Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Alibaba Cloud Hub Ekonomi Digital Global

Alibaba Cloud Hub Operasi Ekonomi Digital

Alibaba Cloud dahulu dikenali: Aliyun, anak syarikat Alibaba Group, adalah sebuah syarikat pengkomputeran awan global yang beribu pejabat di Hangzhou.

Alibaba Cloud menyediakan rangkaian perkhidmatan pengkomputeran awan yang meliputi pengkomputeran elastik, penyimpanan objek, pangkalan data relasi, analisis data besar, dan kecerdasan buatan dalam lima belas wilayah geografi di seluruh dunia.

Ditubuhkan pada bulan September 2009, Alibaba Awan bermula sebagai awan swasta untuk memenuhi keperluan dalaman perniagaan e-dagang Alibaba, termasuk Taobao, Tmall, dan Alipay.

"Alibaba Cloud adalah syarikat pengkomputeran awan terbesar di China, dengan pusat data merentasi enam wilayah di tanah besar China. Alibaba Cloud juga beroperasi di lapan wilayah geografi di seluruh dunia, dengan dua lokasi pusat data baru dijangka dilancarkan".
Sebagai unit pengkomputeran awan dan unit perniagaan Alibaba Group, Alibaba Cloud menyediakan suite komputasi awan global yang komprehensif untuk menguasai perniagaan online pelanggan antarabangsa dan ekosistem e-dagang Alibaba Group sendiri.

Operasi antarabangsa Alibaba Cloud didaftarkan dan beribu pejabat di Singapura, dan syarikat itu mempunyai pasukan antarabangsa yang ditempatkan di Dubai, Frankfurt, Hong Kong, London, New York, Paris, San Mateo, Seoul, Singapura, Sydney dan Tokyo.

Alibaba Cloud menawarkan prestasi tinggi, kuasa pengkomputeran elastik di awan. Perkhidmatan disediakan berdasarkan asas bayar dan termasuk penyimpanan data, pangkalan data hubungan, pemprosesan data besar, rangkaian anti-DDoS dan rangkaian penghantaran kandungan (CDN).

Pada masa yang sama Alibaba Cloud berkomitmen untuk penyelidikan dan pembangunan sistem pangkalan data yang besar dan teknologi data besar yang maju. Usaha R & D kami termasuk kemajuan teknologi IoT (Internet of Things), realiti maya, rumah pintar, rangkaian otomotif dan sistem maklumat, dan sistem pengendalian peranti mudah alih berasaskan awan.

Alibaba Cloud, cabang pengkomputeran awan Kumpulan Alibaba, hari ini membuka pusat datanya di Malaysia. Terletak secara strategik untuk liputan Asia Tenggara, pusat data itu akan memenuhi permintaan yang melonjak bagi perkhidmatan pengkomputeran awan yang boleh skala dan kos efektif di kalangan perusahaan di rantau ini.

Sebagai platform awan global yang pertama di Malaysia, pusat baru ini akan menyediakan perusahaan Malaysia dengan kerjasama bersama MDEC Malaysia pilihan tempatan untuk membina perniagaan mereka dan menjalankan aplikasi mereka di platform awan yang kuat, boleh dipercayai dan selamat.

Pelanggan yang mempunyai keperluan pangkalan data akan dapat menyimpan dan memproses sejumlah besar data di Malaysia. Dengan memindahkan infrastruktur IT ke awan, perusahaan dapat memanfaatkan perkhidmatan cloud awan yang boleh skala dan kos efektif untuk skala dengan pesat, mempercepat inovasi dan mengembangkan jangkauan geografi mereka dalam beberapa minit.

Kekuatan rangkaian pusat data mencapai lebih besar dari Malaysia. Ia memberikan kelonggaran kepada perusahaan sejauh Singapura, Hong Kong dan Thailand untuk melanggan perkhidmatan mengikut keadaan berbeza dan keperluan kelajuan rangkaian.

Pautan ke pusat data di Hong Kong dan Singapura melalui rangkaian backbone Alibaba Cloud akan menyediakan sambungan cepat, stabil, selamat dan persendirian atau didedikasikan di antara persekitaran awan yang berbeza, yang menyediakan pelanggan penyelesaian awan hibrid rentas sempadan yang efisien.



Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram