Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Avengers: Endgame Filem Superhero Paling Popular 2019

Avemgers: Endgame Filem Superhero Paling Popular 2019

Avengers: Endgame adalah filem superhero Amerika 2019 berdasarkan kumpulan superhero Marvel Comics the Avengers, yang dihasilkan oleh Marvel Studios dan diedarkan oleh Walt Disney Studios Motion Pictures. Ia adalah skuel untuk The Avengers 2012, Avengers: Age of Ultron, dan Avengers 2018: Perang Infiniti, dan filem ke-22 dalam Marvel Cinematic Universe (MCU). 

Ia diarahkan oleh Anthony dan Joe Russo, yang ditulis oleh Christopher Markus dan Stephen McFeely dan menampilkan penyanyi ensemble termasuk Robert Downey Jr., Chris Evans, Mark Ruffalo, Chris Hemsworth, Scarlett Johansson, Jeremy Renner, Don Cheadle, Paul Rudd, Brie Larson , Karen Gillan, Danai Gurira, Bradley Cooper, dan Josh Brolin. Dalam filem itu ahli-ahli Avengers dan sekutu mereka yang masih hidup bekerja bersama untuk membaiki segala kerosakan yang disebabkan oleh Thanos dalam Perang Infiniti.

Drift dalam ruang tanpa makanan atau air, Tony Stark menghantar mesej kepada Pepper Potts sebagai bekalan oksigennya mula berkurang. Sementara itu, baki Avengers - Thor, Janda Hitam, Kapten Amerika dan Bruce Banner - mesti memikirkan cara untuk membangkitkan semula sekutu mereka yang telah mengalami kekalahan untuk pertarungan secara epik dengan Thanos - demigod yang jahat telah menghancurkan planet dan alam semesta.

Filem ini diumumkan pada bulan Oktober 2014 sebagai Avengers: Perang Infiniti - Bahagian 2. Saudara-saudara Russo yang datang dalam dewan untuk mengarah pada April 2015, dan pada Mei, Markus dan McFeely menandatangani perjanjian untuk membuat skrip filem itu. Pada bulan Julai 2016, Marvel tidak menamakan tajuk pada filem tersebut, merujuknya hanya sebagai filem Untitled Avengers. 

Penggambaran bermula pada bulan Ogos 2017 di Pinewood Atlanta Studios di Fayette County, Georgia, beraksi kembali dengan Infinity War, dan berakhir pada Januari 2018. Penggambaran tambahan berlaku di kawasan Metro dan Downtown Atlanta dan New York. Tajuk rasmi diberikan pada Disember 2018. Dengan anggaran $ 356 juta, ia adalah filem ketiga paling mahal yang pernah dibuat.

Avengers: Endgame di seluruh dunia dijangkakan, dan Disney menyokong filem itu dengan kempen pemasaran yang luas. Ia ditayangkan di Los Angeles pada 22 April 2019, dan secara teatrik dikeluarkan di Amerika Syarikat pada 26 April, 2019, di IMAX dan 3D. Filem ini mendapat pujian untuk arahannya, bertindak, skor muzik, kesan visual dan sentuhan emosi, dengan para pengkritik memuji kemunculan kisah 22-filem itu. 

Ia juga memecahkan banyak rekod pejabat box dan telah menjangkaui lebih $ 2.6 bilion di seluruh dunia, melampaui keseluruhan teater Latihan Perang Infinity dalam masa hanya 11 hari dan menjadi filem tertinggi pada tahun 2019 dan filem superhero paling hebat yang pernah ada, serta tertinggi kedua -menjangkaui filem sepanjang zaman.

Dua puluh tiga hari selepas Thanos menggunakan Infinity Gauntlet untuk menghancurkan separuh daripada semua kehidupan di alam semesta, Carol Danvers menyelamatkan Tony Stark dan Nebula dari ruang jauh dan mengembalikannya ke Bumi. Mereka bersatu semula dengan baki Avengers-Bruce, Steve Rogers, Rocket, Thor, Natasha Romanoff, dan James Rhodes dan mencari Thanos di planet tak berpenghuni. Mereka merancang untuk bergabung semula dan menggunakan Infinity Stones untuk mengelakkan perpecahan, tetapi Thanos mendedahkan bahawa ia memusnahkan mereka untuk mengelakkan penggunaan lebih lanjut. Thor yang marah memecat Thanos.

Lima tahun kemudian, Scott Lang melarikan diri dari alam kuantum. Dia bergerak ke kompleks Avengers, di mana dia menerangkan kepada Romanoff dan Rogers bahawa dia hanya mengalami lima jam ketika terjebak. Munculnya realiti kuantum dapat memberi masa perjalanan, tiga meminta Stark untuk membantu mereka mengambil Stones dari masa lalu untuk membalikkan tindakan Thanos pada masa ini, tetapi Stark enggan membantu. 

Selepas bercakap dengan isterinya, Pepper Potts, Stark bekerja dengan Banner, dan sejak itu telah menggabungkan kecerdasannya dengan kekuatan Hulk, dan kedua-dua berjaya membina mesin masa. Banner memberi amaran bahawa mengubah masa lalu tidak menjejaskan masa kini dan sebarang perubahan, malah mewujudkan realiti alternatif bercabang. Dia (Roket) pergi ke rumah baru pelarian Asgardia di Norway - New Asgard - untuk merekrut Thor, kini beralkohol berlebihan, merana atas kegagalannya untuk menghentikan Thanos. Di Tokyo, Romanoff merekrut Clint Barton, kini seorang pengawal kejam berikutan perpecahan keluarga.

Banner, Lang, Rogers, dan Stark pergi ke New York City pada tahun 2012. Banner melawat Sanctorum dan meyakinkan yang Purba untuk memberinya Stone Time. Rogers berjaya mendapatkan Stone Mind, tetapi Stark dan Lang secara tidak sengaja membenarkan Loki 2012 untuk melarikan diri dengan Stone Space. Rogers dan Stark pergi ke S.H.I.E.L.D. ibu pejabat pada tahun 1970, di mana Stark memperoleh versi sebelumnya dari Space Stone dan menemui Howard Stark muda dalam proses itu, sementara Rogers mencuri beberapa Partikel Pym dari Hank Pym untuk kembali ke masa sekarang. 

Rocket dan Thor pergi ke Asgard pada tahun 2013, mengekstrak Batu Reality daripada Jane Foster dan mengambil semula tukul Thor, Mjolnir. Nebula dan Rhodes pergi ke Morag pada tahun 2014 dan mencuri Batu Kuasa sebelum Peter Quill melakukannya. Rhodes kembali ke masa depan dengan Batu Kuasa, tetapi Nebula tidak berupaya apabila implan syaitannya dikaitkan dengan orang-orang pada masa lalu beliau.

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram