Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Game Online Streaming PlayStation Exclusive

Game Online Streaming Percuma

Game Online Streaming PlayStation Exclusive

Twitch.com  dan Parsecgaming.com merupakan "Game Online Streaming" permainan menawarkan alternatif menarik untuk membeli permainan fizikal atau digital. Selain daripada kos mengekalkan langganan perkhidmatan streaming yang jauh lebih rendah daripada membeli permainan baru secara langsung, perkhidmatan streaming juga membolehkan anda untuk bermain tanpa menunggu untuk pemasangan dan kemas kini yang terkini.


Game Online Streaming PlayStation Exclusive

Pada masa dulu, perkhidmatan streaming seperti OnLive gagal digabungkan, penstriman permainan bukan untuk semua orang. Walau bagaimanapun, untuk pemain yang mempunyai sambungan internet yang baik dan konsisten dan gemar berpindah dari permainan ke permainan lain tanpa merancang untuk memilih kembali mana-mana salah satu tajuk.

Disini ada beberapa perkhidmatan permainan streaming terbaik yang boleh anda cuba, dengan beberapa cadangan permainan untuk memberi anda rasa permainan yang anda dapat bermain pada setiap satu.

Sony mempunyai beberapa permainan video yang terbaik, tetapi sebelum itu anda perlu memiliki salah satu konsol syarikat untuk memainkannya. Dengan PlayStation Now, anda boleh memainkan pelbagai jenis permainan PlayStation Exclusive dari PC atau PlayStation 4 anda.

Di PC, semua yang anda perlukan dalam pengawal DualShock 4 dengan sama ada penyesuai tanpa wayar atau kabel mini USB serta akaun Rangkaian PlayStation dan sekurang-kurangnya 5 Mbps kelajuan muat turun internet. Pengguna PlayStation 4 memerlukan kelajuan internet yang sama pada konsol permainan mereka, dan dengan sama ada percubaan percuma selama 7 hari atau langganan berbayar, anda sudah bersedia untuk memainkan eksklusif PlayStation terbaik.

Bagi pemain PS4, langganan PlayStation Now termasuk akses penuh kepada sokongan berbilang pemain, walaupun anda belum melanggan PlayStation Plus. Fail simpanan anda akan serasi dengan kedua-dua PC dan PS4.

PlayStation Sekarang ini mempunyai beberapa eksklusif PlayStation yang lebih lama, termasuk Killzone: Shadow Fall, Last of Us, dan God of War III: Remastered. Ia juga menyokong beberapa permainan pihak ketiga, seperti Dishonored, Batman: Arkham Origins, BioShock Infinite, dan Saints Row IV. Permainan baru ditambah setiap bulan, dan katalog penuh kini termasuk lebih daripada 600 tajuk. PlayStation Now berharga $ 20 untuk langganan satu bulan, atau $ 45 untuk langganan selama tiga bulan.

Memiliki Mac atau PC rendah, tetapi ingin memainkan permainan AAA terbaru? Dengan GeForce Sekarang, anda boleh memainkan yang terbaru dan paling hebat daripada penerbit utama tanpa perlu bimbang tentang kemungkinan kebakaran komputer atau, lebih buruk, menjalankan Bootcamp.

GeForce Now bukan perkhidmatan kandungan seperti banyak perkhidmatan lain dalam senarai kami. Anda perlu membeli permainan yang anda mahu mainkan melalui kedai digital, seperti Steam, Uplay, atau Battle.net Blizzard. Sebaik sahaja anda memasang aplikasi pada mesin anda, pemproses berasaskan awan GeForce akan membolehkan anda menjalankan permainan pada mana-mana peranti, bebas daripada spesifikasi mereka.

Perkhidmatan ini memerlukan kelajuan muat turun internet yang lebih tinggi daripada GameFly Streaming - 25 Mbps minimum dan 50 Mbps yang disyorkan - dan anda mesti mempunyai MacOS 10.10 atau lebih tinggi atau Windows 7 64-bit atau lebih lama untuk menjalankannya. Sama ada sambungan Ethernet atau sambungan Wi-Fi menggunakan penghala 5 GHz diperlukan, dan anda boleh menggunakan sama ada tetikus dan papan kekunci persediaan atau salah satu daripada beberapa gamepad. Kini sesi dihadkan pada empat jam setiap pemain sebelum anda perlu memulakan sesi baru untuk memastikan pelayan tersedia untuk pemain lain.

GeForce kini serasi dengan pelbagai permainan, walaupun anda perlu membelinya untuk menggunakannya dengan perkhidmatan ini. Senarai ini termasuk Origins Creed Assassin, Battlegrounds PlayerUnknown, Ketidakadilan 2, Tamadun Sid Meier VI, dan Middle-earth, Shadow of War. GeForce Now kini sedang dalam ujian beta dan bebas untuk pengguna semasa tempoh percubaan. Anda boleh mendaftar untuk senarai tunggu di laman web rasmi.

Mahu bermain permainan, tetapi tidak mempunyai konsol atau PC permainan? Gamefly Streaming, sayap digital perkhidmatan "Netflix for Games", membolehkan anda memainkan pilihan permainan AAA yang lebih tua pada pelbagai peranti streaming, termasuk Amazon Fire TV, Amazon Fire TV Stick, EMTEC GEM Box, dan kedua-duanya. Set televisyen Samsung LG dan LG. GameFly Streaming berfungsi dengan hampir mana-mana pengawal permainan yang anda akan dapati di kedai-kedai. Dari PlayShation 4's DualShock 4 ke gamepad Xbox One, anda boleh memilih mana-mana yang sesuai dengan anda.

GameFly Streaming juga menyokong permainan berbilang pemain tempatan, jadi kawan boleh masuk ke dalam tindakan itu, dengan syarat mereka juga mempunyai pengawal. Perkhidmatan ini menyimpan data anda di awan sehingga 90 hari selepas anda membatalkan langganan anda, jadi anda boleh memulakan semula keahlian anda dan mengambil hak tempat anda berhenti di tajuk kegemaran anda.

Dua pek langganan berlainan - "Gamer" dan "Family" - boleh didapati melalui GameFly Streaming, masing-masing untuk di bawah $ 10 sebulan. Perkhidmatan ini memerlukan kelajuan internet 5 Mbps dan mencadangkan 10 Mbps untuk pengalaman terbaik, dan ia menyokong kedua-dua sambungan Wi-Fi dan Ethernet. Sekiranya anda sudah memiliki peranti yang mampu menjalankan apl streaming GameFly, anda boleh mencubanya secara percuma sekarang.


Selamat membaca dan selamat mencuba...😎😎😎

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram