Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Bestnya Join GALS, Hadiah Untuk 5 PEMENANG

Ketika login masuk akaun blogger saya, mata terus terarah ke Notifications berwarna merah di sebelah profil akaun Blogspot saya.  Bila klik ajer... dan mendapati ada seorang blogger wanita bernama Blog Rabiahtul Adawiyah sedang following me back menerusi Google+, tertulis dalam post entrinya bertajuk "Bestnya join GALS, hadiah untuk 5 PEMENANG".

Rupa-rupanya ada contest Giveaway daripada lubukseni.com, bila klik sahaja dan baca giveaway tersebut sampai habis, sebab katanya " Baca sampai habis kalau nak tahu apa hadiahnya. Macam2 giveaway ada...rasa teringin pulak nak join Giveaway ni...

Katanya, Sahabat blogger dapat berkenalan dengan yang lain. Sesambil join, boleh baca entry menarik yang blogger hebat kongsi kan. Ohya!, dah singgah tu, drop laa komen seketul dua tau.

Untuk info uols, ini kali ketiga Lubuk Seni buat giveaway. So far, hadiah yang di-offer sangat puas hati. Selain spesis jarang ditemui, we'ols  tawarkan hadiah untuk ramai pemenang. Kali ni, pemenang untuk 5 orang. 

Syarat-syarat GIVEAWAY mereka seperti berikut :

Follow BLOG Lubuk Seni [tekan sini] 
Follow IG Props Murah Malaysia [tekan sini]
Buat satu entry blog yg bertajuk ~
 "  Bestnya join GALS, hadiah untuk 5 PEMENANG "
Eh jappp, GALS tu apa? Ohh tu GALS tu Give Away Lubuk Seni. 
Lepas dah tulis tajuk, COPY semua coding dalam kotak bawah .
PASTE coding kat post yang baru buat tadi dan publish.

Tinggalkan link entry post awak tu kat ruangan komen post ini.


Seronok tau join giveaway LubukSeni.com

So far, puas hati dengan hadiah yang di-offer. Selain spesis jarang ditemui, hadiah meleleh tu untuk ramai pemenang. Kali ni, pemenang untuk 5 orang. Ramai tuhhh, rugi la tak join kanss.

Nak join giveaway? Klik je gambar bawah ni ya!


Bestnya Join GALS, Hadiah Untuk 5 PEMENANG


Banyak rupanya entry menarik kat LubukSeni.com . Kalau sesaperrr minat seni eloklahh singgah blog ni sebab memacam idea uols boleh dapat. Antara perkongsian dalam blog ni ialah:
Hah ! Kalau ada gambar/tulisan OVERSIZE atau alignment lari , pe-pandai-lah nak edit cammana. Coding dalam kotak atas ni sekadar memudahkan uols join giveaway. Copy paste & follow blog aje semudah 3 minit.

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram