Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Bagaimana Cara Menuntut RM100 eMADANI?

 eMadani: Adakah anda layak untuk penebusan ewallet RM100?

Bagaimana Cara Menuntut RM100 eMADANI?


Perdana Menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim mengumumkan pendaftaran eMadani ewallet akan bermula pada 4 Dis 2023 (Isnin). Semak juga di πŸ‘‰ Maybank2u.


Anda boleh menebusnya daripada empat aplikasi e-dompet yang mengambil bahagian: MAE Maybank, Setel Petronas, ShopeePay dan Touch 'n Go eWallet


Inisiatif itu ditetapkan untuk memanfaatkan 10 juta orang dewasa yang layak di bawah kedua-dua kumpulan B40 dan M40 untuk menerima kredit e-wallet sekali sahaja bernilai RM100. Semak juga di πŸ‘‰ Touch n Go eWallet.


Empat penyedia ewallet akan menjadi sebahagian daripada inisiatif itu iaitu Mae by Maybank2u, Setel, ShopeePay dan Touch ‘n Go eWallet. 


Untuk layak untuk penebusan, penerima hendaklah warganegara Malaysia berumur 21 tahun ke atas pada 2023. Semak juga di πŸ‘‰ Setel Help.


Kredit e-dompet RM100, yang ditawarkan kepada semua rakyat Malaysia berumur 21 tahun ke atas dalam kumpulan berpendapatan 40% terbawah dan 40% sederhana, diumumkan oleh Anwar semasa pelancaran Madani Economy: Empowering the People Framework pada 27 Julai. Semak juga di πŸ‘‰ Setel.


Apakah langkah-langkah untuk menuntut kredit eMADANI?


Proses pengesahan untuk pengguna baharu dan sedia ada akan dilakukan melalui pembekal perkhidmatan e-dompet pilihan mereka.



Langkah 1: Muat turun aplikasi e-dompet yang mengambil bahagian pilihan anda daripada Apple App Store, Google Play Store atau Huawei AppGallery.



Langkah 2: Daftar sebagai pengguna baharu atau untuk pengguna sedia ada, ikut arahan yang ditunjukkan dalam apl e-dompet.



Langkah 3: Pembekal perkhidmatan e-dompet akan mengesahkan pengenalan anda secara elektronik melalui proses KnowYour-Customer (eKYC).



Langkah 4: Pada aplikasi e-dompet pilihan anda, berikan maklumat yang diperlukan pada halaman tuntutan eMADANI dan tekan "Hantar".



Langkah 5: Anda kemudiannya akan dimaklumkan jika permohonan anda berjaya.



😎Nota: Penerima yang layak boleh menuntut kredit eMADANI hanya sekali daripada satu (1) pembekal perkhidmatan e-dompet pilihan anda. Sila rujuk aplikasi e-dompet yang mengambil bahagian untuk mendapatkan butiran lanjut tentang cara menuntut kredit eMADANI.

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram