Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Aplikasi Antivirus dan Anti-Malware Untuk Android

Antivirus dan Anti-Malware Untuk Android

Aplikasi Antivirus dan Anti-Malware Untuk Android

Android adalah sistem operasi yang paling banyak digunakan di dunia, dan ini bermakna pembangunan sistem android juga perlu mempunyai aplikasi keselamatan dan alat antivirus yang terbaik untuk Android yang dipasang pada peranti anda adalah penting, kerana OS Google sering disasarkan oleh perisian berniat jahat kerana popularitinya.

Apa sahaja perisian yang anda gunakan dengan telefon atau tablet Android anda, anda perlu mempunyai antivirus atau aplikasi keselamatan yang dipasang pada peranti anda. Dalam artikel ini, mereka akan menerangkan 10 alat "antivirus terbaik untuk Android" pada tahun 2019 - yang kebanyakannya adalah aplikasi percuma untuk dimuat turun.

Kebanyakan daripada mereka melakukan lebih banyak daripada mengendalikan imbasan automatik, dan mereka akan secara aktif cuba untuk mencegah halaman web berniat jahat dan fail daripada dibuka atau dimuat turun di tempat pertama.Google telah membersihkan aplikasi dari Google Play Store yang tujuan utamanya adalah untuk mengintip aktiviti mudah alih, rakan kongsi, dan lain-lain.

Para penyelidik dari Avast mengatakan bahawa tujuh pencipta aplikasi untuk sistem operasi Android mungkin semua diterbitkan oleh pemaju Rusia yang sama. Aplikasi yang dikenali sebagai "Stalkerware" direka untuk memberi pengguna kekuatan untuk mengintip orang-orang yang berminat. Apabila mereka dipasang pada peranti sasaran - sama ada melalui muat turun fizikal atau melalui pautan Malicious yang dihantar jauh melalui e-mel dan SMS - spyware tersebut sering mengandungi pelbagai fungsi.

Ini boleh termasuk menjejaki peranti melalui GPS; memantau panggilan telefon dan pemesejan SMS dan kecurian data kenalan. Apabila datang dengan versi 'premium', sesetengah pemaju stalkerware mendakwa dapat membaca dan mencuri mesej yang dihantar melalui aplikasi komunikasi seperti Skype, Facebook, dan WhatsApp.

Banyak aplikasi ini dipasarkan untuk tujuan meningkatkan produktiviti pekerja atau keselamatan. Bagaimanapun, mereka menyerang, mencerobohkan apa-apa bentuk privasi untuk menghancurkannya, dan memberikan data peranti kepada pengendali jauh biasanya tanpa persetujuan mangsa. ikon pada umumnya tidak dipasang dan jadi mangsa mungkin tidak tahu bahawa mereka berada di bawah pengawasan.

Tujuh aplikasi dipasarkan di Google Play dengan cara yang sama. Aplikasi yang dipersoalkan ialah Penjejak Pekerja Semak Pekerjaan Telefon Percuma Perisik Percuma, Perisik Tracker, Cell Tracker Telefon, Penjejakan Bergerak, Tracker Perisik, Tracker SMS, dan Perisik Pekerja.

Dua aplikasi telah diiklankan dengan cara yang sangat menarik. Pertama, SMS Tracker, digambarkan seperti berikut:

"Aplikasi mereka akan membantu anda memantau masa pekerja anda untuk menjimatkan masa dan menjimatkan wang. Beritahu pengguna telefon yang akan anda pasang aplikasinya. Ia akan mengajar pekerja anda untuk menggunakan waktu mereka di tempat kerja dengan pintar, untuk mengurangkan masa yang diperuntukan. "

Kedua, Spy Tracker, dipasarkan ke arah orang tua yang prihatin terhadap aktiviti dalam talian anak-anak mereka. Pembangun berkata aplikasi itu boleh digunakan untuk "mengetahui lebih lanjut mengenai kehidupan, minat, rakan, dan rancangan anak anda" dan "aplikasinya dicipta untuk memantau mereka dan melindungi mereka dari bahaya yang boleh didedahkan melalui telefon bimbit."

Aplikasi sedemikian dalam keinginan yang tulen untuk melindungi anak-anak mereka, kefungsian jenis-jenis permohonan itu menjadi satu perkara: pengintipan tanpa batasan, tidak beretika. Aplikasi terbukti menjadi popular. Tracker Spy dan Tracker SMS menyumbang lebih daripada 50,000 pemasangan setiap satu, dan tujuh secara keseluruhan telah dipasang kira-kira 130,000 kali.

1. Avast Mobile Security
Memberi anda tambahan yang berguna seperti firewall dan penghapusan jauh.


Aplikasi Antivirus dan Anti-Malware Untuk Android

Gergasi antivirus Avast, telah menggunakan kemahirannya untuk membuat aplikasi yang berfungsi di dalam dan di luar pengimbas biasa. Ciri-ciri tambahan dalam versi termasuk penyekat panggilan, firewall dan juga langkah anti-kecurian yang membolehkan anda mengunci atau mengosongkan peranti Android anda jika hilang.

Aplikasi yang digunakan untuk dibayar tetapi kini percuma, disokong oleh iklan. Anda boleh membayar premium bulanan atau tahunan kecil untuk mengeluarkannya. Ciri premium lain yang sangat berguna adalah 'mengunci masuk' di mana peranti anda akan meminta PIN sebelum membuka aplikasi tertentu. Ini menghalang malware daripada melancarkan aplikasi seperti perbankan internet secara automatik.

2. Bitdefender Antivirus Percuma
Aplikasi ringan dari jenama yang dipercayai.


Aplikasi Antivirus dan Anti-Malware Untuk Android

Bitdefender adalah nama besar dalam komuniti keselamatan, dan program antivirus percumanya sangat ringan. Malah, ia tidak berjalan di latar belakang yang membebaskan sumber sistem dan menjimatkan masa pakai bateri.

Ini bermakna anda perlu menjadualkan imbasan atau menjalankannya secara manual supaya selamat. Ini berkata, sebarang aplikasi baharu yang dimuat turun ke peranti anda diimbas secara automatik. Satu lagi kelebihan aplikasinya adalah bahawa ia bersedia untuk pergi sebaik sahaja ia dipasang - tiada konfigurasi tambahan diperlukan.

Pastikan sama ada Jika anda memerlukan keselamatan tambahan, daftarlah untuk percubaan 14 hari percuma untuk Keselamatan Mudah Alih Bitdefender. Ini termasuk antivirus asas dan perlindungan masa nyata bagi ciri penyemak imbas Chrome dan anti-kecurian Google.
Terdapat juga alat penasihat Privasi yang bagus dan menambah lapisan keselamatan untuk smartwatch anda melalui teknologi WearOn yang memberitahu anda jika anda meninggalkan telefon anda. Keselamatan, bukan dalam pengertian tradisional.

3. McAfee Security & Power Booster Percuma
beberapa ciri bagus dan menyekat laman web yang berniat jahat.


Aplikasi Antivirus dan Anti-Malware Untuk Android

Ciri-ciri anti-kecurian yang meluas Polit dipasang aplikasi untuk kebocoran dataAd disokong. McAfee adalah satu lagi nama terkenal ketika datang ke perisian antivirus untuk PC, dan aplikasi Android - McAfee Mobile Security - tidak mengecewakan. Selain pengimbas antivirus itu sendiri, ciri-ciri percuma termasuk menjejaki peranti yang hilang serta mengunci dan mengelapnya dari jauh. Jika peranti anda dicuri, aplikasi itu juga boleh mengambil gambar pencuri.

Sorotan lain termasuk keupayaan untuk mengimbas aplikasi untuk memeriksa jika mereka bocor maklumat sensitif, dan menguncinya jika perlu. McAfee juga akan menyekat akses ke laman web yang berniat jahat dan juga membolehkan anda menyimpan senarai hitam pemanggil dan penyunting yang menyusahkan.

4. Kaspersky Mobile Antivirus
Tangani tugas teras menghidupkan perisian hasad.


Aplikasi Antivirus dan Anti-Malware Untuk Android

Pengesanan malware teratas yang paling utamaPembuka laman web atau pautan yang berniat jahatAdalah ciri khusus untuk apl berbayar. Kaspersky mempunyai reputasi di sana dengan pemain besar seperti Bitdefender. Versi perisikan aplikasinya yang bebas mempunyai beberapa ciri yang mengagumkan, dan sangat baik untuk mengambil malware, dengan kadar pengesanan 99.9% berdasarkan ujian AV-Test dari November 2017.

Kaspersky Antivirus & Security juga akan cuba menyekat mana-mana tapak atau pautan yang berniat jahat sebelum anda mengklik pada mereka, mencegah jangkitan berlaku di tempat pertama. Ciri utama adalah sokongan untuk Android Wear yang memudahkan pengurusan keselamatan.

5. Sophos Antivirus dan Keselamatan Percuma
Perlindungan pemenang anugerah dari Sophos.


Aplikasi Antivirus dan Anti-Malware Untuk Android

Perlindungan pepejal Tiada iklanAuthenticator untuk tugas 2FA
Aplikasi antivirus Sophos sebelum ini telah memenangi anugerah AV-Test untuk perlindungan terbaik pada tahun 2015. Tidak seperti pengimbas percuma lain, Sophos tidak mengandungi sebarang iklan. Walau bagaimanapun, ia menghalang laman web dengan kandungan yang berpotensi mengandungi spam.

Apl diimbas untuk perisian hasad atau kandungan yang berbahaya kerana ia dipasang dan Sophos memberitahu anda jika mereka mungkin bocor sebarang maklumat sensitif. Pengimbas antivirus boleh dijadualkan untuk mengimbas fail dan folder secara berkala, dan pangkalan data malware itu sendiri dikemaskini setiap hari.

Aplikasi ini juga termasuk pengimbas kod QR berguna yang boleh digunakan untuk menyediakan sambungan Wi-Fi selamat. Terdapat juga pengesah yang boleh menghasilkan kata laluan sekali kata untuk pengesahan dua faktor.

πŸ‘πŸ˜ŽSelamat membaca dan selamat mencuba...

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram