Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Mira Filzah Antara Aktress Pelakon Popular Malaysia

Mira Filzah: Artis Popular Malaysia

Mira Filzah Antara Aktress Pelakon Popolar Malaysia
Image Source: Pinterest

Kenapa tiba-tiba pulak pagi ini nak berkongsi sedikit sebanyak tentang Selebriti, Pelakon, Aktress dan banyak lagi gelaran yang diberikan pada mereka yang dipanggil artis ini. Mungkin ingin mempelbagaikan keyword carian dan juga kaedah membina Backlink (External) untuk carian Google. Dibawah ini serba ringkas saya kongsikan tentang seorang insan bernama Mira Filzah ini:


Biodata: Nur Amirah Filzah Badioezaman (lahir 2 April 1993) merupakan seorang pelakon, pengacara, model dan usahawan wanita Malaysia. Menjadi antara artis wanita yang terlaris di Malaysia. Antara drama terkenal lakonan beliau ialah Eksperimen Cinta (2015), Cinta Si Wedding Planner (2016), Meh Sandar Pada Aku (2017), Pujaan Hati Kanda (2018-2019), Lelaki Kiriman Tuhan (2018-2019), Sweet Dreams (2019), Adellea Sofea (2019–2020) dan Bidadari Kiriman Tuhan (2020). Sila semak di Blog Mira Filzah

Filem lakonan beliau termasuk Rise: Ini Kalilah (2018) dan Sangkar (2019). Selain berlakon, beliau juga mempunyai produk kecantikan miliknya sendiri, Mora Essential yang berkolaborasi dengan seorang lagi rakan kongsinya dan koleksi tudung jenamanya sendiri, MF Shawls. South China Morning Post telah menyifatkan beliau sebagai "Malaysia's ultimate girl's next door". Rujuk juga di Instagram Mira Filzah.

Mira Filzah Antara Aktress Pelakon Popolar Malaysia
Image Source: NST.com.my

Sejarah Latar Belakang: Mira Filzah dilahirkan pada 2 April 1993 di Ipoh, Perak. Beliau ialah anak kedua daripada tiga beradik kepada pasangan Faziatul Akmar Hisan dan Badioezaman Ab Khalik. Adik bongsunya ialah Aina Fadhilah. Beliau mendapat pendidikan awal di Sekolah Menengah Kebangsaan Aminuddin Baki, Kuala Lumpur dan merupakan lulusan dalam perniagaan antarabangsa di Universiti Teknologi MARA (UiTM). Semak juga di Pinterest.

Mira Filzah Antara Aktress Pelakon Popolar Malaysia
Image Source: Pinterest


Mira Filzah juga memenangi Anugerah MeleTOP Era 2016 sebagai Artis Baharu MeleTOP dan Anugerah Bintang Popular Berita Harian ke-29 sebagai Artis Baharu Wanita Popular.  Pada tahun 2019, menerusi Anugerah Bintang Popular Berita Harian ke–32, Mira  memenangi kategori Pelakon TV Wanita Popular dan Pelakon Filem Wanita Popular serta Gandingan Serasi Drama bersama Remy Ishak untuk drama Pujaan Hati Kanda. Beliau juga telah dinobatkan sebagai Bintang Paling Popular  dengan undian peminat iaitu sebanyak 6,320 463 undi. Semak juga di Twitter Mira Filzah.

Mira Filzah Antara Aktress Pelakon Popular Malaysia
Image Source: Pinterest

Comments

  1. Lengkap pakej dengan bakat, cantik, rendah diri dan dapat jodoh pun serasi bersama..moga Mira terus suksess dalam kerjaya dan sebagai isteri..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga jodoh pasangan bahagia ini sampai ke jannah...Aminnn.

      Delete

Post a Comment

Maklumat yang terkandung dalam laman Blog ini hanya untuk tujuan maklumat umum sahaja.

Kami tidak akan bertanggungjawab ke atas apa-apa kehilangan atau kerosakan termasuk tanpa had, kehilangan atau kerosakan secara langsung atau tidak langsung atau apa-apa kerugian atau kerosakan yang timbul atau sesuatu yang berkaitan dengan penggunaan laman web ini. Dilarang meniru, copy & paste kandungan dalam laman blog ini.

Komen akan ditapis untuk kesejahteraan bersama, spammer tidak dialu-alukan (spammers are not allowed).

Terima Kasih.

The Blogler (Aku Pakar Blogger).

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram