Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Perkhidmatan TV Satelit Sirius Dalam Fasa Percubaan

Perkhidmatan TV Satelit Sirius

Perkhidmatan TV Satelit Sirius Dalam Fasa Percubaan

Tempoh TV satelit eksklusif bagi Astro telah berakhir pada Februari 2017. Sejak itu, 4 syarikat telah diberi lesen untuk menyiarkan TV Satelit. Salah satu darinya ialah Smart Digital International Sdn. Bhd.

Tidak lama lagi, Smart Digital International akan memperkenalkan perkhidmatan satelit TV mereka yang diberi nama Sirius, kepada pengguna di Malaysia. Sirius kini masih di fasa percubaan dan telah dilancarkan pada bulan November yang lalu.
Perkhidmatan TV Satelit Sirius Dalam Fasa Percubaan
Ketua Pegawai Eksekutifnya, Khairuddin Abd. Rahman berkata, pengguna akan menikmati langganan secara percuma selama satu tahun sekiranya melanggan Sirius perkhidmatan bermula sejak prapelancaran perkhidmatan sehingga Mei 2020. 

Sirius akan memperkenalkan bulan bayaran serendah RM20 atau langganan langganan setahun hanya RM200 selepas enam bulan dari prapelancaran. Malah pelanggan juga tidak terikat dengan perkhidmatan langganan kontrak.

Walau bagaimanapun, pakej pelancaran Sirius TV kelihatan agak menarik walaupun sebagai syarikat menawarkan langganan 12 bulan secara percuma sebagai pertukaran untuk bayaran satu kali sebanyak RM 299. Walau bagaimanapun, pakej ini hanya akan tersedia untuk pengguna sehingga Mei 2020, dengan menganggap bahawa perkhidmatan mengikut jadual.

Dengan barisan kandungan awal 30 saluran, para pelanggan nampaknya tidak terikat dengan sebarang kontrak berkala. Bagi mereka yang berminat untuk mendaftar untuk Sirius TV, anda nampaknya boleh mendaftar sekarang walaupun proses itu melibatkan kaedah manual bank-in yang kelihatan agak tidak lengkap.

Memandangkan tidak terdapat sebarang maklumat di laman Facebook mereka, mereka mengesyorkan anda untuk menunggu lebih banyak maklumat yang dikeluarkan oleh Smart Digital International sebelum meneruskan selanjutnya. Anda tahu, hanya untuk perkara yang lebih selamat.

Mengikut wawancara baru-baru ini dengan Utusan, Ketua Pegawai Eksekutif Smart Digital International, Khairuddin Abdul Rahman, menyatakan yuran langganan biasa untuk Sirius TV serendah RM 20 sebulan. Beliau juga menyebut bahawa syarikat itu merancang menawarkan pelan langganan tahunan sebanyak RM 200.

Sirius menyasarkan kira-kira 500,000 pelanggan setahun dan akan menawarkan sebanyak 30 rancangan termasuk lima premium rancangan.

Kedatangan Sirius juga akan membuka peluang pekerjaan kepada yang mahir memasang dekoder dan antena. Mereka yang sudah mempunyai pengalaman sebelum ini, secara automatik boleh menjadi pemasok yang berdaftar Sirius dan tidak perlu menjalani latihan.
Kedatangan Sirius akan memberi pilihan lebih luas kepada pengguna di Malaysia selain Astro dan Unifi TV. 

Maklumat lanjut mengenai Sirius TV boleh layari laman web Sirius TV.

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram