Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Iklan di Google Secara Percuma


Google sentiasa mencari untuk meningkatkan nilai hasil carian tempatan - dan juga aplikasi Peta Google matlamatnya - gergasi enjin carian mempunyai cara yang mudah untuk anda untuk menyediakan mereka dengan maklumat berharga mengenai perniagaan anda, yang ia infuses ke dalam keputusan enjin carian.

Manfaat ? Pada asasnya , cara untuk mengiklankan perniagaan anda di Google secara percuma. Dan jujur ​​, yang tidak suka beberapa pengiklanan percuma? Ini bukan sahaja membantu perniagaan anda mendapatkan dijumpai melalui carian ; ia juga boleh membantu anda mendapatkan lebih banyak lalu lintas, membawa, dan pelanggan.

Dalam usaha untuk menubuhkan penyenaraian Tempat Google anda, anda akan perlukan maklumat berikut :

Keterangan perniagaan anda
Nombor telefon, alamat, dan apa-apa maklumat hubungan lain yang anda ingin.

Mengiklankan
Logo atau imej yang mewakili perniagaan anda ( sebagai contoh, beberapa orang menggunakan gambar pejabat mereka , menyimpan, atau restoran )
Satu kupon atau tawaran istimewa anda ingin mengiklankan (Google juga membolehkan anda menambah kupon secara PERCUMA jika anda mahu)
Dalam penyenaraian anda, anda boleh termasuk apa-apa maklumat yang anda fikir adalah relevan dengan perniagaan anda dan akan menarik orang untuk syarikat anda. Untuk menubuhkan sebuah penyenaraian Google Places, ikuti langkah-langkah mudah :

Langkah 1: Tubuh Akaun Anda

Lawati http://www.google.com/places/ . Untuk menubuhkan perniagaan anda di Tempat Google, klik butang ' Mula Sekarang ' di bawah teks, "Dapatkan perniagaan anda ditemui di Google . "

Sebaik sahaja anda memasukkan nombor telefon anda dan negara, Google akan mencari untuk melihat jika penyenaraian anda telah wujud . Perlu diingat bahawa anda boleh mengedit senarai semasa pada bila-bila masa untuk memaparkan maklumat baru tentang perniagaan anda. Jika anda tidak lagi mempunyai penyenaraian, anda juga boleh membuat satu dari awal.

Langkah 2 : Isikan Maklumat Anda

Jika Tempat Google tidak mengenal pasti sebarang maklumat perniagaan dalam talian untuk anda , anda boleh menambahkan ia . Selepas mengisi nombor telefon anda , Google akan meminta anda untuk memasukkan maklumat lanjut. Seperti yang anda lengkapkan maklumat anda, Google secara automatik akan menjana apa iklan Tempat akan kelihatan seperti di sebelah kanan , termasuk imej peta. Pastikan anda berpuas hati dengan kemunculan penyenaraian anda. Simpan Penerangan pendek dan tepat , menangkap konsep utama perniagaan dan produk atau perkhidmatan anda. Anda boleh menambah apa sahaja yang anda mahu , termasuk link kupon untuk perniagaan anda untuk menarik lebih ramai pelanggan ke laman web anda.

Pastikan anda termasuk nombor telefon dan alamat e-mel membolehkan orang-orang yang berminat untuk belajar lebih lanjut mengenai anda ke kenalan. Jumlah orang-orang yang akan melihat penyenaraian ini boleh menjadi besar, jadi pastikan maklumat hubungan anda adalah kedua-dua sehingga tarikh dan diperiksa secara berkala bagi orang-orang bertanya tentang perniagaan anda.

Akhir sekali , kali pertama anda membuat penyenaraian Tempat Google , anda perlu untuk mengesahkan lokasi anda. Google akan menghantar kad pos dengan maklumat pengesahan dan langkah seterusnya di atasnya. Walaupun ia mungkin kelihatan seperti sakit yang menunggu 2-3 minggu sebelum penyenaraian anda boleh disahkan dan menjadi hidup, ia menyelamatkan kita semua dalam jangka masa panjang dari pelbagai jenis penyenaraian spam apabila kita menggunakan Carian Google untuk mencari tempat-tempat pada masa akan datang.


Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram