Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Tips Mencari Niche Untuk Blog Baru

Fasa Permulaan:

Fasa permulaan membina blog baru adalah antara yang paling menyeronokkan, betul tak? Satu permulaan dengan idea yang hebat. Anda mungkin telah melakukan satu penyelidikan, dan yakin bahawa idea blog baru anda. Ada potensi pasaran, ramai orang membelanjakan wang dalam pasaran niche tersebut, dan anda telah menemui niche anda.




Hingga kepada fasa penyelidikan mewujudkan blog baru . Kerana selagi anda meletakkan asas , selagi anda membuat penyelidikan dan " mencari niche anda " , semua yang wujud dalam vakum. Tetapi sebaik sahaja anda memulakan parasit ini, ia akan mendapat kemas.




Seperti pepatah Cina yang lama: " selagi anda merancang perjalanan, anda mempunyai perjalanan. Ketika anda memulakan berblogging yang memang mengambil masa yang agak lama. Tetapi jangan lupa bahawa untuk berjaya, anda perlu mendapatkannya dengan usaha kerja keras.

Sesetengah daripada kita mungkin mempunyai idea yang hebat. Sesetengah pula daripada kita. Sesetengah daripada kita yang besar di reka bentuk. Sesetengah daripada kita adalah penulis yang hebat, dan sebahagian daripada kita adalah lebih banyak perniagaan yang berfikiran. 

Jika cita-cita anda adalah untuk membuat blog anda berjaya dari perspektif perniagaan , adalah penting untuk mengetahui bahawa anda akan perlu untuk memakai semua tips dan teknik pada satu masa atau sebaliknya.

Untuk Mempromosikan Blog Baru Anda:
Saya tahu bahawa kebanyakan blogger di luar sana akan melakukan sebahagian daripada perkara tersebut atau segelintir daripada mereka. Tetapi kebanyakan mereka tidak akan melakukan semua perkara tersebut. Alasan yang diberikan, sebahagian daripada mereka hanya untuk keseronokan dan hanya untuk mengisi masa lapang sahaja. 

Namun, saya berpendapat anda harus melakukan semua itu. Kejayaan akan datang atas setiap usaha iklas yang dilakukan. Apabila anda bersedia untuk melakukan perkara-perkara yang lain yang orang lain TIDAK sanggup lakukan. 

Tempoh Pemasaran BlogSelepas 3 tahun pemasaran internet sepenuh masa dan 9 tahun pengalaman jualan dan latihan lebih seribu orang untuk dan menambah pendapatan mereka, saya boleh memberitahu anda satu perkara yang pasti . Jika anda melakukan semuanya atas berkat doa dan usaha murni, keputusan akan datang menyusul. Saya berjanji kepada anda. 

Ianya tidak boleh datang secepat yang anda mahu, ini adalah sebahagian besar sebab kegagalan. Bukan kerana kita tidak mempunyai apa yang diperlukan, hanya masanya belum tiba lagi.

Mulakan langkah anda hari ini untuk menempa kejayaan yang bakal menyusul....insyaallah.

Selamat Berblogging dan moga bermanfaat...

Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram