Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Google Play Store Untuk Aplikasi Android

Google Play Store Untuk Aplikasi Android

Google Play Store dibangunkan untuk Aplikasi Android


Google Play, yang pada asalnya dirujuk oleh Google sebagai Pasaran Android, Google Play Store adalah merupakan kedai rasmi Google dan portal untuk aplikasi Android, download permainan game dan kandungan lain untuk telefon atau tablet Android. Ia sama seperti Apple mempunyai App Store sendiri, Google juga telah mewujudkan Google Play Store mereka. Ia umpama gedung yang besar dan ia menawarkan banyak kandungan kepada pengguna.


Google Play Store Untuk Aplikasi Android


Pada halaman ini terdapat senarai cerita-cerita yang dipaparkan yang akan membantu menjawab semua soalan anda tentang Store Play dan bagaimana untuk mencari yang terbaik dan mendapatkannya pada peranti Android anda.

The Store Play mempunyai Apps, Permainan, Muzik dan sebagainya.



Google Play Store Untuk Aplikasi Android


Sebelum itu mari kita bercakap beberapa minit mengenai Google Play Store dan meliputi beberapa tetapan asas. Google Play adalah gedung besar Googly yang meliputi kedai aplikasi Android seperti Alat Main Muzik, Buku, Majalah, Filem dan TV. Anda akan mendapati setiap aplikasi ini dipasang secara stand alone pada telefon atau tablet anda, dengan aplikasi Google Play di mana anda boleh memuat turun dan membeli aplikasi dan media.
Setiap perkhidmatan boleh didapati di setiap negara, jadi anda mungkin akan hilang satu atau lebih item. Itu sesuatu yang agak sukar dan Google sentiasa berusaha ke arah itu, dan berharap semua perkhidmatan boleh dilancarkan seluruh dunia tidak lama lagi.

Buka aplikasi Google Play  pada telefon atau tablet anda. Anda perlu log masuk dengan akaun Google pada ketika itu dan sama ada dengan butang menu jika telefon anda hanya satu, atau penunjuk tindakan limpahan (tiga titik dalam atas kanan) mencari baris yang mengatakan "Tetapan" dan klik. Anda akan lihat beberapa perkara yang anda boleh settingkan, dan kebanyakannya adalah ke arah aplikasi Android seterusnya melihat bahagian yang dilabel "Kawalan Pengguna."


Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram