Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Kursus SEO di Malaysia

Kursus SEO di Malaysia
Gambar Credit Oleh DmHubTraining

Kata-kata Pengantar Kursus SEO
Merupakan salah satu kursus SEO terlaris di Malaysia, pengenalan kepada SEO memberi tumpuan kepada asas-asas SEO, termasuk definisi, prinsip dan banyak lagi. Sesuai untuk sesiapa sahaja dan berperananan untuk mereka yang memerlukan pemahaman asas mengenai SEO tanpa perlu terlalu mendalam, kursus itu mendekati SEO dari perspektif beginner, menjelaskan mengapa ia begitu penting dan faktor-faktor yang mempengaruhinya.

Pengoptimuman Enjin Carian (SEO) secara meluas dianggap sebagai bahagian penting dari mana-mana pemasar digital, namun masih banyak disalahfahami oleh banyak yang masih mengikuti teknik SEO dari tahun 90-an dan awal tahun 2000-an. Pengoptimuman Enjin Carian telah melangkau jauh sejak dari itu dan kini Google menetapkan bar standard yang tinggi untuk laman web yang mudah untuk difahami. Walau bagaimanapun, strategi dan teknik SEO yang boleh digunakan dan agak mudah diikuti.

Kursus latihan dan bengkel SEO yang berkaitan dengan pengoptimuman enjin carian, membantu pemasar, pereka dan pemaju mencipta kempen SEO yang Berjaya dan akan memuji aktiviti pemasaran dalam talian lain serta meningkatkan kedudukan mereka dalam carian Googe dan enjin carian utama yang lain. Peserta yang telah menghadiri industri seperti pelancongan, F & B, pendidikan, agensi kreatif dan kewangan/bank.

Cuba anda semak laman web? Semak. SEO? Hmm ... bagaimana pula dengan hal-hal pemasaran internet lain seperti Iklan Dalam Talian, laman Facebook, pemasaran E-mel dll?

Sekarang sudah menjadi trend- seperti banyak perniagaan baru - kita menggunakan semua taktik pemasaran internet untuk memenangi pelanggan dalam talian. Tetapi adakah anda tahu mengapa anda memerlukan strategi pemasaran digital. 

"Ya, sudah tentu...anda sudah menjalankan kempen di Google Adwords atau Iklan Facebook?" Saya tidak fikir adakah kita perlu mencuba pendekatan bersepadu dengan pemasaran e-mel atau barangan lain. 

Bagi mereka yang melakukannya - dan juga bagi mereka yang tidak - ada yang mengatakan ia tidak penting sebagai perniagaan untuk mempunyai strategi pemasaran digital. Ada yang mengatakan mempunyai strategi akan menyelaraskan semua barangan anda bersama-sama, daripada bekerja dalam satu untuk mencuba dan mencapai hasil yang serupa.

Sebagai perunding pemasaran digital di Kuala Lumpur Malaysia, DmHubTraining telah bekerjasama dengan beberapa pelanggan yang telah menjalankan kempen individu tanpa pendekatan yang strategik. Mereka juga membantu peniaga membina dan juga memberi panduan untuk mengembangkan strategi perniagaan digital mereka, dan melihat perbezaan yang dibuat dalam jangka masa panjang untuk memperoleh dan mengekalkan kelebihan daya saing dalam era digital.

Jika anda berminat untuk memperluas pengetahuan pemasaran digital yang lebih komprehensif, anda juga boleh mengambil alternatif lain untuk purchase Pakej Digital Online Marketing yang terdiri daripada teknik Strategik Pemasaran Digital Lengkap.

Modul latihan Strategi Pemasaran Digital Lengkap akan terus menjadi satu siklus penuh topik pemasaran dalam talian seperti Digital Advertising (Search Engine Marketing), Media Sosial melalui pemasaran Facebook, Pemasaran E-mel, Penyelesaian Web, Analytic Laporan Web yang disepadukan dengan latihan SEO untuk mencapai objektif organisasi sama ada untuk meningkatkan kehadiran dalam talian perniagaan anda (e-penjenamaan korporat) atau untuk mewujudkan kesedaran awam untuk produk dan perkhidmatan anda ke pasaran. Mulakan sekarang untuk menghasilkan lebih banyak jualan dalam talian daripada cara biasa telemarketing.

Sebagai peserta Kelas Latihan 2 Hari Separuh Penuh SEO, anda dapat menikmati Kadar Tawaran Istimewa (seperti yang disiarkan di sini) untuk terus belajar untuk Bengkel Tangan Strategi Pemasaran Digital Lengkap. Hanya top-up dan bayar baki selepas kelas SEO Penuh selesai.

 Pengenalan kepada kursus SEO meliputi topik-topik berikut:
  • Pengenalan kepada SEO
  • Kepentingan SEO
  • Enjin carian
  • Mencari Kata-Kata yang tepat (Keyword)
  • Pengoptimuman tapak (Laman Web)
  • Pautan (Link)
  • Media Sosial
Program Kursus
Gambaran keseluruhan landskap pemasaran carian.

Bagaimana enjin carian bekerja dan kedudukan laman web yang relevan dalam hasil carian.

Bagaimana media sosial memberi kesan kepada SEO.

Kajian semula risiko semasa menjalankan kempen SEO.

Contoh isu pelaksanaan SEO biasa.

Menetapkan dan mengukur matlamat dan Objektif SEO.

Penyelidikan dan perancangan kata kunci: mengalahkan pesaing anda.

Alat penyelidikan kata kunci dan perisian.

Menggunakan alat penyelidikan untuk mengelakkan penalti Google.

Bagaimana psikologi tingkah laku carian pengguna pada reka bentuk laman web.

Penanda aras pesaing - teknik dan alat.

Memahami bagaimana laman web menjelajah enjin carian.

Mencipta dan menghantar sitemap webmaster.

Teknik untuk menangani duplikat atau kandungan yang serupa.

Berurusan dengan laman web yang berhijrah atau dilancarkan semula.

Cara membuat metadata untuk enjin carian dan rangkaian sosial.

Menggunakan alat Google untuk meningkatkan kata kunci penglibatan dan penyelidikan.

Menguruskan pereka web anda: kajian kes reka bentuk web yang teruk.

Menggunakan alat untuk menjalankan audit SEO.

Google PageRank dan pengaruhnya terhadap SEO moden.

Nasihat rasmi Google mengenai SEO dan tips.

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram