Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Contest SEO: Malaysia Best Blog 2015

Malaysia Best Blog 2015
Malaysia Best Blog 2015:
Apakah yang bermain di fikiran rakan-rakan blogger semua? Siapakah yang akan dinobatkan sebagai blogger paling top, popular, ohsem dan sangat best pada tahun 2015. Awal tahun sudah ada "Contest SEO: Malaysia Best Blog 2015". Pada pemerhatian saya, kedudukan teratas 1st page di Google hanya melibatkan perebutan antara Blogger Lelaki dan Blogger Hasrul Hassan atau lebih mesra dipanggil bro HH. Manakala blogger lain nampak gayanya harapan tinggal harapan untuk berada paling atas sekali seperti kedua-dua blogger ini.

Kenapa mereka sahaja yang berada diatas, kalau anda tanya pendapat saya? Jawapan saya adalah seperti berikut:

1. Konsisten 
Mereka kerap membuat post entri dan update blog mereka.

2. Kata kunci
Penguasaan kata kunci dalam menyusun ayat.

3. Ilmu Web 
Mereka bagus dalam bidang ilmu komputer.

4. Kepelbagaian tajuk post entri yang menarik perhatian pembaca.
Pengkayaan pelbagai tajuk yang mengandungi kata kunci dalam setiap post entri mereka.

Secara kesimpulannya hampir mustahil para blogger yang sedang bersaing dalam senarai yang ada di ohduit.com ketika ini untuk mengatasi mereka. Belajarlah dari mereka dan follow apa yang mereka buat pada setiap entri mereka. Menjadi blogger yang best, top blogger, popular blogger dan terbaik bukan mudah, memerlukan masa dan pengobanan dalam mengejar impian dan cita-cita begitu juga saya. Kenapa ehh? mengapa blog saya belum boleh seperti mereka, nampak gayanya kena usaha lebih lagi.

Selamat mencuba, selamat bersaing dan selamat berjuang menyahut cabaran Malaysia Best Blog 2015 pada rakan-rakan blogger dan blogger sporting, friendly, terbaik semua.

Akhir kata dari saya semoga THE BEST TO YOU  ALL MALAYSIAN BLOGGERS.


Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram