Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Panduan Strategi Perkongsian Aplikasi Mudah Alih



Dari perspektif perniagaan, niche media sosial merupakan salah satu pasaran yang paling luas tanpa sempadan dan menjanjikan sesuatu yang lumayan. Sudah tentu, segmen ini padat diduduki oleh pemain dominan, tetapi perkembangan pesat teknologi sentiasa membuka peluang baru untuk merealisasikan idea-idea baru.

Saya menghabiskan masa hari menulis kandungan dari komputer desktop saya untuk orang yang akan membaca kandungan pada telefon pintar dan tablet mereka.

Peranti mudah alih menjadi kaedah membaca, berkongsi, dan terlibat dengan kandungan dalam talian dengan cepat. Adalah agak janggal berfikir bahawa kandungan yang disediakan di desktop dan komputer riba akan berakhir pada berpuluh-puluh saiz skrin yang berbeza sebelum semuanya dikatakan yang terbaik. 

Apabila saya berkongsi dengan media sosial, apakah perkongsian kita semakin banyak, mereka akan melihat tweet dan kemas kini kita pada skrin mereka dan tidak di monitorkan.




Muat turun aplikasi Buffer percuma untuk iPad dan iPhone!

Saya benar-benar berminat untuk mengetahui apa ini bermakna bagi kita yang berkongsi sosial. Apakah implikasi penonton mudah alih yang semakin meningkat? Di mana kita dapat meningkatkan profil media sosial dan kemas kini media sosial kita? Berikut adalah beberapa pandangan mengenai apa yang saya nampak....

Mari kita mulakan dengan eksperimen ...
Saya suka berfikir saya tahu blog Buffer di dalam dan di luar, ke belakang dan ke hadapan. Saya bayangkan anda tahu laman web anda juga bagaimana?

😎Adakah anda tahu bagaimana ia kelihatan pada peranti mudah alih?

Apabila mencipta media sosial, perlu difahami bahawa memiliki aplikasi mudah alih adalah prasyarat untuk projek yang berjaya. Selain itu, apabila kita bercakap tentang kos, anda harus ingat bahawa kebanyakan masa dan kos berkaitan dengan backend (apa yang berlaku dalam bayang-bayang dan menjadikan aplikasi / projek web berfungsi).

Pembangunan aplikasi rangkaian sosial boleh disediakan dari awal atau sebagai tambahan kepada versi web yang sedia ada. Di Penyelesaian APP, kami boleh bekerja dengan pilihan sama ada, kerana kami mempunyai pengalaman dengan masuk ke dalam proses pembangunan di mana-mana peringkat kitaran hayat projek.

1. Sambungan dengan media sosial sedia ada
Langkah-langkah yang lebih sedikit memisahkan pengguna dari interaksi penuh dengan aplikasi, lebih baik. Mereka telah meninggalkan butiran mereka dalam satu tan aplikasi media sosial yang lain; tidak perlu memaksa mereka untuk melakukannya lagi. Adalah lebih baik untuk mengurangkan pengalaman baru kepada satu butang "Berhubungan dengan" atau "Log masuk menggunakan" salah satu aplikasi yang sedia ada.

2. Peluang untuk ekspresi diri
Setiap pengguna mahu berasa unik dan menunjukkan kepada dunia betapa kreatif, luar biasa dan di luar kotak itu. Apl media sosial harus menyertakan beberapa ciri yang dapat membantu dengan ini seperti menyesuaikan gambar profil, latar belakang, nama panggilan, dan sebagainya.

3. Membuat rangkaian
Mana-mana media sosial masuk akal untuk pengguna hanya jika ada kawan atau orang yang menarik. Oleh itu, pemaju aplikasi media sosial harus berfungsi melalui algoritma grafik rakan yang sempurna dan sistem yang membolehkan menjemput rakan dengan satu klik.

4. Mengatur berita berita
Hampir setiap rangkaian sosial memerlukan suapan berita. Kandungan adalah raja, dan betul demikian. Pengguna menghasilkan jumlah kandungan yang sangat besar: daftar masuk, status, video, audio dan foto yang dimuat naik. Lebih-lebih lagi, mereka berkongsi kandungan orang lain. Ia memungkinkan untuk menegaskan diri mereka dan menyatakan pendapat mereka (yang merupakan salah satu manfaat media sosial - anda boleh membuat sendiri didengar).

Apabila kita mula membangunkan aplikasi media sosial untuk Android dan iOS kita mengambil kira ini dan menawarkan mengatur suapan berita yang paling sesuai dengan spesifik aplikasi media sosial.

5. Interaksi dengan perkhidmatan lain
Untuk mendapatkan pengalaman pengguna yang lebih jelas mengenai interaksi dengan platform, adalah perlu untuk menghuraikan sistem integrasi perkhidmatan sedia ada. Oleh itu, pengguna tidak perlu memilih antara banyak perkhidmatan yang telah disambungkan dengan yang baru. 

Bercakap tentang perkhidmatan pihak ketiga kami merujuk kepada:

Rangkaian hubungan
Rangkaian yang digunakan untuk membina komunikasi antara manusia. Mereka boleh dibahagikan kepada kategori berikut: untuk rangkaian peribadi Facebook, untuk rangkaian profesional (Linkedin) dan perkhidmatan dating (Badoo).

Rangkaian perkongsian media
Jenis media sosial ini memberi pengguna peluang untuk menukar kandungan video dan foto. Ini termasuk Flickr, Instagram, YouTube, Vimeo, Vine, Snapchat. Ciri tersendiri adalah penskalaan kandungan. Sebagai contoh, ada tawaran untuk menerbitkan video pendek; yang lain membenarkan membuat saluran video sendiri.

Ulasan dalam talian
Media sosial ini adalah pangkalan data yang besar yang membantu pengguna mengumpulkan semua maklumat yang diperlukan untuk membuat keputusan pembelian. Sebagai contoh, Yelp dan Urbanspoon didasarkan pada geolokasi dan keupayaan untuk meninggalkan komen dan cadangan mengenai perniagaan tempatan.

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram