Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Apa Yang Anda Perlu Ketahui Tentang Apl Google News Baharu

Apa Yang Anda Perlu Ketahui Tentang Apl Google News Baharu


Di antara pengumuman besar pada tahun ini Google I / O adalah permainan yang berpotensi mengubah aplikasi Google News. Ia menggantikan Google Play Newsstand, dan menggabungkan banyak ciri dari Google Feed akan menjadi aplikasi berita yang sangat komprehensif.

Sebagai seorang peminat berita, saya juga tidak sabar untuk memanfaatkannya. Tidak seperti pengumuman yang lebih hebat seperti Duplex, aplikasi Google News kini sedang berkembang dan akan tersedia di 127 negara pada minggu depan. Setelah menghabiskan beberapa jam, saya dengan senang hati melaporkannya ia berfungsi dengan baik sekali, dan merupakan langkah penting untuk aplikasi berita.

Berita Google mengambil agregasi berita ke peringkat seterusnya. Ia bukan sahaja mengandungi banyak sumber berita yang dipercayai, ia menyusun artikel yang sama untuk memberi pembaca lebih banyak perspektif mengenai cerita yang diberikan. 

Sebelum mana-mana ahli teori konspirasi di luar sana mula mengadu, bar untuk sumber berita "dipercayai" tidak begitu tinggi. Jika anda benar-benar tidak melihat sumber "alternatif", anda boleh mengikuti secara manual dan melanggan lebih banyak penerbitan khusus.

Aplikasi baru Google News yang diperkenalkan pada pembukaan utama Google I / O pada minggu lalu telah tiba di iPhone di Amerika Syarikat. Apl yang menggantikan aplikasi Gerai Google Play pada iOS dan Android, terus melancarkan kepada pengguna di 127 negara yang berbeza. Oleh itu, jika anda tidak mempunyai akses kepada ciri-ciri baru sekarang, terus semak.

Aplikasi baru menggunakan kecerdasan buatan dan pembelajaran mesin untuk menyesuaikan setiap aplikasi berita pengguna agar sesuai dengan minat peribadi mereka.

Dengan reka bentuk baru dan ciri-ciri baru, terdapat banyak yang perlu diliputi dalam aplikasi Google News yang baru. Mari lihat pada setiap tab dan ciri baru yang bertujuan untuk memberi pengguna berita yang tidak berat sebelah pada topik tertentu.

Pandangan awal aplikasi News dipanggil Taklimat. Dalam Taklimat, anda akan menemui lima kisah Berita Google telah memilih untuk anda berdasarkan minat dan lokasi anda.

Selepas keputusan teratas, Google News menerangkan lebih banyak cerita yang difikirkannya akan berminat. Semakin banyak anda menggunakan Google News untuk membaca cerita dan menonton video, semakin baik cerita awal ini.

Untuk memberitahu Google News anda tidak berminat dengan cerita atau saluran, ketuk ikon tiga titik di penjuru kanan bawah gambar kecil cerita. Proses yang sama digunakan untuk memberitahu Google News yang anda mahukan lebih banyak topik cerita tertentu.

Tajuk utama
Apabila anda mahu melihat berita yang lebih luas di seluruh dunia, pilih tab Headline. Tidak seperti Taklimat, tajuk utama menempatkan pelbagai tajuk utama tanpa menyesuaikannya dengan minat peribadi anda. Berita ini dipecahkan kepada beberapa kategori di bahagian atas skrin, yang boleh diterbalikkan melalui mendatar.

Beberapa lakaran kecil menawarkan lebih daripada satu cerita dengan sapu ke kiri atau kanan, sementara yang lain adalah cerita... 

Kegemaran
Tab Kegemaran adalah tempat anda pergi untuk membantu mengajar Google News apa minat anda, bidang di mana anda ingin berita dan organisasi berita yang anda mahu aplikasinya dipaparkan.

Bahagian "newsstand section" digunakan untuk menyenaraikan pelbagai cawangan berita dan penerbitan dan memberi pilihan untuk melanggan perkhidmatan masing-masing. Kedua-dua langganan percuma dan berbayar disokong dalam seksyen Newsstand. Apa-apa langganan yang anda telah daftar untuk melalui aplikasi dibilkan dan dikelola oleh akaun Google Play anda.

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram