Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Apakah Itu dimaksudkan Blogger

"Blogger adalah perkhidmatan penerbitan blog yang membolehkan blog berbilang pengguna menggunakannya bila-bila masa". Ia telah dibangunkan oleh Pyra Labs, yang dibeli oleh Google pada tahun 2003. Umumnya, blog-blog ini dihoskan oleh Google di subdomain blogspot.com.

Apakah Itu dimaksudkan Blogger


Blogger adalah laman web perbincangan atau maklumat yang diterbitkan di World Wide Web yang terdiri daripada penyertaan teks gaya santai yang tidak disengajakan.

Sebuah blog (pemotongan ekspresi "weblog") adalah laman web perbincangan atau maklumat yang diterbitkan di World Wide Web yang terdiri daripada entri teks bergaya diary yang sering tidak formal ("jawatan"). Siaran biasanya dipaparkan dalam susunan kronologi terbalik, supaya jawatan yang paling baru muncul dahulu, di bahagian atas laman web.

Sehingga tahun 2009, blog biasanya merupakan karya seorang individu, kadang-kadang satu kumpulan kecil, dan sering menutup topik atau topik tunggal. Pada tahun 2010, "blog berbilang pengarang" (MAB) telah dibangunkan, dengan catatan yang ditulis oleh sejumlah besar penulis dan kadang-kadang disunting secara profesional.

MAB dari akhbar, kedai media lain, universiti, think tank, kumpulan advokasi, dan institusi serupa menyumbang kepada peningkatan kuantiti trafik blog. Kebangkitan Twitter dan sistem "microblogging" yang lain membantu mengintegrasikan blog MAB dan blog pengarang tunggal ke dalam media berita. Blog juga boleh digunakan sebagai kata kerja, yang bermaksud untuk mengekalkan atau menambahkan kandungan ke blog.

Memulakan blog atau laman web hari ini jauh lebih mudah, lebih cepat dan lebih murah hari ini berbanding tahun sebelumnya. Ini adalah kerana penyelesaian perisian percuma menjadi tersedia yang membolehkan pemilik tapak membuat kandungan dan pergi langsung ke tapak tanpa perlu mengetahui apa-apa pengaturcaraan atau mempunyai kemahiran reka bentuk.

Ringkasnya, jika anda tahu cara menaip atau menghantar e-mel, anda lebih lengkap untuk memulakan blog anda sendiri. Walau bagaimanapun, sebelum menjalani hidup dengan blog anda, anda perlu tahu platform blogging mana yang terbaik untuk anda dan laman web anda. Dalam carta di bawah, anda akan melihat pecahan sistem pengurusan kandungan blog yang paling popular yang digunakan hari ini.

Jadi, anda mahu memulakan blog huh? Idea bernas!
Tapi ... bagaimana keadaan awak bermula? Terdapat banyak maklumat di sana di web, dan semua orang memberitahu anda untuk melakukan perkara yang berbeza. Siapa yang kamu dengar? Di manakah titik permulaan?

Mungkin anda sepatutnya melupakannya - ia terlalu mengelirukan!

Nah, teruskan. Saya pernah menjadi pemula blog juga. Saya mempunyai masalah yang sama. Saya memulakan blog saya kembali pada tahun 2006, dan saya tahu kurang daripada apa-apa tentang blogging. Malah ia hanya seminggu sebelum saya belajar apa blog itu.

Sekarang saya tahu satu perkara tentang mereka, dan blog saya berbuat baik - saya menerima lebih daripada 300,000 pelawat unik setiap bulan yang membuat saya menganggap diri saya seseorang yang boleh anda dengar dan belajar dari ketika membina blog anda sendiri. 

Saya berjanji ia akan mudah, agak mudah, dan mudah difahami. Baik bunyi?

Awesome, mari kita teruskan.

Wikipedia
Tarikh dilancarkan: 23 Ogos 1999
Dilancarkan: 23 Ogos 1999; 18 tahun yang lalu
Pemilik: Google


Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram