Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Bagaimana Memindahkan Channel Youtube Ke Akaun Google Lain

Bagaimana Cara Memindahkan Channel Youtube ke Akaun Google lain

Bagaimana Memindahkan Channel Youtube Ke Akaun Google Lain

Pergi ke tetapan akaun saluran dengan mengklik ikon saluran> kemudian ikon Tetapan atau tetapan. Klik Tambah atau alih keluar pengurus. Anda akan dialihkan ke halaman "Butiran akaun Jenama". Tambah pemilik: Klik anak panah lungsur di bawah nama orang itu dan pilih Pemindahan pemilikan.

Langkah 1: Pergi ke YouTube dan log masuk ke akaun yang anda mahu memindahkan senarai main. Langkah 2: Cari senarai main yang anda mahu salin dari akaun pengguna lain atau klik padanya jika anda mempunyai URLnya. Langkah 3: Klik butang Opsyen pada bar senarai main dan pilih Simpan sebagai senarai main baru dari menu.

"Mengapa Memindahkan Saluran YouTube ke Akaun Google yang lain?Kadang-kadang anda mahu memindahkan saluran YouTube ke akaun Google yang lain. Sama ada anda ingin memadamkan akaun Google semasa anda tetapi mengekalkan saluran YouTube anda atau untuk beberapa alasan anda membuat saluran YouTube pada akaun Google yang anda tidak aktif".

Jika anda memadamkan akaun Google anda, semua produk Google anda akan dipadamkan termasuk saluran YouTube. Dalam kes jika anda telah memuat naik banyak video ke saluran YouTube anda, yang mempunyai banyak pelanggan dan pandangan. Dalam hal ini, anda boleh memindahkan akaun YouTube ke akaun Google yang lain dan bukannya memadamkannya.

Apa yang masalahnya
Google memperkenalkan program perkongsian kandungan yang menggunakan pengguna mana yang boleh mengewangkan video YouTube mereka. Kami menghubungkan akaun Google adsense ke saluran YouTube dengan itu kami memperoleh wang dengan meletakkan iklan dalam video kami. Baru-baru ini saya membatalkan permohonan adsense saya. Di sini datang masalah sebenar. Tab monetisasi YouTube saya telah dilumpuhkan kerana saya tidak mempunyai akaun adsense aktif.

Kemudian saya memutuskan untuk menukar id mel akaun YouTube saya. Saya mahu memindahkan saluran YouTube saya ke akaun Google yang lain. Terutama saya mahu memindahkan pelanggan saluran YouTube saya dan video.

Sebelum Mei 2009 YouTube dan Google adalah dua produk yang berbeza. Tetapi sekarang kami boleh log masuk ke akaun YouTube dengan akaun Google anda dan setiap saluran YouTube dipautkan ke profil atau halaman Google+. Bagaimana untuk Mentransfer Saluran YouTube ke Akaun Google yang lain?

Sebelum masuk ke proses pindahan saluran YouTube, saya ingin menyebut satu perkara. Jika saluran YouTube anda disambungkan ke profil Google+, anda tidak boleh memindahkan saluran itu kerana anda tidak boleh menambahkan manger ke profil Google+ anda. Jadi prosedur ini hanya berfungsi dengan saluran YouTube yang disambungkan ke halaman Google+.

1. Untuk memindahkan saluran YouTube saluran anda ke profil atau halaman Google+. Beralih ke saluran yang anda mahu pindahkan dan lawati saluran Tetapan YouTube di sana anda boleh melihat Pautan Saluran anda dengan Google+. Jika anda membuat saluran YouTube baru-baru ini halaman Google+ secara lalai.

3. Di bawah tab Pengurus, klik pada Tambah tab dan masukkan sama ada id e-mel atau profil Google+ yang mana anda mahu memindahkan saluran YouTube anda. Akhirnya tekan Invite.

4. Anda akan menerima jemputan e-mel. Klik pada Menjadi pengurus.

5. Sekarang menuju ke akaun Google+ utama. Lawati tab pengurus tetapan halaman Google+ dan klik Pemindahan pemilikan.

6. Biasanya Pengurus yang baru ditambah harus aktif sekurang-kurangnya 14 hari untuk mendapatkan pemilikan.

Selepas 14 hari memindahkan pemilikan kepada pengurus. Dari itu anda boleh mengurus saluran YouTube anda dengan melog masuk dengan akaun Google baharu.

Nota: Kini anda boleh memindahkan saluran YouTube anda ke akaun atau halaman Google anda. Anda boleh memindahkan saluran anda dari tetapan lanjutan YouTube. Klik pada Pindahkan Saluran ke Akaun Google anda di Laman Google+ yang berbeza.


Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram