Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Buat Duit Secara Online Melalui Lynk Dot My

Buat Duit Secara Online Bersama LYNK.MY


Shorterner URL Mudah dan Boleh Buat Duit Online
Cara Mudah Iklan dan Boleh Buat Duit Secara Online

Pengenalan
Lynk.my ini merupakan satu sistem pemendek url ( Url Shortener ) yang bukan sahaja memudahkan urusan pengguna dalam mengingati Url atau alamat web yang panjang malah menjana pendapatan melalui sistem Pay Per Click. 

Sistem ini dapat memudahkan semua blogger secara umumnya dan secara khasnya untuk pengguna IT di Malaysia. Penggunaan Bahasa Malaysia untuk blog ini ialah penyampaian maklumat terkini dengan lebih mudah kepada pengguna, publisher mahu pun advertiser.

Tidak pernah terfikirkan sebelum ini syarikat dari Malaysia mampu membina link shorterner dan setaraf dengan link shorterner antarabangsa lain, sebelum ini kita hanya beriklan secara online seperti di Facebook, Google Adword dan lain-lain betul tak? Dengan menggunakan Lynk.my, semua orang boleh mengiklankan produk, laman web dari hanya RM10. Tiada yuran pendaftaran dikenakan. Serius percuma!


Menjana Pendapatan Secara Online

Anda ingin menjana pendapat mudah ? Menjadi penerbit lynk.my dan boleh berkongsi  Lynk url dalam sosial media dan anda akan mendapat bayaran. Lynk.my akan sentiasa memastikan bahawa ianya diberi nilai tertinggi. Mudah kan! mengiklan dan selain itu kita boleh menjana pendapatan dengan share link seperti di Facebook dan sosial media yang lain.

Objektif utama Lynk adalah untuk membantu rakyat Malaysia untuk mengiklankan kedai, aktiviti atau jemputan untuk event!. Trafik lynk.my juga boleh dikelaskan mengikut Negeri-negeri di Malaysia! mudah tak?.

Seperti yang kita sedia maklum rakyat Malaysia memang suka menggunakan perbankan dalam talian untuk membuat atau menerima bayaran. Jadi, syarikat Lynk.my ini mengambil keputusan untuk menggunakannya sebagai kaedah pembayaran utama. Mereka menerima hampir semua Akaun Bank Malaysia. 


Potensi Pelanggan/Pelawat trafik
Pet Lynk, Encik BotBot tidak akan membiarkan sebarang trafik seperti web spider  atau proksi untuk melawat dan membazirkan wang pengiklan. Hanya aktiviti yang dilakukan oleh manusia sahaja akan dilayan oleh sistem ini.

Pengguna berdaftar boleh melihat statistik, graf dan negeri-negeri pelawat (geolokasi) terperinci bagi setiap satu shrinked Lynk Url. kalau anda tak percaya? Anda boleh memasukkan Google Analytics untuk melihat statistik url anda.


Comments

Post a Comment

Maklumat yang terkandung dalam laman Blog ini hanya untuk tujuan maklumat umum sahaja.

Kami tidak akan bertanggungjawab ke atas apa-apa kehilangan atau kerosakan termasuk tanpa had, kehilangan atau kerosakan secara langsung atau tidak langsung atau apa-apa kerugian atau kerosakan yang timbul atau sesuatu yang berkaitan dengan penggunaan laman web ini. Dilarang meniru, copy & paste kandungan dalam laman blog ini.

Komen akan ditapis untuk kesejahteraan bersama, spammer tidak dialu-alukan (spammers are not allowed).

Terima Kasih.

The Blogler (Aku Pakar Blogger).

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram