Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Cara Melindungi Akaun Google Melalui Chrome

Cara Melindungi Akaun Google Melalui Chrome Browser Recovery

Cara Melindungi Akaun Google Melalui Chrome
Step 1

Saya terlupa kata laluan saya, tetapi semasa menyemak imbas kemungkinan penyemak imbas menyerap kata laluan anda (iaitu, bidang kata laluan dimuat secara automatik apabila anda log masuk ke akaun Google anda, dan anda boleh log masuk), anda sepatutnya dapat kata laluan anda melalui pengurus kata laluan penyemak imbas.



Cara Melindungi Akaun Google Melalui Chrome
Step 2


Lihat arahan untuk pelayar:


  • Google Chrome
  • Mozilla Firefox
  • Microsoft Internet Explorer
  • Opera


Saya terlupa kata laluan untuk akaun peribadi saya Google (Gmail)

Layari halaman Pemulihan Akaun Google; Pilih tidak tahu pilihan kata laluan
Ikut arahan yang ditunjukkan.

Saya terlupa nama pengguna / alamat e-mel untuk akaun peribadi saya Google (Gmail)

Lawati halaman Pemulihan Akaun Google; Pilih yang saya tidak tahu pilihan nama pengguna saya;

Ikut arahan yang ditunjukkan.


Cara Melindungi Akaun Google Melalui Chrome
Step 3


Untuk memulihkan nama pengguna Google anda menggunakan borang ini, anda mestilah telah menentukan alamat e-mel pemulihan atau nombor telefon pemulihan.

Jika anda belum menentukan sebarang maklumat pemulihan, anda masih boleh mencari nama pengguna anda jika anda telah mengakses akaun e-mel anda dengan agak baru melalui penyemak imbas. Gmail memaparkan alamat e-mel anda dalam bar tajuk pelayar, jadi mencari sejarah penyemak imbas anda untuk Inbox atau Gmail mungkin mendedahkan alamat e-mel anda.



Cara Melindungi Akaun Google Melalui Chrome
Final Step


Saya terlupa nama pengguna / alamat e-mel / kata laluan untuk akaun Google kerja saya (Google Apps)

Jika anda mempunyai akaun pada perkhidmatan Google Apps for Business, anda masih boleh menggunakan kaedah yang diterangkan di atas. Jika ini membuktikan tidak sah, hubungi pentadbir untuk domain anda, yang akan dapat menetapkan semula kata laluan dan / atau cari nama pengguna anda.

Saya terlupa nama pengguna admin / alamat e-mel untuk akaun Google Apps for Business yang saya uruskan.

Pertama, cuba kaedah yang diterangkan di atas. Jika ini tidak berjaya, anda masih boleh menetapkan semula kata laluan admin oleh pengesahan domain.

Saya telah lupa nama pengguna / alamat e-mel / kata laluan saya, tetapi saya mempunyai pelanggan e-mel desktop / telefon pintar.


Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram