Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

6 Essential Blog Editor Perlu Untuk Blogger

Blog Editor Untuk Blogger

6 Essential Blog Editors Setiap Blogger Perlu

Mencari editor blog yang sempurna?
 
Ingin meningkatkan produktiviti blog anda?

Walaupun blogging adalah perkara rutin setiap hari, itu adalah sebahagian post entri yang saya telah disimpan sebelum ini.

Adakah tekaan saya sama dengan anda. Itulah yang membuat editor blog sangat penting.

Mereka membuat kandungan blog bertulis dengan cepat, cekap, dan mudah.

Cuba semak 6 editor blog berikut di bawah...
Ianya akan membebaskan masa anda dan membolehkan anda memberi tumpuan kepada perkara yang paling penting ... menulis post anda.

Alat pengeditan blog adalah penyelamat nyawa dan sesuatu yang setiap blogger harus memasukkan ke dalam alur kerja blog mereka.

Manfaat terdiri daripada keupayaan untuk bekerja di luar talian (ini bermakna kurang gangguan bagi mereka yang mempunyai rentang perhatian yang singkat) ...

Untuk memudahkan kita menguruskan berbilang blog dan menyediakan sandaran yang boleh dipercayai dalam satu lokasi Fail Selamat.

Sama ada anda pengguna PC atau Mac, program blog di bawah akan meningkatkan produktiviti anda.

1. MarsEdit [Mac]
Sebagai pengguna Mac, MarsEdit adalah editor blog. Ia termasuk antara muka yang sangat intuitif, yang berfungsi sama dengan e-mel.

Editor membolehkan anda menambah berbilang blog, penjimat masa yang besar ketika menulis dan memuat naik waktu adalah premium. Ia menjadikan imej mudah dimuatkan dengan menawarkan dua pilihan: memuat naik imej dari fail atau pustaka Flickr anda.

MarsEdit juga membolehkan penyuntingan luar talian dan mempunyai sokongan AppleScript apabila anda perlu menambah ciri-ciri baru. Editor juga boleh mengintegrasikan dengan editor lain seperti TextMate dan BBEdit.

Salah satu ciri kegemaran saya ialah keupayaan untuk melihat pratonton post anda sebelum menerbitkan atau menyimpannya sebagai draf.

2. Windows Live Writer [Windows]
Windows Live Writer adalah penyelesaian mudah yang berfungsi dengan semua platform blog selagi komputer anda berjalan pada Windows.

Ciri sifat yang paling cekap (dan salah satu ciri kegemaran saya apabila saya bekerja dengannya) adalah bagaimana ia berfungsi dengan imej. Anda boleh dengan mudah menyeret imej dari mana-mana komputer dan pada editor, memasukkannya ke dalam catatan blog anda.

Saiz semula, menambah kesan dan juga sangat mudah dalam editor ini.

3. BlogJet [Windows]
Blogjet adalah editor blog yang cantik yang agak serupa dengan Penulis Windows Live.

Ia mempunyai semua ciri yang telah anda ketahui dalam Penulis Windows Live dengan beberapa loceng dan peluit tambahan. Sebagai contoh, penggantian auto membolehkan editor menggunakan kata laluan pintas yang kemudiannya akan menggantikan dengan pautan atau frasa yang lebih panjang, oleh itu, menjimatkan masa.


Alat ini menyokong Pembaca RSS, You Tube dan Flickr. Di samping itu, ia mempunyai statistik blog, carian dan pengurusan pos.

4. Hemingway App
Hemingway adalah satu lagi alat percuma untuk Mac dan Windows. Anda boleh menggunakan alat percuma secara dalam talian atau membeli untuk apl desktop.

Seperti kata laman web mereka,

"Hemingway membantu anda menulis dengan kuasa dan kejelasan dengan menonjolkan kata-kata peribahasa, suara pasif, dan membosankan, kata-kata rumit."

Jika anda ingin mengetatkan penulisan anda, meningkatkan kebolehbacaan, dan tulis kandungan khalayak anda suka - Hemingway adalah alat blog untuk anda.

5. Ecto [Mac]
Ecto adalah editor HTML dan WYSIWYG.Beberapa ciri terbaik adalah:
Menyokong pengurusan berbilang blog
Membolehkan untuk manipulasi imej yang termasuk, berputar dan saiz semula
Keupayaan untuk mengintegrasikan dengan beberapa pembaca RSS
Menggunakan WebKit Safari untuk memberikan pratonton penuh penyertaan.

6. Qumana [Windows dan Mac]
Qumana adalah satu lagi pilihan hebat untuk pengguna Mac dan PC. Salah satu ciri uniknya ialah keupayaan untuk memasukkan iklan kata kunci.

Beberapa ciri tambahan
:
Penyuntingan luar talian
Semak ejaan
Muat naik imej
Penandaan Technorati
Menyokong penghantaran silang dan berbilang blog
Sama ada anda blog sekali seminggu atau sekali sehari, mencari cara yang lebih baik untuk blog akan membantu anda untuk menulis dengan mahir.

Ia juga akan menjadikan anda hebat, pakar penjenamaan anda.

Jadi apa editor blog yang anda gunakan?

Anda suka belajar tentang alat-alat baru, jadi sila kongsi ulasan tersebut di bawah...
 
Akhir Kata: Pautan di halaman ini mungkin pautan afiliasi yang bermaksud bahawa jika anda memutuskan untuk membeli, anda akan mendapat komisen. 3 perkara yang perlu anda ketahui: Anda hanya mengesyorkan produk yang anda gunakan dalam perniagaan anda sendiri, dan dengan yakin dapat mempromosikannya.

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram