Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Google Meet Kini Bersepadu di Google Classroom

Google Meet sekarang bersepadu di Google Classroom!

Google Meet Kini Bersepadu di Google Classroom

Jarak pembelajaran di tengah-tengah wabak penyakit Covid-19 telah mengalih cara pembelajaran pada masa sekarang iaitu di Google Classroom dan Google Meet. Google hari ini diberikan penggunaan baru angka-angka untuk dua produk, terperinci baru Meet-Classroom integrasi, dan dilanjutkan berapa lama premium ciri-ciri ini yang bebas tersedia.

Pada awal bulan lalu, Google mengumumkan bahwa maju keupayaan persidangan — pertemuan dengan 250 peserta, dalaman dapatkan untuk 100,000 penonton, dan rakaman untuk Drive — akan bebas sehingga 1 julai.

Ini kini telah dilanjutkan untuk semua G Suite akaun seluruh dunia sehingga 30 September. Apa yang dinamakan "Hangouts" akan tercermin dalam produk dan seluruh sumber selama pada masa hadapan.

Sementara itu, Google Classroom — syarikat alat untuk posting dan mengumpulkan tugasan, kerjasama, dan perbincangan — menambah Bertemu integrasi untuk cepat menghasilkan berjaya video panggilan.

Di awal blog post dan video  menjelaskan bagaimana anda boleh menggunakan nama Samaran apabila membuat Google Meet untuk mengawal pelajar yang menyertai sebelum anda, atau dari menyertainya bertemu setelah anda left. (Anda dapat melihat the post dan video di sini.)

Kaedah itu masih merupakan kerja-kerja hebat, terutama bagi orang-orang yang tidak menggunakan kaedah Google Classroom, atau jika anda menjemput pelajar untuk Meet yang bukan sebahagian daripada Kelas anda. Namun bagi orang-orang yang menggunakan Google Classroom, sekarang anda punya pilihan yang mudah untuk urusan Meet dengan pelajar-pelajar anda.

Secara umum di sini adalah bagaimana ia berfungsi…
Untuk setiap Google Kelas yang anda miliki, anda boleh menjana Google yang unik Bertemu link untuk pelajar di dalam Kelas itu.

  • Link untuk Bertemu boleh dipaparkan pada Stream halaman dan kerja kelas halaman Kelas jadi kau dan mahasiswa-boleh akses ia dengan mudah.
  • Anda boleh menggunakan yang sama Bertemu link lebih dan lebih lagi bila-bila masa anda mahu untuk video konferensi dengan pelajar.
  • Bagaimanapun, pelajar tidak boleh sertai Bertemu tanpa kau, jadi mereka tidak bisa mengakses Bertemu sebelum anda berada di sana, atau bergabung dengan Bertemu setelah ini selesai dan anda telah meninggalkan.
Lihat di bawah untuk terperinci arah bagaimana untuk menggunakan ini, serta pendek 6 minit video yang menunjukkan semua langkah-langkah.

Direction
Pertama pergi ke Google Kelas seperti biasa dan membuka salah satu kelas anda.
Seterusnya klik pada gear icon di sudut kanan atas untuk mengakses pengaturan untuk kelas itu.
Google Meet Kini Bersepadu di Google Classroom

  • Sekarang susur ke bawah di bahagian Umum tatacara.
  • Di sini anda akan mencari suasana untuk Meet.
  • Klik tombol untuk "Generate Meet link".
  • Ini akan membuat unique Google Meet link untuk kelas anda dan untuk pelajar.
Google Meet Kini Bersepadu di Google Classroom

  • Jika anda tidak ingin pelajar anda mempunyai akses untuk link lagi, anda boleh bertukar-tukar dari menetapkan untuk "Nyata untuk pelajar". Jika anda menghidupkan suasana ini, Bertemu link akan diakses di Sungai halaman dan kerja kelas halaman.
  • Anda juga boleh klik pada anak panah ke bawah akan datang untuk Bertemu link untuk "Salinan" link jika diperlukan, atau "Reset" link ke yang unik baru link jika diperlukan.
  • Menyalin Bertemu link membantu jika anda ingin mengundang seseorang untuk Bertemu yang tidak di Google Kelas, seperti guru lain atau pembicara tamu.
  • Ketika selesai, klik "Simpan" butang di atas halaman untuk menyimpan perubahan ini.

Sekarang, ketika anda atau pelajar anda pergi ke Kelas itu, anda boleh akses yang Meet di atas Sungai halaman, serta di atas kerja kelas halaman.

Google Meet Kini Bersepadu di Google Classroom

Google Meet Kini Bersepadu di Google Classroom
Selain ini menjadi mudah untuk anda dan anda pelajar, ini juga khas Meet yang tidak membenarkan pelajar untuk bergabung sebelum anda atau bergabung setelah anda akhirnya Meet. Jika pelajar klik Meet dengan link di Kelas sebelum anda mula Meet, mereka akan mendapatkan ralat yang mengatakan "The meeting code you entered doesn't work"

Google Meet Kini Bersepadu di Google Classroom
Setelah anda mulai Memenuhi menggunakan link di Kelas, pelajar anda akan dapat untuk bergabung. Pada titik ini, anda boleh menjalankan Google Meet seperti biasa, memberikan sebuah pelajaran, setelah pertemuan, menjawab soalan, menyampaikan anda skrin, dan banyak lagi.

Namun apabila anda telah selesai dengan Bertemu, anda perlu untuk memastikan semua pelajar meninggalkan Bertemu sebelum anda melakukannya.

Anda hanya boleh menunggu untuk semua pelajar untuk putuskan, atau jika diperlukan, anda boleh membuang murid sebagai berikut:
Klik pada "People" butang di sudut kanan atas meet skrin.
Mencari pelajar yang tidak log out atau left meeting.
Klik pada anak panah ke bawah ke kanan pelajar.
Klik "Keluarkan" butang untuk pelajar itu.

Setelah semua pelajar Meet, anda juga selamat juga untuk disconnect.
Jika seorang siswa mencuba untuk bergabung Meet menggunakan link di dalam Kelas dan kau tidak berada dalam Meet, mereka akan mendapatkan kesalahan yang sama seperti ketika mereka mencuba untuk menyambung sebelum anda telah bergabung.

Sila ambil perhatian: Tidak kira-kira 30 saat masa setelah anda akhirnya ia masih aktif dan pelajar masih boleh bergabung. Jadi jika anda tidak mempunyai apa-apa kebimbangan bahawa pelajar mungkin melompat kembali di semasa jendela kecil, kamu boleh bergabung setelah satu atau dua minit untuk double-check.

Kesimpulan: Bagaimana integrasi bekerja antara Google Classroom dan Google Meet. Ingat setiap kelas mendapat sendiri unik Meet link, perlu untuk pergi ke dalam tatacara sekurang-kurangnya sekali untuk setiap kelas untuk menghidupkan ciri ini. Bagaimanapun, ini adalah cara yang mudah untuk anda dan anda pelajar untuk connecting untuk persidangan video.

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram