaki; 49% adalah wanita.
Sehingga 2014, 76% orang di Instagram adalah antara umur 16 dan 34 tahun.
Ini hanya beberapa statistik di luar sana, tetapi data seperti ini sangat menarik untuk banyak sebab.

Terdapat hampir 50/50 perbezaan antara lelaki dan wanita di Instagram, dengan majoriti mereka yang berumur di bawah 24 tahun. Dan yang paling aktif adalah orang dalam demografi ini.

Sebaik sahaja anda memahami orang-orang mengenai kemungkinan menerima jawatan anda berhubung dengan pasaran sasaran anda, maka anda boleh membuat kiriman anda dengan lebih baik untuk pendedahan maksimum.

Semak idea-idea menarik ini untuk kapsyen, hashtags, profil, dan banyak lagi Instagram anda, dan lihat apa yang hendak diposkan di Instagram untuk mendapatkan lebih banyak pengikut dan cara penglihatan dan penglibatan juga.

1. Silangkan promosi hashtag anda secara berdedikasi
Betulkah anda mencipta hashtag #joesgarage untuk syarikat anda, tetapi siapa yang tahu menggunakannya untuk berkongsi kandungan tentang anda? Pastikan ia berada dalam profil anda, tetapi ambil permainan luar talian dan cetak pada resit anda, iklan cetak, papan tanda di kedai anda dan pada acara yang berkaitan.

Jika anda berada di radio dan TV, orang yang mengarahkan menggunakan hashtag anda. Mengintegrasikan kempen dalam talian dan luar talian dengan memastikan ia disenaraikan di profil sosial anda yang lain, di laman web anda, dan dalam e-mel anda. Jangan hanya berharap orang akan menemuinya.

2. Lebih kreatif dengan hashtagging
Apabila ia datang kepada idea kapsyen Instagram, anda perlu melihat lebih daripada satu perkataan, hashtags yang jelas. Pasti, anda juga mahu menggunakannya, tetapi campurkannya dan gunakan hashtags untuk memberitahu bahagian cerita anda. Menjadi lucu, ironis, atau keterlaluan - janganlah BORING. Syarikat kerja kolaboratif WeWork hebat pada ini, dan mereka termasuk gabungan kandungan Instagram yang menyeronokkan juga.

3. Mengambil bahagian dalam Chatting besar-besaran
Untuk setiap jawatan, gunakan campuran hashtags yang berkaitan dengan topik seperti #woodworking untuk syarikat pertukangan, contohnya, serta trend, hashtags super popular di mana sahaja anda boleh.

Hashtags yang benar-benar khusus seperti kata kunci panjang-panjang kerana mereka menunjukkan maksud yang lebih baik dan membantu anda mencari orang yang tepat, tetapi hashtags yang mengasyikkan secara universal seperti #instagood, #tbt, #photooftheday atau bahkan #fun lama yang biasa membawa anda di hadapan lebih banyak orang secara umum. Anda memerlukan kedua-duanya untuk menjadikannya di rangkaian sosial sebagai besar dan bising seperti Instagram.

4. Buat sebahagian besar URL dlm bio anda
Ini harta utama utama pada profil Instagram anda ... adakah anda benar-benar mahukan bio anda untuk hanya memaut ke laman utama laman web anda, sekarang dan selama-lamanya? Menguap. Ubahnya sekurang-kurangnya bi-mingguan dan gunakan pautan yang dapat diklik dalam bio anda untuk mengarahkan lalu lintas ke kandungan terbaru anda atau paling popular.

5. Cuba deskriptif dengan kapsyen anda
Gambar bernilai seribu perkataan, tetapi anda tidak boleh melangkau perkataan sepenuhnya. National Geographic sangat hebat menggunakan cerita bercerita bersama foto Instagram mereka untuk menjana pertunangan dan perkongsian. Walaupun jenama media tradisional telah jatuh seperti lalat, NatGeo telah berkembang pesat digital dan menjadi salah satu jenama teratas di Instagram, dengan lebih daripada 50 juta pengikut.

Seperti hacks Instagram lain yang saya sertakan di sini, ini adalah sesuatu yang anda mahu komited untuk bekerja ke dalam strategi anda dari masa ke masa, jadi jangan risau jika ia berasa pelik pada mulanya. Penulisan anda akan bertambah baik apabila anda dapat melihat suara Instagram jenama anda.

6. Cuba aktif ke semua pemasaran influencer
Lawati profil setiap orang yang anda kenal pasti sebagai seorang penyengat di ruang anda (AKA seseorang yang mempengaruhi orang yang anda ingin dapatkan di hadapan) dan "Hidupkan Pemberitahuan Pos" untuk dimaklumkan setiap kali mereka berkongsi kandungan baru. Anda boleh berinteraksi dengan mereka dengan kerap dan menjadi salah satu daripada orang atau jenama kegemaran mereka.


Cara Meningkatkan Follower Instagram


7. Buang foto yang ditandakan tidak diingini daripada profil anda
Jika anda hanya ingin menampilkan kandungan yang dihasilkan pengguna terbaik tentang anda atau jenama anda pada profil Instagram anda, anda boleh. Sekarang, anda tidak boleh mengalih keluar foto yang ditandakan dari laman web sepenuhnya, dengan memilih "Edit Teg", memilih yang anda mahu alih keluar dan memilih "Sembunyikan dari Profil" (anda mungkin perlu mengesahkan). Ia melakukan silap mata.

8. Luluskan tag foto sebelum kandungan dipaparkan di profil anda
Bercakap tentang memberi anda kawalan yang lebih besar ke atas yang ditandai foto dipaparkan pada profil anda, anda boleh menukar tetapan Instagram supaya foto yang ditandakan tidak akan dipaparkan melainkan anda meluluskannya terlebih dahulu. Anda akan mendapati ini di bawah "Pilihan," "Foto Anda," dan "Tambah Secara Manual."


Cara Meningkatkan Follower Instagram


9. Kembangkan gaya Instagram anda sendiri
Ia bersifat manusia untuk dimuatkan, tetapi pada Instagram, anda mahu menonjol. Jenama minuman India Frooti telah membangunkan gaya kandungan visual yang unik, ia serta-merta dapat dikenali setiap kali seorang pengguna melihat pos Frooti dalam newsfeed mereka. Semak ia:

10. Dapatkan penonton tempatan (Local)
Lihat apa yang berlaku di kawasan tertentu (katakan, kawasan kejiranan anda, bandar yang anda sasarkan dalam iklan, atau bahkan peristiwa di lokasi tertentu) dengan pergi ke halaman carian dan memilih tab Place. Kemudian, taipkan nama tempat untuk melihat semua entri geotag untuk lokasi tersebut.

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram