Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Google Menggunakan Logo yang disahkan untuk Mengurangkan Gmail Phishing

Google Authenticated Logos Mengurangkan Pancingan Data Gmail 

Google akan menggunakan logo yang disahkan untuk mengurangkan Gmail phishing

Google Menggunakan logo yang disahkan untuk mengurangkan Gmail Phishing. Google telah mencuba ciri keselamatan baru di Gmail yang menunjukkan logo jenama sebagai avatar untuk membantu anda mengetahui e-mel itu asli atau tidak, mengikut jurucakap Google. Fungsinya menggunakan standard Brand Indicators for Message Identification (BIMI), yang telah berkolobarasi dengan Google pada tahun lalu, dan akan diuji dengan jumlah pengirim yang terhad dalam tempoh akan datang. Sila semak juga di Google Account Help.

Menurut Google, pengesahan dengan BIMI dapat membuat penerima lebih yakin tentang sumber e-mel, yang cuba dilakukan oleh penipu untuk membuat orang mengklik pautan yang berniat jahat atau menyerahkan maklumat peribadi mereka dalam serangan pancingan data. Google akan menggunakan BIMI bersama dengan teknologi lain, DMARC, yang cuba menghentikan penipu daripada memalsukan alamat "dari" e-mel untuk berpura-pura ia berasal dari sumber yang sah.

Google akan menggunakan logo yang disahkan untuk mengurangkan Gmail phishing


Teknologi ini serupa dengan rangkaian sosial badge yang disahkan untuk akaun selebriti dan jenama rasmi. Google mengatakan bahawa ia menggunakan dua Pihak Berkuasa Persijilan untuk mengesahkan siapa yang memiliki logo tertentu: Entrust Datacard dan DigiCert. 

Google menjangkakan akan menjadikan BIMI lebih meluas untuk digunakan dalam beberapa bulan akan datang. Selain percubaan BIMI, Google juga mengumumkan sejumlah langkah keselamatan lain untuk persidangan video, sembang, dan perisian perusahaannya.

Google akan menggunakan logo yang disahkan untuk mengurangkan Gmail phishing

Pengurusan yang lebih mudah dan kawalan keselamatan tambahan untuk pentadbirCara mereka bekerja kelihatan sangat berbeza sekarang daripada yang dilakukan enam bulan yang lalu, dan pentadbir IT berada di pusat menjaga tenaga kerja dalam talian, produktif, dan selamat. Mereka memperkenalkan beberapa ciri baru untuk membantu pentadbir menjaga keselamatan organisasi mereka.
 
Pertama, mereka mempermudah dan meningkatkan pengurusan peranti. Google telah merancang semula halaman peranti di konsol pentadbir G Suite untuk menyertakan navigasi yang lebih intuitif untuk pengurusan peranti dan dengan cepat menampilkan jumlah peranti yang dikendalikan oleh setiap perkhidmatan.

Google Meet mendapat kawalan baru untuk keselamatan mesyuarat. Tetamu yang tidak diundang tidak lagi diizinkan untuk cuba-cuba masuk dan menyertai kembali sesuatu mesyuarat setelah diusir, dan pengguna juga akan dihalang meminta untuk menyertai mesyuarat setelah ditolak berkali-kali. Tuan rumah (Host) juga mendapat kawalan keselamatan baru untuk mengawal siapa dan bagaimana orang boleh menyertai mesyuarat, dan sama ada mereka hadir dan boleh bersembang setelah bergabung.

Pautan yang dihantar melalui Sembang akan ditandai jika Google menganggap mereka ada berniat jahat, dan juga berencana untuk memperkenalkan alat pelaporan dan penyekat untuk Ruang Sembang (chat).

Pentadbir G Suite mendapat kawalan baru dan direka semula di seluruh rangkaian perkhidmatannya. Termasuk alat untuk mempermudah aplikasi tertentu daripada mengakses data G Suite, menguruskan peranti Apple iOS milik syarikat, dan alat baru untuk mencegah kehilangan data.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai ciri keselamatan baru Google di G Suite, sila semak di blog Google.

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram