Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Bagaimana Untuk Menambah Tandatangan Pada PDF

Menambah Tandatangan Pada PDF

Bagaimana Untuk Menambah Tandatangan Pada PDF

Buka fail PDF dalam Adobe Acrobat Reader. Klik pada Isi & Daftar masuk panel Alat di sebelah kanan. Klik Tandatangan, dan kemudian pilih Tambah Tandatangan. Pop timbul akan dibuka Taip, Lukis dan Imej. Pilih satu dan klik Guna. Semak juga di πŸ‘‰ Adobe.

Walaupun kebanyakan orang sudah biasa menandatangani dokumen kertas dengan pen, tandatangan elektronik menjadi lebih biasa, terutamanya dalam keadaan berikut:

  • Perniagaan atau individu yang menyediakan perkhidmatan
    selalunya memerlukan kontrak yang ditandatangani untuk sesuatu projek.
  • Majikan boleh meminta pekerja yang baru diambil atau orang yang ditemuduga untuk menandatangani perjanjian tidak mendedahkan.
  • Tuan tanah dan penyewa kedua-duanya perlu menandatangani perjanjian pajakan atau penyewaan.
  • Syarikat yang bergantung pada borang dalam talian untuk mengumpul maklumat daripada pengguna mereka mungkin memerlukan persetujuan yang ditandatangani daripada responden mereka.


Menandatangani fail PDF mungkin kelihatan menakutkan, terutamanya jika anda belum melakukannya sebelum ini. Jika anda pemasa pertama atau seseorang yang memerlukan penyegaran tentang cara menandatangani dokumen PDF, dokumen ini menyokong anda. Semak di πŸ‘‰ Adobe Help.

Adalah penting untuk memahami perbezaan antara tandatangan elektronik dan tandatangan digital. Artikel ini membincangkan tandatangan elektronik, yang setara dengan tandatangan tulisan tangan anda. Ia hanyalah imej tandatangan anda yang ditindih pada dokumen PDF. Baca juga di πŸ‘‰ Apple Support.

Tandatangan digital, sebaliknya, adalah selamat dari segi kriptografi dan mengesahkan bahawa seseorang yang mempunyai kunci tandatangan peribadi anda telah melihat dokumen tersebut dan membenarkannya. Ia sangat selamat, tetapi juga rumit. Tandatangan digital adalah setara dalam talian dengan tandatangan notari. Pihak ketiga yang dipercayai, yang dikenali sebagai pihak berkuasa sijil berfungsi sebagai notari dalam hal mengesahkan identiti anda. Baca juga di πŸ‘‰ APB.
 

Memandangkan tandatangan elektronik ialah perkara yang diharapkan oleh kebanyakan orang apabila mereka menghantar dokumen kepada anda untuk ditandatangani, disini akan menunjukkan pada proses tersebut. Jika anda pengguna Windows, anda mungkin biasa dengan pembaca PDF—aplikasi yang dipasang pada PC anda yang membolehkan anda membuka fail PDF (dengan sambungan fail .pdf). Pilihan yang popular hari ini ialah πŸ‘‰ Adobe Acrobat Reader. Download Adobe Acrobat Reader di πŸ‘‰ Google Play Store.


1. Buka fail PDF dalam Adobe Acrobat Reader.

Klik menu Fail, Buka…, dan kemudian, pilih fail PDF yang anda ingin tandatangani.

Bagaimana Untuk Menambah Tandatangan Pada PDF


2. Klik pada Fill & Sign in panel Tools di sebelah kanan.

Jika anda tidak melihat anak tetingkap Alat, tekan SHIFT+F4 pada papan kekunci anda.
Bagaimana Untuk Menambah Tandatangan Pada PDF


3. Klik Tandatangan, dan kemudian pilih Tambah Tandatangan.

4. Pop timbul akan dibuka, memberikan anda tiga pilihan—Jenis, Lukis dan Imej. Setelah anda selesai, klik butang Guna.
Bagaimana Untuk Menambah Tandatangan Pada PDF


Taip membolehkan anda menaip nama anda dalam format kursif. Anda bebas untuk menukar gaya tandatangan.

Draw membolehkan anda melukis tandatangan menggunakan tetikus, pad sentuh atau stilus anda jika anda menggunakan peranti skrin sentuh.

Imej membolehkan anda memilih fail imej tandatangan anda.



5. Seret, ubah saiz dan letakkan tandatangan di dalam fail PDF anda.


 πŸ˜Ž Akhir kata: Menambah medan tandatangan pada PDF hanya akan mengambil masa beberapa minit dan setiap dokumen yang anda hantar untuk tandatangan secara automatik menjadi sebahagian daripada aliran kerja.

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram