Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Bagaimana Cara Meningkatkan Web Impressions

Bagaimana Cara Meningkatkan Web Impression

Adakah anda bekerja keras untuk meningkatkan lalu lintas laman web anda, walaupun anda telah mencuba setiap "kaedah" di luar sana?

Tidak kira apa yang anda lakukan, nombor trafik laman web anda tidak berubah ...

Dan laman web anda tidak menghasilkan wang yang cukup. Anda TIDAK perlu menjadi pakar di copywriting atau SEO untuk meningkatkan trafik impression laman web anda.

Bagaimana meningkatkan jumlah tontonan anda di Google.
Update pada 22 Mac, 2019.

Dalam artikel entri ini saya akan berkongsi dengan tepat bagaimana untuk mendapatkan lebih banyak trafik ke laman web anda dengan proses beberapa langkah mudah.


Bagaimana Cara Meningkatkan Web Impression


Saya juga akan menunjukkan kepada anda contoh kehidupan sebenar bagaimana saya menggunakan strategi ini untuk pergi dari sifar ke lebih 8,000 tera baru dalam masa sebulan untuk kata kunci yang kompetitif seperti "seo terbaik."

Mari kita dalami...

Di mana Mulakan...

Melancarkan laman web baru, perkhidmatan baru atau produk baharu boleh menjadi tugas yang merisaukan bagi pemilik perniagaan. Ikuti langkah-langkah ini untuk membantu menumpukan usaha anda ke arah peluang tertinggi anda.

Langkah # 1 - Penyelidikan
Jika anda mempunyai kandungan yang ada di laman web anda, terdapat peluang segera di bawah hidung anda. Anda hanya perlu tahu di mana hendak melihat.

Mulakan dengan mengenal pasti topik (kata kunci) yang Google telah melihat anda sebagai pihak berkuasa untuk dan memanfaatkannya.

Untuk melakukan ini saya menggunakan alat penjejakan oleh Unifusion untuk menavigasi ke tab Cari Kedudukan. Ini boleh dilakukan dalam Google Search Console juga.

Frasa ini telah meraih lebih daripada 100 tera walaupun kedudukan purata antara halaman 6-10. Ini memberitahu saya bahawa jika saya dapat memperbaiki kedudukan purata saya dapat dengan cepat meningkatkan kiraan kesan keseluruhan.

Daripada memberi tumpuan kepada perkhidmatan lain, saya memberi tumpuan kepada buah gantung yang rendah terlebih dahulu. Sebagai laman web baru, saya masih terdesak untuk trafik. Jadi saya melihat lebih mendalam.

Langkah # 2 - Mengutamakan
Dari segi bahagian tera, ia adalah panggilan yang rapat antara "alat seo terbaik," "alat seo," "penyelidikan kata kunci ekor panjang," dan "panduan semrush" jadi saya perlu mengukir peluang terbaik di kalangan semua ini.

Setelah analisis cepat menggunakan perancang kata kunci Google jelas dalam "alat seo terbaik" memperoleh pencarian yang paling tinggi setiap bulan.

Langkah # 3 - Pelaksanaan
Menggunakan strategi pemasaran menegak saya mencipta pelan kandungan yang mengikuti senibina maklumat.

Ini membawa saya untuk menulis tentang pelbagai topik mengenai "alat seo terbaik" dan menetapkan struktur pautan dalaman yang sesuai. 

Halaman-halaman ini termasuk:
  • Alat SEO Terbaik di Pasaran
  • 7 Strategi Penyelidikan Kompetitif Menggunakan SEMrush
  • Alat SEO Terbaik untuk Menemukan Kata Kunci Lalu Lintas Tinggi
  • Alat SEO Terbaik untuk Menemukan Pesaing Anda Kata Kunci Trafik Tinggi
  • Kajian Kes SEO Terbaik untuk 2019
Hanya sebulan kemudian kesan saya untuk kata kunci yang berkaitan "seo terbaik" lebih daripada dua kali ganda. 

Saya akan memandu anda melalui proses keseluruhan dalam seketika, tetapi pertama - Mengapa untuk mendapat pelawat laman web begitu sukar?

Masalahnya: Kemungkinan besar, anda memberi tumpuan kepada metrik yang salah dan membaca kandungan yang salah.

Anda lihat, terdapat banyak kandungan di luar sana tentang cara meningkatkan trafik laman web. Sebahagian daripadanya sudah lama, ada yang masih baik saja, tetapi tidak ada yang benar-benar boleh membantu meningkatkan pengunjung ...

Inilah yang kurang: satu sistem terbukti. Satu yang anda boleh melaksanakan di laman web anda sekarang, dan melihat trafik laman web anda meroket dalam masa beberapa minggu (atau kurang).

Apabila anda mempunyai sistem yang betul, itu tidaklah sukar untuk meningkatkan trafik laman web.

Pada ketika itu, ia hanya tentang mengikuti langkah-langkah yang betul dan Meletop - sebelum anda tahu, anda akan melihat pertumbuhan eksponen dalam nombor trafik anda.

Sistem apa yang saya maksudkan? Ia adalah sistem yang sama yang saya (dan banyak lagi yang lain) telah digunakan untuk meningkatkan lalu lintas laman web.

Sistem ini terdiri dalam lima langkah utama:

Langkah # 1: Optimumkan Kandungan Laman Web Anda
Inilah asas sistem ini. Jika anda ingin benar-benar meningkatkan trafik laman web, anda perlu memastikan kandungan laman web anda dioptimumkan terlebih dahulu. Jika tidak, lalu lintas akan tiba dan hanya sementara.

Langkah # 2: Menggunakan Media Sosial
Sebaik sahaja tapak web anda disediakan untuk lebih banyak lalu lintas, anda mesti mula memandu lalu lintas ke sana! Anda akan mengetahui cara melakukan ini dengan strategi media sosial yang unik yang akan kami gariskan.

Langkah # 3: Melakukan Jangkauan Kandungan & Posting Tetamu
Media sosial hanya satu bahagian teka-teki. Anda juga mesti mendapatkan kandungan anda di hadapan khalayak baru. Anda akan mengetahui bagaimana untuk melakukannya (walaupun anda tidak mempunyai masa tambahan untuk menulis  tetamu selepas jawatan tetamu).

Langkah # 4: Buat Sistem yang Membolehkan Anda Dapatkan Lalu Lintas Berulang
Ketergantungan pada enjin carian atau media sosial untuk trafik boleh menjadi bumerang. Tapak kehilangan keseluruhan kedudukan carian, dan akibatnya lalu lintas semalaman. Algoritma media sosial juga berubah. Dengan sistem yang tepat, bagaimanapun, anda mengawal trafik anda. Bahagian ini mengajar anda bagaimana untuk mendapatkan lalu lintas yang berulang sesuai dengan kehendaknya.

Langkah # 5: Repackage & Repurpose Kandungan Anda
Satu sekeping kandungan boleh ditebus menjadi selusin yang berlainan, dan diedarkan kepada selusin saluran berbeza, dengan serta-merta meningkatkan dan jangkauan anda sebanyak 12 kali. Anda akan belajar cara untuk menukar dan mengedarkan kandungan untuk peningkatan trafik web anda.

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram