Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Buat Duit Online Selain Google Adsense

Menjana Pendapatan dan Wang Alternatif Selain Google Adsense 

Buat Duit Online Selain Google Adsense
Jika anda ingin menjana duit atau membuat pendapatan wang tambahan dari laman web /blog anda, artikel ini mungkin menarik minat anda. Ada beberapa alternatif lain yang terbaik selain Google Adsense adsense. Anda boleh mengewangkan mana-mana jenis laman web, walaupun laman web illegal (haram) juga dibenarkan. Tapi kita sebagai orang Islam tak usahlah menggunakan laman web tersebut, biarlah membuat perkara yang Halal dan diberkati.


Buat Duit Online Selain Google Adsense


Dalam masa setahun begini contoh screenshot yang pencapaian pendapatan yang agak baik:


Buat Duit Online Selain Google Adsense
Komisyen ini diperolehi dengan 3 blog saya (2 blogspot, 1 wordpress). Inilah kelebihan dan kebaikan rangkaian Popads:
Pembayaran minimum ialah $ 5.
Tiada keperluan trafik.
Tiada ruang iklan diperlukan.
Kelulusan segera.

Benarkan semua jenis laman web / blog.
Kadar CPM yang tinggi setiap 1000 paparan, yang lebih baik daripada rangkaian iklan lain.
Bayaran harian jika anda mencapai untuk had pencapaian pembayaran minimum.
Bayaran dibuat melalui Paypal dan Payoneer.

Rangkaian iklan Popds adalah salah satu pop timbul paling popular di bawah rangkaian pengiklanan. Dan ia adalah alternatif yang hebat untuk adsense. Ia berfungsi hebat dengan mana-mana jenis laman web. Perkara terbaik tentang hal itu ialah bahawa anda boleh menarik balik wang yang anda hasilkan pada bila-bila masa sekali, pendapatan belum dibayar anda telah mencapai minimum $ 5. 

Pada masa ini, Ia menyediakan kadar CPM tertinggi, sokongan teknikal yang sangat baik, pembayaran terpantas dalam industri.

Bagaimana Popads Berfungsi?
Tidak seperti AdSense, ia tidak memerlukan ruang iklan yang bermakna pengunjung tidak perlu mengklik apa-apa. Dan anda akan dibayar apabila pelawat melayari laman web anda!

Popads lebih baik jika anda menerima trafik dari USA, UK, Canada kerana ia menyediakan eCPM yang tinggi untuk negara-negara ini. Tetapi untuk trafik Asia, anda mungkin tidak mendapat banyak sehingga anda mendapat sejumlah besar trafik organik dan sosial. (Kadar pengisian 100%). PopAds berfungsi dengan baik dengan laman web muat turun (mp3, aplikasi) dan laman web perkongsian video. Ia boleh memintas plugin adblock dan mengewangkan lalu lintas tersebut.

Cara Mendaftar untuk Popads?
Proses pendaftaran popads rangkaian sangat mudah, dan anda hanya perlu mengisi borang penerbit. Cuma klik pada pautan untuk pergi ke laman web popads.net dan isi borang yang mudah. Dan anda perlu menunggu selama 24 jam untuk mendapatkan e-mel dari pasukan mereka bahawa laman web anda diluluskan.

Bolehkah laman web anda diluluskan?
Sudah Tentu Ya. Ia menerima semua jenis laman web termasuk adults, non-adults, penggodaman, dan cracking.

Adakah plugin JavaScript mereka SEO mesra?
Ya. Untuk integrasi API, mereka menyediakan sedikit kod JavaScript yang anda perlukan untuk menambah tepat di atas tag kepala tutup. Dan yang terbaik mengenainya ialah, ia tidak menjejaskan kelajuan memuatkan laman web anda yang merupakan salah satu faktor ranking Search Engine Optimization. 


Apakah kadar CPM popads bersih?
Untuk trafik AS / UK anda mendapat lebih dari 4,5 $ CPM (bergantung pada kualiti laman web anda, trafik, masa, dll)
Untuk 3 negara peringkat seperti India, anda mendapat $ 0,5-06 CPM

Apakah Amaun Pembayaran?
Amaun Pembayaran adalah sangat rendah. Anda akan dibayar, apabila pendapatan belum dibayar anda mencapai minimum $ 5. Bayaran akan dikeluarkan dalam masa 24 jam.

Apakah Kaedah Pembayaran?


Buat Duit Online Selain Google Adsense

Kesimpulannya
Memandangkan ada ribuan alternatif yang tersedia untuk pop timbul di bawah iklan tetapi belum ada yang boleh bersaing dengan popads kerana ia menyediakan CPM tinggi dan bayaran harian. Sekiranya permohonan anda ditolak oleh program Google Adsense, saya mencadangkan supaya anda menyertai rangkaian program ini. 



Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram