Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Cara Meningkatkan Jumlah Pelawat Website

Cara Meningkatkan Jumlah Pelawat Website


Adakah anda masih gagal untuk "meningkatkan trafik laman web" anda, walaupun telah mencuba setiap "kaedah" di luar sana? Tidak kira apa yang anda lakukan, nombor trafik laman web anda tidak berubah ...

Dalam post ini, saya akan menunjukkan kepada anda bagaimana untuk mendapatkan lebih banyak trafik ke laman web anda menggunakan formula mudah 4 langkah.

Anda juga akan melihat contoh kehidupan sebenar bagaimana saya menggunakan formula ini untuk memuat Backlink kepada pelawat unik 119k sebulan.

Mari kita menyelam lebih dalam lagi ...

The # 1 Perjuangan Pemilik Perniagaan Online Face to Face hari ini ...

Seperti yang anda dapat lihat, perkara pertama yang saya tanya adalah:

"Apa perkara # 1 yang anda sedang berjuang?"

Sehingga kini, saya telah meminta lebih daripada 57,000 pelanggan baru soalan ini ...

... dan telah menerima beribu-ribu balasan.

Dan saya cenderung mendapat sambutan yang sama sekali lagi dan lagi:

"Bagaimana saya boleh meningkatkan trafik laman web saya?"

Itu kurang daripada 200 lawatan sehari.

Kecuali anda Jedi penukaran, hampir mustahil untuk menjadikan 200 pelawat harian menjadi perniagaan dalam talian yang berkembang maju.

Walaupun anda sudah mendapat trafik "cukup", saya dapat menjamin anda bahawa anda mempunyai potensi untuk meningkatkan lalu lintas anda dengan 2x, 3x, atau bahkan 10x dari mana ia hari ini.

Bagaimana?

Nah itulah proses 4 langkah yang saya akan tukar nanti dalam post hari ini.

Tetapi pertama ...

Mengapa Orang Berjuang untuk Menjana Lalu Lintas ... dan Tukar Lalu Lintas Itu Ke Pelanggan

Inilah perjanjian itu:

Backlinko boleh menjana lebih dari 100,00 pelawat bulanan unik hari ini, tetapi kejayaan ini datang selepas saya berjuang untuk TAHUN.

Malah, tapak pertama yang dilancarkan pada tahun 2008 adalah di ruang pemakanan. Dan ia gagal.


Di atas kertas, tapak ini sepatutnya menjadi rumah untuk saya.

Anda TIDAK perlu menjadi pakar di copywriting atau SEO untuk meningkatkan lalu lintas laman web anda. 

Saya akan memandu anda melalui keseluruhan proses dalam sekejap, tetapi pertama ... Mengapa mendapat lalu lintas begitu keras?

Masalahnya: kemungkinan besar, anda memberi tumpuan kepada metrik yang salah dan membaca kandungan yang salah ...

Inilah yang kurang: satu sistem terbukti. Satu yang anda boleh melaksanakan dengan laman web anda sekarang, dan melihat trafik laman web anda meroket dalam beberapa minggu (atau bahkan kurang).

Apabila anda mempunyai sistem yang betul, itu tidaklah sukar untuk meningkatkan lalu lintas laman web.

Pada ketika itu, ia hanya mengikuti langkah-langkah yang betul dan MELETOP - sebelum anda tahu bahawa anda akan melihat pertumbuhan jumlah dalam nombor trafik anda.

Jadi, sistem apa yang saya maksudkan? Ia adalah sistem yang sama yang saya (dan banyak lagi yang lain) telah digunakan untuk meningkatkan lalu lintas laman web.

Sistem ini terdiri daripada tiga langkah:

Langkah # 1: Optimumkan Kandungan Laman Web Anda ( ke langkah 1)

Jika anda ingin benar-benar meningkatkan trafik laman web, anda perlu memastikan kandungan laman web anda dioptimumkan terlebih dahulu. Jika tidak, kadar trafik akan menjadi sekejap dan hanya sementara.

Langkah # 2: Dengan Media Sosial (melompat ke langkah 2)

Sebaik sahaja tapak web anda disediakan untuk lebih banyak lalu lintas, anda mesti mula mengarahkan lalu lintas kepadanya! Anda akan mengetahui cara melakukan ini dengan strategi media sosial yang unik yang akan kita gariskan.

Langkah # 3: Outreach Kandungan Terkini (melompat ke langkah 3)

Media sosial hanya satu bahagian teka-teki. Anda juga mesti mendapatkan kandungan anda di hadapan khalayak baru. Anda akan mengetahui bagaimana untuk melakukan ini juga (walaupun anda tidak mempunyai masa tambahan untuk menulis catatan tetamu selepas pos tetamu) ...

 Langkah 1: Optimumkan Kandungan Laman Web Anda

1. Tahu Statistik Lalu Lintas Terkini 

Sebelum anda mula mengembangkan trafik laman web anda, anda perlu mengetahui statistik lalu lintas anda. Inilah garis dasar anda. Dari sini, anda dapat melihat bagaimana usaha anda mempengaruhi pertumbuhan lalu lintas anda.

Oleh itu, pastikan anda mempunyai kod Penjejakan Google Analytics anda. (Sekiranya anda tidak menetapkannya lagi, buat sekarang).

Sebaik sahaja anda mempunyai sekurang-kurangnya beberapa hari pengunjung di dalam talian, semak laporan lalu lintas laman web anda di Google Analitik.

Berikut adalah beberapa metrik yang paling penting yang perlu anda ambil perhatian:

Pelawat yang unik
Tayangan Halaman
Halaman per lawatan
Masa purata di tapak
Kadar bouncing
Sumber lalulintas (terus, mencari, dan merujuk)
Keluar halaman

2. Periksa Trafik Laman Web Selalunya

Anda mungkin pernah mendengar pepatah lama, "Apa yang diukur, dapat dikendalikan."

Nah, itu benar! Anda akan menguji strategi lalu lintas yang baru, dan anda perlu mengetahui cara mereka melakukan.

Oleh itu, periksa lalu lintas laman web anda seringkali - sekurang-kurangnya beberapa kali seminggu. Dengan cara ini, anda akan tahu apa yang sedang berlaku, dan apa yang tidak, dan anda boleh menggandakan perkara yang baik untuk memaksimumkan pertumbuhan lalu lintas anda.

3. Buat Strategi Pemasaran Kandungan Lebih Baik

Di sinilah banyak perniagaan jatuh dari trek. Mereka sama ada tidak mempunyai strategi pemasaran kandungan, atau jika mereka melakukannya, ia serius dari tanda itu.

Anda boleh mencuba semua hacks SEO, tetapi tanpa strategi pemasaran kandungan yang solid, anda akan membuang masa anda.

Jadi, bagaimana anda membuat strategi pemasaran kandungan yang lebih baik? Sebelum kita masuk ke dalamnya, mari kita bincangkan tentang jenis kandungan yang perlu disertakan dalam strategi anda:

Blogs
eBook
Video
Podcast (inilah panduan cara memulakan podcast)
Maklumat grafik
Strategi pemasaran kandungan yang baik mempunyai campuran semua jenis kandungan yang berbeza ini. Kini, untuk strategi sebenar anda ...

Ia harus memasukkan unsur berikut:

1) Matlamat utama kandungan anda (iaitu meningkatkan trafik, menjana petunjuk, dan sebagainya)

2) Penonton anda, ditakrifkan (iaitu siapa mereka? Apakah titik kesakitan terbesar mereka? Bagaimana anda dapat membantu mereka melalui kandungan anda?)

3) Bagaimana anda merancang menambah nilai dan menetapkan kandungan anda selain dari persaingan

4) Kekerapan posting

5) Peningkatan kandungan (mis. Bagaimana anda akan mendapatkan kandungan anda di hadapan bola mata yang lebih banyak?)

4. Tulis Lebih Tajuk Blog Yang Menarik

Tajuk yang menarik ialah apa yang menjual kandungan. Sekiranya anda mahu kandungan anda dibaca - dan juga berpangkat di enjin carian - maka tajuk utama yang besar adalah kunci.

Sekarang, terdapat dua perkara yang perlu dioptimumkan dengan tajuk utama anda: Lalu lintas sosial dan lalu lintas carian.

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram