Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Samsung Galaxy Note 10 Paling Pantas Caj Boleh Mencapai Kelajuan 25W

Samsung Galaxy Note 10 Paling Pantas Caj Boleh Mencapai Kelajuan 25W


Keluaran terbaru Samsung Galaxy Note10 yang baru masih jauh, namun khabar angin terkini sudah cukup untuk memastikan perkara itu semakin dekat hampir berada di depan mata anda . Dua sumber berbeza - keduanya kelihatan sangat dipercayai - mendakwa bahawa Note10 yang akan datang akan mempunyai lebih cepat pengisian (fast Charging) daripada 25W.

Setakat ini, hanya Galaxy S10 5G dan Galaxy A70 yang membanggakan teknologi pengisian pantas 25W baru Samsung dan nampaknya syarikat itu akhirnya akan menamatkan teka-teki dengan keluaran siri perdana kedua tahun ini.

Tetapi sayangnya, tiada spesifikasi telah diberikan oleh mana-mana sumber tetapi kedua-duanya mengatakan bahawa kapasiti bateri dan kelajuan pengecasan tidak lagi menjadi tumit Achilles Samsung. Rumor baru-baru ini mendakwa bahawa Pro Note10 akan mempunyai bateri 4,500 mAh jadi jika ia benar dan jika digabungkan dengan beberapa jenis pengisian 50W, Pro Note10 benar-benar akan menjadi sifar kompromi.

Pengecasan cepat pada masa kini kerana orang sentiasa bergerak. Pengumuman awal 25W yang dikhabarkan cepat untuk Samsung Galaxy Note 10 mungkin palsu sebagai khabar angin baru bahawa peranti mungkin datang dengan pengecasan lebih pantas.

Samsung Galaxy Note 10 Pro mungkin mempunyai pengecasan cepat 50W
Sehingga sekarang, Huawei mempunyai teknologi SuperCharge 55W yang mampu mengecas 0% hingga 85% hanya dalam masa 30 minit, OPO VOOC 3.0 boleh mengecaj 0% hingga 75% dalam 30 minit dan 100% Super Charge Turbo Xiaomi boleh pergi 0% hingga 50 % dalam hanya 7 minit jadi saya sangat berminat untuk melihat berapa cepat pengisian cepat Samsung boleh pergi.

Laporan mendakwa bahawa Samsung Galaxy Note 10 Pro mungkin mempunyai spesifikasi teknologi yang termasuk kapasiti bateri 4500mAh. Sekiranya khabar angin pengisian cepat 50W adalah benar, Samsung mungkin hanya menghancurkan pasaran telefon pintar. 

Anda boleh mengharapkan untuk melihat siri Samsung Galaxy Note pada akhir bulan Ogos atau awal September dalam pelbagai variasi saiz yang berbeza. Di samping itu, ada khabar angin peranti yang memaparkan potongan di bahagian atas dan pusat peranti yang diharapkan tidak benar. Semasa menunggu pengumuman rasmi, jom ambil maklumat. Jadi apa pendapat anda? 

Hanya ada satu model Galaxy S10 yang mempunyai 'super fast charging' baru Samsung dan anda tidak akan menemuinya di kebanyakan pasaran. Galaxy S10 5G menyokong pengisian cepat 25W berbanding pengecasan cepat 15W pada peranti baru-baru ini syarikat. Walau bagaimanapun, terdapat satu bukan perdana dengan pengecasan super pantas dan Galaxy A70.

Jadi, adakah anda meletakkan wang anda pada pengisian cepat 25W untuk Galaxy Note 10? Kami telah mengesahkan bahawa ia akan mempunyai model 5G jadi andaian akan bahawa ia juga mendapat pengecasan super cepat. Sekiranya anda percaya laporan terbaru, kelajuan kilat Galaxy Note 10 boleh lebih tinggi daripada 25W.

Galaksi Nota 10 kelajuan pantas boleh mencecah 50W
Kami telah membincangkan betapa cepatnya pengisian Samsung 25W yang pantas dengan cepat. Terdapat beberapa kelebihan pengecasan super cepat pada Galaxy A70 yang kami laksanakan ujian kami. Sekiranya terdapat peranti Samsung yang lain pada tahun ini untuk mendapat sokongan untuk pengecasan super cepat, anda boleh bertaruh ia akan menjadi Galaxy Note 10.

Leaketer teknologi yang dicatatkan Ice Universe meramalkan bahawa kelajuan Nota Galaxy 10 kelajuan pantas boleh melebihi 25W. Walaubagaimanapun angka tertentu telah diberikan, tetapi dia menyebut bahawa kapasiti bateri dan kelajuan pengecasan tidak akan menjadi titik lemah bagi peranti itu. Mendengar sesuatu yang serupa dari sumber yang dipercayai. Sumber diberitahu bahawa angka itu mungkin lebih tinggi dan tidak lebih rendah daripada 25W. Peminat boleh mengharapkan "kejutan dan tidak kecewa" apabila spesifikasi pengecasan berada di pasaran.

Terdapat beberapa spekulasi mengenai Galaxy Note 10 yang mempunyai sokongan untuk pengecasan super 50W. Itu mungkin seperti hogwash kepada sesetengah orang tetapi ia tidak akan menjadi wilayah baru untuk pasaran. Teknologi pengisian SuperVOOC Oppo sudah menyampaikan kuasa pengecasan maksimum yang mendekati 50W. Ia mendakwa bahawa ini sepenuhnya boleh mengenakan telefon pintar dalam masa 35 minit (dalam keadaan makmal terkawal).

Berharap untuk mengetahui lebih lanjut mengenai kapasiti bateri Galaxy Note 10 dan kelajuan pengecasan pada minggu-minggu akan datang. Peningkatan ini mungkin terbukti penting dalam mendapatkan berita terkini yang datang dari Samsung.

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram