Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Sejarah Penubuhan Syarikat ALIBABA

Sejarah Penubuhan Syarikat ALIBABA.COM

MISI KUMPULAN ALIBABA ADALAH MUDAH UNTUK MELAKUKAN PERNIAGAAN 
Alibaba.com membolehkan perniagaan mengubah cara mereka memasarkan, menjual dan mengendalikan dan meningkatkan kecekapan mereka. Alibaba menyediakan infrastruktur teknologi dan jangkauan pemasaran untuk membantu pedagang, jenama dan perniagaan lain untuk memanfaatkan kuasa teknologi baru untuk melibatkan pengguna dan pelanggan mereka dan beroperasi secara lebih efisien.

Perniagaan Alibaba terdiri daripada perdagangan teras, pengkomputeran awan (Cloud Computer), media digital dan hiburan, dan inovasi inovasi. Di samping itu, Ant Financial, sebuah syarikat berkaitan yang tidak bergabung, menyediakan perkhidmatan pembayaran dan kewangan kepada pengguna dan pedagang di platform mereka. Ekonomi digital telah berkembang di sekitar platform dan perniagaan yang terdiri daripada pengguna, pedagang IT, jenama, peruncit, pembekal perkhidmatan pihak ketiga, rakan sekutu strategik dan perniagaan lain.


Sejarah Penubuhan Syarikat ALIBABA.COM

Mengendalikan pelbagai perniagaan dan juga mendapat sokongan untuk ekonomi digital mereka dari perniagaan dan perkhidmatan syarikat-syarikat berkaitan dan gabungan.

VISI 
Mereka berhasrat untuk membina infrastruktur perdagangan pada masa hadapan. Mereka  membayangkan bahawa pelanggan syarikat akan bertemu diantara mereka, bekerja dan hidup di Alibaba, dan mereka akan menjadi syarikat yang beroperasi sekurang-kurangnya 102 tahun.

Bertemu @ Alibaba
Alibaba membolehkan interaksi komersial dan sosial di kalangan ratusan juta pengguna, antara pengguna dan peniaga, dan antara perniagaan setiap hari.

Kerja @ Alibaba
Mereka memperkasakan pelanggan dengan infrastruktur asas untuk perdagangan dan teknologi baru, supaya mereka boleh membina perniagaan dan mewujudkan nilai yang boleh dikongsi di kalangan peserta ekonomi digital mereka.

Live @ Alibaba
Mereka berusaha untuk mengembangkan produk dan perkhidmatan kami untuk menjadi pusat kepada kehidupan seharian pelanggan.

Mereka terus memperluaskan perniagaan dari perdagangan kepada pengkomputeran awan, media digital dan hiburan, antara sektor lain, Alibaba telah berkembang menjadi ekonomi digital yang unik, energik dan inovatif. Pada tahun 2036, mereka berhasrat untuk berkhidmat kepada dua bilion pengguna global, memberi kuasa kepada 10 juta perniagaan yang menguntungkan dan mewujudkan 100 juta pekerjaan.

SEJARAH PENUBUHAN SYARIKAT
Bagi syarikat yang ditubuhkan pada tahun 1999 ini, sasaran mereka untuk bertahan sekurang-kurangnya 102 tahun bermakna merangkumi tiga abad, pencapaian yang boleh dibanggakan oleh kumpulan syarikat. Budaya, model perniagaan dan sistem yang telah dibina untuk bertahan, supaya mereka dapat mencapai kemampanan dalam jangka panjang.

KUMPULAN ALIBABA PADA TAHUN 1999 OLEH 18 ORANG YANG DIGUNAKAN OLEH JACK MA, seorang bekas guru bahasa Inggeris dari Hangzhou, China. Pengasas syarikat menubuhkan syarikat untuk memperjuangkan perniagaan kecil, dengan kepercayaan bahawa Internet akan menguasai bidang permainan dengan membolehkan perusahaan kecil memanfaatkan inovasi dan teknologi untuk berkembang dan bersaing dengan lebih berkesan dalam ekonomi domestik dan global.

BUDAYA ALIBABA TENTANG PERNIAGAAN KECIL.
Semua peserta dalam ekonomi digital- pengguna, peniaga, pembekal perkhidmatan pihak ketiga dan lain-lain - mempunyai peluang untuk berjaya. Kejayaan dan pertumbuhan pesat kami dibina atas semangat keusahawanan, inovasi, dan tumpuan yang teguh dalam memenuhi keperluan pelanggan.

PELANGGAN PERTAMA, PEKERJA KEDUA, PEMEGANG SAHAM KETIGA
Ini mencerminkan pilihan yang penting dalam susunan keutamaan. Hanya dengan mewujudkan nilai pelanggan yang mampan, pekerja dapat berkembang dan pemegang saham mendapat manfaat jangka panjang.

KEPERCAYAAN (TRUST) UNTUK SEMUA ORANG
Amanah adalah perkara yang paling berharga dan rapuh di dunia. Kisah Alibaba adalah kisah membina dan menghargai kepercayaan. Kompleksiti menghasilkan kerumitan, dan sederhana telah mewujudkan kesederhanaan. Aliran adalah mudah - apa yang anda lihat adalah apa yang anda dapat. Dengan amanah, tanpa syak wasangka, dan hasilnya adalah kesederhanaan dan kecekapan.

MENGIKUT PERUBAHAN MASA
Sama ada anda berubah atau tidak, dunia akan terus berubah, pelanggan juga berubah dan landskap kompetitif berubah. Kita mesti menghadapi perubahan dengan rasa hormat dan kerendahan hati. Jika tidak, kita akan gagal untuk melihatnya, gagal untuk menghormatinya, gagal memahami dan gagal mengejarnya. Sama ada anda mengubah diri anda atau membuat perubahan, kedua-dua jenis perubahan yang terbaik. Merangkul perubahan adalah bahagian paling unik dari DNA Kumpulan Syarikat Alibaba.com.

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram