Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Menjana Pendapatan Melalui Klik dan Penukaran dengan Bidvertiser

Menjana Pendapatan Melalui Klik dan Penukaran dengan Bidvertiser sebagai Publisher

Menjana Pendapatan Melalui Click dan Conversion dengan Bidvertiser

   

Anda akan dibayar untuk setiap pelawat yang klik pada iklan, dan pendapatan tambahan jika klik bertukar menjadi penukaran (Conversion rate). Matlamat Bidvertiser adalah untuk membolehkan anda untuk membuat sebanyak mungkin pendapatan dari ruang iklan yang dipaparkan dalam blog atau website anda, dengan membiarkan pengiklan membuat tawaran pada ruang iklan dalam blog. Bidvertiser akan membayar setiap bulan, sama ada melalui cek, wire transfer,atau pembayaran terus ke akaun melalui PayPal sekurang-kurangnya telah mencapai $ 10.


Potensi Dengan Bidaan Tertinggi Dipaparkan di Laman Web Anda 

Bidvertiser akan sentiasa memaparkan pembida tertinggi di laman anda, menjamin pendapatan maksimum yang mungkin anda dapat pada bila-bila masa.


Adakah pembidaan anda semakin bertambah baik dari masa ke masa

Ya! anda akan melihat peningkatan yang berterusan dalam pembidaan dari masa ke masa, kerana kedua-dua pengunjung dan pengiklan akan didedahkan dengan peluang bidaan terhadap satu sama lain pada ruang iklan anda.

 

Menyesuaikan susun atur iklan anda  

Bidvertiser memberikan anda titik dan alat klik yang mudah untuk membantu anda menyesuaikan susun atur iklan untuk dimuatkan dalam laman web supaya iklan kelihatan dinamik, untuk mengekalkan kualiti yang tinggi bagi laman web anda.


Menghasilkan laporan terperinci untuk memantau prestasi iklan anda 

Dengan menggunakan pusat terbitan untuk mendapat statistik laporan dalam talian secara terperinci untuk memantau prestasi iklan anda, termasuk jumlah tayangan halaman, klik, klik-melalui kadar, dan jumlah yang telah anda perolehi.

Bidvertiser merupakan peluang alternatif untuk menjana pendapatan secara online. Permintaan trafik mudah alih yang melambung tinggi dan begitu RPMs (Hasil setiap 1000 pengguna). RPMs untuk trafik mudah alih mereka adalah di antara yang tertinggi di pasaran hari ini! Semua adalah iklan responsif dan dioptimumkan secara automatik.
Mengikut kajian Comscore baru-baru ini, trafik mudah alih dan juga trafik desktop! Ini bermakna sekiranya laman web anda kini menarik lebih ramai pengguna mudah alih daripada pengguna desktop atau salah satu daripadanya, iklan Bidvertiser tidak berjalan bermakna anda akan kehilangan besar daripada pendapatan.


Berminat menjadi Publisher >>>Klik Sini<<<

Advertiser (Iklan dengan Bidvertiser >>>Klik Sini<<<)
1. Semak imbas direktori Bidvertiser dikategorikan laman web.
2. Pilih saluran yang sesuai untuk perniagaan anda.
3. Pilih kata kunci yang anda inginkan.
4. Tetapkan sasaran yang dikehendaki geografi anda.
5. Tetapkan gaji anda setiap bidaan klik.
6. Iklan anda akan mula berjalan.



Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram