Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Bagaimana untuk Menambah Pautan WhatsApp dalam Akaun TikTok?

Cara Link WhatsApp Ke Tiktok

Bagaimana untuk Menambah Pautan WhatsApp dalam Akaun TikTok?
Bagaimana untuk Menambah Pautan WhatsApp dalam Akaun TikTok?

TikTok ialah aplikasi video mini di mana pengguna boleh memuat naik kandungan kegemaran mereka dengan filter yang menakjubkan. Apl jenis ini telah menarik perhatian berjuta-juta orang pengguna dengan cepat menjadi tular (Viral). Lebih-lebih lagi, ia telah menjadi salah satu aplikasi yang paling banyak dimuat turun (download) di dunia, menyaingi aplikasi seperti Instagram atau Facebook. Pengguna juga menggunakan aplikasi ini: sebenarnya ramai pengguna telah menemui cara mencipta dan mempromosikan perniagaan, menjual dan memasarkan perkhidmatan dan produk mereka. Semak juga di Wikihow.


Beginilah cara strategi pemasaran yang dibangunkan untuk menyambung ke TikTok sebagai titik tolak dalam mempromosi dan menjual produk serta perkhidmatan untuk perniagaan. Walau bagaimanapun, salah satu masalah yang paling biasa ialah bilangan mesej yang diterima pengguna. Atas sebab ini, alternatif telah dicari untuk menguruskan semua pertanyaan, sekali gus memberikan saingan lebih berprestij kepada aplikasi seperti WhatsApp. Semak juga di Quora.

Bagaimana untuk Menambah Pautan WhatsApp dalam Akaun TikTok?

Atas sebab itu dalam artikel ini, anda akan diberi penerangan cara menambah pautan WhatsApp dalam akaun TikTok dan alat yang boleh anda gunakan untuk mengurus mesej dengan cekap. Baca juga Cara Link WhatsApp ke Instagram.


Apa kelebihan TikTok?

TikTok ialah rangkaian sosial kelahiran Cina yang memfokus terutamanya pada mencipta video pendek dengan penapis yang sangat menyeronokkan. Aplikasi ini membolehkan anda membuat video antara 3 hingga 15 saat atau jika anda mahu anda boleh memanjangkannya sehingga 60 saat. Sila daftar di ChatWith.oi


Bagaimana untuk Menambah Pautan WhatsApp dalam Akaun TikTok?


Aplikasi ini dilahirkan pada tahun 2016, bagaimanapun pada tahun 2018 ia mula semakin berkembang dalam populariti . Ini disebabkan terutamanya oleh fakta ia aktif di lebih daripada 150 negara dan 75 bahasa dan pada masa ini mempunyai lebih 500 juta pengguna. Semak juga di


Bagaimana untuk Menambah Pautan WhatsApp dalam Akaun TikTok?


Nama asal TikTok ialah Douyin, yang bermaksud "goncang muzik", itulah sebabnya aplikasi memfokuskan terutamanya pada ciri ini. Perkara yang menarik ialah ciri dalam aplikasi ini adalah yang paling popular dalam rangkaian sosial dan berjuta-juta video dikeluarkan setiap hari.

Bagaimana untuk Menambah Pautan WhatsApp dalam Akaun TikTok?

Kelebihan meningkatkan TikTok dengan WhatsApp

Faedah mempertingkatkan TikTok dengan WhatsApp benar-benar luar biasa dan boleh membantu meningkatkan jualan anda dengan ketara. Dalam bahagian ini akan menerangkan sebab anda perlu menambah pautan WhatsApp anda ke akaun TikTok anda.


1) Pengurusan mesej yang lebih teratur.


2) Anda boleh memasukkan tag maklumat kepada setiap pelanggan.


3) Dapatkan statistik semua mesej anda.


4) Sembang berbilang ejen di WhatsApp


Bagaimana untuk memasukkan pautan WhatsApp di TikTok?

Untuk memasukkan pautan WhatsApp pada akaun TikTok anda, anda hanya perlu mengikuti langkah mudah ini:


1) Tukar akaun TikTok peribadi anda kepada akaun Perniagaan


Untuk menambah pautan selain Instagram dan YouTube pada TikTok anda, anda perlu menggunakan akaun Perniagaan.


Untuk melakukan ini, klik pada ikon 3-bar di penjuru kanan sebelah atas profil TikTok anda, kemudian pergi ke Tetapan dan Privasi > Urus Akaun > Tukar kepada Akaun Perniagaan > Pilih Kategori Anda > Edit Profil Anda.



Dengan ini, langkah pertama akan dicapai dan akaun anda akan bersedia untuk menyediakan pautan.


2) Buat pautan WhatsApp anda


Bagaimana untuk Menambah Pautan WhatsApp dalam Akaun TikTok?


Untuk membuat pautan WhatsApp, anda hanya perlu mengikuti langkah-langkah dalam panduan terperinci ini. Anda akan mendapati bahawa melakukannya adalah sangat mudah dan akan mengambil masa tidak lebih daripada 2 minit.


 3) Tambahkan pautan WhatsApp anda dalam bio akaun TikTok anda


Sebaik sahaja anda telah bertukar ke akaun perniagaan anda dan membuat pautan WhatsApp, anda juga boleh menambahkannya pada profil.


Akaun perniagaan mengaktifkan dua bahagian pemautan dalam bio anda: e-mel dan tapak web. Di kawasan halaman web, anda boleh menambah apa sahaja yang anda mahu, dalam kes ini pautan WhatsApp anda. 

Pergi ke Edit Profil > Tapak web dan tampal pautan WhatsApp anda yang dijana sebelum ini di sini. Setelah ini selesai, proses akan selesai dan profil anda akan menunjukkan pautan anda.


Apakah alat yang boleh anda gunakan untuk mengurus mesej TikTok?

Terdapat alat yang boleh membantu anda menambah baik dan memudahkan jualan di TikTok. Alat ini membolehkan anda menyemak mesej yang sampai ke akaun anda melalui WhatsApp. Dengan mengubah hala mesej daripada TikTok ke WhatsApp, masih sukar untuk mengurusnya.

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram