Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Proton X50 Bakal Akan Dilancarkan Tahun 2020

Proton X50 Technology 2020

Proton X50 Bakal Akan Dilancarkan Tahun 2020

Pada majlis makan tengah hari media Tahun Baru Cina dua hari lalu, Pegawai Eksekutif Proton, Li Chunrong mengumumkan bahawa SUV kedua pembuat kereta kebangsaan akan dilancarkan pada tahun ini. Model yang lebih kecil ini, secara meluas disebut Proton X50, akan menjadi pengenalan produk utama kedua syarikat pada tahun 2020 selepas Proton X70 yang dipasang secara tempatan.

Li kemudian memberitahu media bahawa kereta tersebut, yang akan didasarkan pada Geely Binyue / Coolray, akan tiba di dalam bentuk dipasang secara tempatan dengan serta-merta, bukan diimport terlebih dahulu seperti dengan X70. Ini kerana kereta penderma hanya dibina di China sebagai model memandu kiri, jadi ia tidak boleh dieksport. Telah dilaporkan sebelum ini bahawa kilang Proton Tanjung Malim bertujuan untuk menjadi hab pemacu pengeluaran pemandu kanan Geely.


Proton X50 Bakal Akan Dilancarkan Tahun 2020

Prototaip (Proton Car Prototype) untuk teknologi kereta (Car Technology) telah diperiksakan berkali-kali sejak awal tahun lepas, dengan yang paling baru pada awal tahun ini. Berbeza dengan kereta terdahulu, yang terbaru memakai Proton baru "Infinite Weave", sebagai membayangkan rekabentuknya pada pelancaran yang akan datang.

Jangkaan akan banyak teknologi mainan yang sama yang anda dapati di X70, termasuk panorama sunroof, kawalan suhu dua zon dan kerusi pemandu boleh laras kuasa, serta skrin sentuhan infotainment 10.25 inci yang berjalan pada Antara Muka Pengguna Geely Key (GKUI) dan menggabungkan kawalan suara "Hi Proton". Binyue juga boleh didapati di China dengan keupayaan memandu semi-autonomi Tahap 2, walaupun tidak jelas jika ia berfungsi sepenuhnya.

Bagi enjin, Binyue ditawarkan sama ada dengan enjin tiga silinder 134 hp / 205 Nm 1.0 liter turbocharged dengan kotak gear enam kelajuan manual atau 174 hp / 255 Nm 1.5 liter kilang dengan dual clutch tujuh kelajuan CKD X70 penghantaran. Mereka melaburkan wang ke atas apa yang datang ke Malaysia. Teruja?

Dalam episod hari ini "Rahsia terbuka terbesar disahkan," Proton telah mengesahkan bahawa SUV B-segmen yang terkenal itu akan dilancarkan tahun ini dalam bentuk sepenuhnya-turun (CKD) keluaran dari kilang, tidak seperti X70.

Secara umumnya dijangka akan dikeluarkan dengan X50 mengikut spesifikasi penamaan alfanumerik yang baru, SUV yang lebih kecil akan mengikuti X70 yang dipasang secara tempatan yang seharusnya berada di sekitar sudut dengan beberapa kemas kini. Termasuk transmisi dual-clutch tujuh kelajuan baharu.

X50 akan berdasarkan kepada Geely Binyue yang ada. Sebab utama di belakang tabir pasaran tempatan dalam usaha segera untuk mengubah loji Tanjung Malim Proton menjadi hab pengeluaran pemandu kanan untuk kenderaan Geely dan melihat bahawa Binyue hanya terdapat dalam pemanduan kiri dari China sekarang, masuk akal untuk tetapkan bola perkara yang sama dengan Proton X50.

Prototaip telah dilihat di jalan-jalan tempatan yang menjangkakan pelancaran akan lebih cepat daripada kemudian. Sama seperti X70, X50 sepatutnya boleh didapati dengan lebih daripada keluaran kembar kedua-dua yang sedikit lebih besar.

Sudah tentu, sistem infotainment interface Pengguna Geely Key (GKUI) akan tersedia dengan skrin sentuh supaya anda boleh bercakap dengan X50 anda. Selain daripada kata "Hi Proton", mengharapkan kawalan iklim dwi-zon dan sunroof panorama.

Walau bagaimanapun, ketidakpastian akan menjadi alat memandu autonomi. Di China, anda boleh membeli Binyue dengan ciri-ciri tersebut dan walaupun terdapat pada X70, yang sama mungkin tidak terpakai untuk X50.

Dari segi powertrains, Binyue dijual di China dengan turbo 1.0 liter dalam talian-tiga berpasangan dengan manual enam kelajuan atau kilang turbo 1.5 liter yang lebih besar dengan kotak tujuh klac berkembar yang disebutkan di atas.

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram