Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Perkhidmatan Upah Buat Blog dan Website Murah

Upah Buat Blog dan Website Harga Mampu Milik

Perkhidmatan Upah Buat Blog dan Website Murah



Perkhidmatan Upah Buat Blog dan Website Murah


Jika anda menjalankan perniagaan dan anda tidak mempunyai laman web lagi, anda perlu mempertimbangkan untuk membinanya.

Kenapa anda perlu membina laman web perniagaan?

Perkhidmatan Upah Buat Blog dan Website Murah


Laman web perniagaan anda boleh membantu anda menjana lebih banyak pelanggan dalam semua aspek kitaran pemerolehan pelanggan, seperti apabila prospek pelanggan:

Melakukan carian internet yang luas untuk apa jenis perniagaan yang dapat membantu menyelesaikan masalahnya - dan menemui anda, Mahu mengetahui lebih banyak maklumat tentang perniagaan tertentu untuk melihat apakah dia harus bertanya untuk maklumat lanjut. 

Mendapatkan maklumat hubungan anda untuk menghubungi anda sama ada melalui e-mel atau telefon. Keadaan tentang bagaimana anda boleh mendapat manfaat daripada membina laman web perniagaan adalah tidak berkesudahan.

Mari kita lihat, anda mungkin menggunakan internet untuk mengetahui lebih banyak maklumat mengenai pelbagai perniagaan dalam talian, bukan?

Apabila anda hanya bergantung kepada perniagaan anda yang tersenarai dalam Yellow Pages atau word-of-mouth. Walaupun kaedah "cara lama" ini masih berkesan pada tahap tertentu, mewujudkan laman web perniagaan adalah pelengkap kepada kaedah lain untuk menarik pelanggan baru.

Sekiranya anda tertanya-tanya bagaimana untuk membina laman web perniagaan, ketahui bahawa ia tidak begitu sukar seperti yang anda fikirkan.

Panduan ini akan membimbing anda melalui apa yang anda perlukan dan bagaimana untuk memulakan dalam membina laman web perniagaan pertama anda.

Anda kemungkinan mempunyai satu juta perkara di senarai To-Do anda, dan menambah laman web ke dalam senarai yang panjang dan ini pun sudah cukup menggembirakan.

Inilah sebabnya mengapa kami mencipta panduan muktamad ini untuk menunjukkan kepada anda bagaimana anda boleh membina laman web perniagaan profesional dengan cepat dan mudah.


Berikut adalah 5 langkah mudah untuk bermula:
  • Dapatkan nama domain
  • Dapatkan alamat e-mel perniagaan yang diperibadikan
  • Pilih pembina laman web perniagaan yang sesuai untuk anda
  • Pilih reka bentuk template laman web untuk jenis perniagaan yang anda miliki
  • Mengamalkan laman web anda dengan kandungan dan maklumat anda

πŸ‘‰MENCARI NAMA
Sesiapa sahaja yang pernah menggunakan internet tahu anda perlu memasukkan alamat laman web untuk mendapatkan ke laman web mana pun. Nama domain ialah alamat tapak web anda.

Walaupun sangat biasa bagi perniagaan untuk mempunyai nama domain yang sama seperti nama perniagaan mereka (seperti  pemborongmurah.com), anda boleh memilih nama domain untuk menyertakan frasa teks apa pun yang anda inginkan selama tidak diambil.
Sebagai contoh, nama domain untuk laman adalah http://www.exabytes.com.my/
Terdapat dua kos yang berkaitan dengan mendapatkan nama domain anda sendiri:

Kos untuk membeli nama domain, atau
Kos untuk menyimpan nama domain anda didaftarkan setiap tahun.
Nama domain biasanya membelanjakan sekitar RM45 hingga RM80 untuk setahun, dan julat harga yang sama bagi anda untuk memastikan ia didaftarkan pada nama laman web tersebut setiap tahun.

Jika seseorang sudah memiliki nama domain yang anda mahukan, anda perlu memilih nama domain yang berlainan atau mungkin untuk menjangkau pemilik untuk membelinya.


😎Berikut adalah beberapa soalan mengenai nama domain:


S: Di mana saya boleh membeli nama domain?


J: Beberapa pembekal nama domain popular adalah Cynet.com dan Exabytes.com.my.


S: Di manakah saya dapat mengetahui lebih lanjut mengenai nama domain? Sebagai contoh, bagaimana untuk memilih, membeli dan mendaftarkan nama domain saya?


A: Berikut adalah nama domain pemula komprehensif kami. Anda akan mendapati semua yang anda perlu tahu tentang nama domain di dalam panduan kami.



 2. ALAMAT DOMAIN NAME LAMAN WEB PERNIAGAAN 

Untuk menjadikan perniagaan anda kelihatan lebih profesional dan mantap, anda memerlukan alamat e-mel perniagaan tersuai.

Anda mungkin tidak mahu pelanggan prospektif anda melihat bahawa anda menggunakan alamat e-mel Gmail seperti akupakarblogspot@gmail.com.

Mereka mungkin akan melihat bahawa perniagaan anda tidak sepadan. Walaupun ini cukup menghakimi, ia hanya sifat manusia.

Format alamat e-mel perniagaan yang paling biasa sebenarnya menggunakan nama domain perniagaan anda.

Contohnya, alamat e-mel kami ialah akupakarblogger@gmail.com


Jadi, anda boleh memilih nama domain sendiri contohnya:  http://www.myblog.com atau www.mywebsite.com dan alamat email anda yourname@yourwebsiteaddress.com.


πŸ‘‰APA YANG KAMI AKAN BUAT UNTUK ANDA? :-

1) DAFTARKAN ACCOUNT GMAIL ANDA.


2) DAFTARKAN NAMA BLOG ANDA.


3) DAFTARKAN APA SAHAJA YANG BERKAITAN UNTUK MEMANTAPKAN BLOG ANDA - BACKLINK -WIDGET.


4) DAFTARKAN FACEBOOK ANDA UNTUK MEMUDAHKAN ORANG SHARE LIKE DALAM FACEBOOK ANDA DAN PROMOSIKAN BLOG ANDA.


5) SEDIAKAN BORANG TEMPAHAN YANG MUDAH UNTUK DIGUNAKAN.



πŸ‘‰APA YANG PERLU ANDA BUAT? :-
1) BERIKAN KAMI TAJUK BLOG ANDA. (Tajuk blog yang SEO / mesra enjin carian spt: Google, Yahoo, Bing dll).


2) PEMBAYARAN PEMBAYARAN TANDA PERSETUJUAN SELEPAS KAMI MEMBUAT PENDAFTARAN EMAIL DAN DESIGN.


3) DESIGN/GAMBAR YANG PERLU ADA UNTUK BLOG ANDA. (Blog mesra Mudah Alih / mobile friendly)  ***supaya pelanggan mudah mengakses blog anda.


4) MEMBERI SAYA 5 ARTIKEL DALAM MICROSOFT WORD ATAU APA SAJE UNTUK SAYA MUATKAN DALAM BLOG ANDA.

πŸ‘‰APA PERLU ANDA / KAMI PERLU BUAT SETERUSNYA? :-

1) MEMBERI KERJASAMA UNTUK MEMBUAT/MENYEDIAKAN TAPAK BLOG ( EMAIL ATAU SMS ).


2) SETELAH SIAP, ANDA PERLU MEMBUAT PEMBAYARAN SEPENUHNYA DAN KAMI AKAN MEMBERIKAN LOGIN ID DAN PASSWORD.



😎😎😎***Jadi jangan lepaskan peluang dan tawaran istimewa ini, dapatkan blog anda dengan kadar harga mampu milik dan berpatutan. Kami bantu anda buat blog atau website hanya dengan RM450.00 hingga RM650 sahaja. (Berbanding perkhidmatan lain yang mencecah ribuan ringgit ++).



Perkhidmatan Upah Buat Blog Murah

Perkhidmatan Upah Buat Blog Murah



Sila lihat contoh blog yang akan kami siapkan  KLIK SINI (BELI DOMAIN URL SPT: DOT COM, DOT MY, DOT NET, DOT ORG DLL.


Guna Domain URL : Namabloganda.blogspot.com atau anda beli dan kami bantu setting alamat blog anda seperti : www.namabloganda.com dll.


Comments

Post a Comment

Maklumat yang terkandung dalam laman Blog ini hanya untuk tujuan maklumat umum sahaja.

Kami tidak akan bertanggungjawab ke atas apa-apa kehilangan atau kerosakan termasuk tanpa had, kehilangan atau kerosakan secara langsung atau tidak langsung atau apa-apa kerugian atau kerosakan yang timbul atau sesuatu yang berkaitan dengan penggunaan laman web ini. Dilarang meniru, copy & paste kandungan dalam laman blog ini.

Komen akan ditapis untuk kesejahteraan bersama, spammer tidak dialu-alukan (spammers are not allowed).

Terima Kasih.

The Blogler (Aku Pakar Blogger).

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram